[WIP] Halkomakone
[WIP] Halkomakone
Viimeksi muokannut Temeksi, 18.09.2009 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: [WIP] Halkomakone
jaa'a mitäs tuolla sitten tehdään? 

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
mää voin laittaa sen giantsiin... osaan sen mutta minkä koneen päälle se laitettas?
Juu kokeilen just saaha GIANTSII
Ja tää on tämmöne "koriste". Eihän tolla Säilörehu modin happosäiliölläkää vissii mitää tehä ? Tää on tohon suomi modiin hyvä lisä 

Muuten voisikkos muuttaa sen .i3d muotoo ? Voisit heittää mulle sitte sen .i3d tiedoston ? Muuten jos joku osaa muuttaa .i3d muotoon niin ladatkoon täältä Ja sitten laittaa mulle linkkii .i3d tiedostoon.Simulation kirjoitti:mää voin laittaa sen giantsiin... osaan sen mutta minkä koneen päälle se laitettas?
Viimeksi muokannut Temeksi, 18.09.2009 15:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-

Tää on mun eka modi. En ala viel tommosii tekeevaltra6250 kirjoitti:Tekisit ton josta ne puut meneeki nii johonki kärryyn esim eli ton missä on se hihna.

-
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
laittaisin sen muttako uploaded-sivu sanoo et ei oo olemassa tommosta tiedostoateemes kirjoitti:Muuten voisikkos muuttaa sen .i3d muotoo ? Voisit heittää mulle sitte sen .i3d tiedoston ? Muuten jos joku osaa muuttaa .i3d muotoon niin ladatkoon täältä Ja sitten laittaa mulle linkkii .i3d tiedostoon.Simulation kirjoitti:mää voin laittaa sen giantsiin... osaan sen mutta minkä koneen päälle se laitettas?

Okei. Tuu mesee nii heitän linkinSimulation kirjoitti:laittaisin sen muttako uploaded-sivu sanoo et ei oo olemassa tommosta tiedostoateemes kirjoitti:Muuten voisikkos muuttaa sen .i3d muotoo ? Voisit heittää mulle sitte sen .i3d tiedoston ? Muuten jos joku osaa muuttaa .i3d muotoon niin ladatkoon täältä Ja sitten laittaa mulle linkkii .i3d tiedostoon.Simulation kirjoitti:mää voin laittaa sen giantsiin... osaan sen mutta minkä koneen päälle se laitettas?pitsä se mun mesen kautta lähetä...