[WIP] Valmet 502
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
[WIP] Valmet 502
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
Re: [WIP] Valmet 502
hieno tulee. auttakaa nyt joku että saadaan tämä pian peliin
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
Voisko joku laittaa giantsiin!
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
- Galaxeri
- Viestit: 2520
- Liittynyt: 02.10.2009 21:32
- Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: [WIP] Valmet 502
Hieno se on.
Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?
Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
YV:tä JOS JOKU VIITTIS MILLÄÄN LAITAA GIANTSIIN!!!
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 1780
- Liittynyt: 29.06.2009 15:51
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: [WIP] Valmet 502
minä ainaskin pistäisin jos osaisin textuurien kanssa
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
Re: [WIP] Valmet 502
missä meijän osaajat on kun kerran näin hieno vallu on tulossa
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: [WIP] Valmet 502
eikös ne texturet mee sillee giantsiin, että laittaa paint.netillä tallentaessa valituksi generate mip maps?
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
Ok kiitti koklaan huomenna!4ntti93 kirjoitti:eikös ne texturet mee sillee giantsiin, että laittaa paint.netillä tallentaessa valituksi generate mip maps?
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: [WIP] Valmet 502
niiden pitää olla kai zipin sisällä. eikai missään kansiossaValmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: [WIP] Valmet 502
Ei kun kansiossa ei zipissä Jos on ZIP-arkisto niin sitte ei ainakaan näy...4ntti93 kirjoitti:niiden pitää olla kai zipin sisällä. eikai missään kansiossaValmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- opelman
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 1430
- Liittynyt: 15.04.2009 21:01
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Savo
Re: [WIP] Valmet 502
avaat notepadissa sen i3d tiedoston ja katsot että mistä se niitä kuvia hakee. siellä ne lukee polut ihan selkeesti.Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
esim
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture4.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="assets\texture2.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="assets\texture0.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="assets\texture3.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="assets\texture1.jpg" relativePath="true"/>
</Files>
ovat silloin assets kansiossa.
I drive only turbos https://www.facebook.com/pages/Opelman- ... 5853697537#
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
Ei ollu tommosia siinä tiedostossa kun avasin sen notepadilla! Laitoin siihen etsi juttuun ton <Files> eikä löytyny??!?!?!!opelman kirjoitti:avaat notepadissa sen i3d tiedoston ja katsot että mistä se niitä kuvia hakee. siellä ne lukee polut ihan selkeesti.Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
esim
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture4.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="assets\texture2.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="assets\texture0.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="assets\texture3.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="assets\texture1.jpg" relativePath="true"/>
</Files>
ovat silloin assets kansiossa.
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
No tuo mitä tuossa edellisessä viestissä sanoin! Eli en saa textureja toimiin...Ibi1981 kirjoitti:mikäs tän tilanne on?
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
Sori tp mut tulee vaan siihen <Files/> kohtaan näin:
<Asset>
<Export program="Blender" version="249"/>
</Asset>
<Files/>
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID310" specularColor="0.500000 0.500000 0.500000"/>
<Material alphaBlending="true" cosPower="50" diffuseColor="0.000000 0.401569 0.401569 0.290196" materialId="2" name="ID272" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="3" name="ID259" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.687059 0.514510 0.000000 1.000000" materialId="4" name="ID109" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.094118 0.094118 0.094118 1.000000" materialId="5" name="ID63" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.109804 0.109804 0.109804 1.000000" materialId="6" name="ID103" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.800000 0.800000 1.000000" materialId="7" name="ID80" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="8" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.599216 0.000000 1.000000" materialId="9" name="ID149" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="10" name="ID50" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="11" name="ID37" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="12" name="ID24" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
</Materials>
<Shapes>
<Asset>
<Export program="Blender" version="249"/>
</Asset>
<Files/>
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID310" specularColor="0.500000 0.500000 0.500000"/>
<Material alphaBlending="true" cosPower="50" diffuseColor="0.000000 0.401569 0.401569 0.290196" materialId="2" name="ID272" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="3" name="ID259" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.687059 0.514510 0.000000 1.000000" materialId="4" name="ID109" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.094118 0.094118 0.094118 1.000000" materialId="5" name="ID63" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.109804 0.109804 0.109804 1.000000" materialId="6" name="ID103" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.800000 0.800000 1.000000" materialId="7" name="ID80" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="8" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.599216 0.000000 1.000000" materialId="9" name="ID149" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="10" name="ID50" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="11" name="ID37" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="12" name="ID24" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
</Materials>
<Shapes>
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Viestit: 1622
- Liittynyt: 19.04.2009 15:08
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: [WIP] Valmet 502
Oot exportannu ensin daeksi, siitä blenderiin ja siitä GIANTSiin?
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
kylläjuketsu kirjoitti:Oot exportannu ensin daeksi, siitä blenderiin ja siitä GIANTSiin?
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Viestit: 1622
- Liittynyt: 19.04.2009 15:08
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: [WIP] Valmet 502
Minulla ainakin tekstuurit usein häviää, kun tekee sen Join Objects homman, en tiedä sitten, mistä johtuneen.
Re: [WIP] Valmet 502
Ookkos yrittäny laitta sitä fiiattia giantsiijuketsu kirjoitti:Minulla ainakin tekstuurit usein häviää, kun tekee sen Join Objects homman, en tiedä sitten, mistä johtuneen.
- Valmet500
- Viestit: 276
- Liittynyt: 24.06.2009 09:40
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: [WIP] Valmet 502
en tee koskaan sitä join objects juttuu
http://ladarallyteam.nettisivu.org/
Päivitetty 24.06.2010
Päivitetty 24.06.2010