Bale collectorin purkaminen
Bale collectorin purkaminen
Saisko johonkin purettua koko paalilastin kerrallaan mikä on kerätty gold editionissa olevalla automaattisella paalikerääjällä?
- Motokuski
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Bale collectorin purkaminen
Meinaatko ettei tarvis enää kuormata niitä yksitellen hihnalle? Jossain mapeissa on ns. balepittejä, joihin saa kipattua kaikki paalit kerralla josta ne häviävät ja saat rahaa.Make777 kirjoitti:Saisko johonkin purettua koko paalilastin kerrallaan mikä on kerätty gold editionissa olevalla automaattisella paalikerääjällä?
- Ropsutv
- Kielet: Suomi ja Enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Esim. Mattimiehen moottoritien varrella mapissa.Motokuski kirjoitti:Meinaatko ettei tarvis enää kuormata niitä yksitellen hihnalle? Jossain mapeissa on ns. balepittejä, joihin saa kipattua kaikki paalit kerralla josta ne häviävät ja saat rahaa.Make777 kirjoitti:Saisko johonkin purettua koko paalilastin kerrallaan mikä on kerätty gold editionissa olevalla automaattisella paalikerääjällä?

Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Eli onko se jossain muualla jaossa?Ropsutv kirjoitti: Esim. Mattimiehen moottoritien varrella mapissa.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Muut modit osiosta löytyy mun paalilato, johka pystyy myymään kaikki paalit kerralla.LS09 JEE kirjoitti:Eli onko se jossain muualla jaossa?Ropsutv kirjoitti: Esim. Mattimiehen moottoritien varrella mapissa.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Mä tarkotin mappia.Venom kirjoitti:Muut modit osiosta löytyy mun paalilato, johka pystyy myymään kaikki paalit kerralla.LS09 JEE kirjoitti:Eli onko se jossain muualla jaossa?Ropsutv kirjoitti: Esim. Mattimiehen moottoritien varrella mapissa.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+