[WIP] Valmet 502

W.I.P modit liittyen Farming Simulatoriin.

(Work in progress, eli keskeneräiset.)
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

[WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

Kuva
tämmöstä tälläkertaa! :D
en saa giantsiin tekstuurien kanssa voisko joku laittaa?
Haavisto
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1780
Liittynyt: 29.06.2009 15:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Posio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Haavisto »

hieno tulee!
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
Avatar
Ibi1981
Viestit: 345
Liittynyt: 10.05.2009 12:14

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Ibi1981 »

hieno tulee. auttakaa nyt joku että saadaan tämä pian peliin
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

Voisko joku laittaa giantsiin!
Avatar
Galaxeri
Viestit: 2520
Liittynyt: 02.10.2009 21:32
Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Galaxeri »

Hieno se on.
Kuva

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?

Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

YV:tä JOS JOKU VIITTIS MILLÄÄN LAITAA GIANTSIIN!!! :!:
Haavisto
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1780
Liittynyt: 29.06.2009 15:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Posio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Haavisto »

minä ainaskin pistäisin jos osaisin textuurien kanssa ;)
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
Avatar
Ibi1981
Viestit: 345
Liittynyt: 10.05.2009 12:14

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Ibi1981 »

missä meijän osaajat on kun kerran näin hieno vallu on tulossa
4ntti93
Viestit: 1014
Liittynyt: 31.08.2009 12:14
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja 4ntti93 »

eikös ne texturet mee sillee giantsiin, että laittaa paint.netillä tallentaessa valituksi generate mip maps?
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

4ntti93 kirjoitti:eikös ne texturet mee sillee giantsiin, että laittaa paint.netillä tallentaessa valituksi generate mip maps?
Ok kiitti koklaan huomenna! ;)
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
4ntti93
Viestit: 1014
Liittynyt: 31.08.2009 12:14
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja 4ntti93 »

Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
niiden pitää olla kai zipin sisällä. eikai missään kansiossa
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Ännä »

4ntti93 kirjoitti:
Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
niiden pitää olla kai zipin sisällä. eikai missään kansiossa
Ei kun kansiossa ei zipissä ;) Jos on ZIP-arkisto niin sitte ei ainakaan näy... :roll:
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja opelman »

Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
avaat notepadissa sen i3d tiedoston ja katsot että mistä se niitä kuvia hakee. siellä ne lukee polut ihan selkeesti.

esim
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture4.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="assets\texture2.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="assets\texture0.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="assets\texture3.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="assets\texture1.jpg" relativePath="true"/>
</Files>
ovat silloin assets kansiossa.
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

opelman kirjoitti:
Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
avaat notepadissa sen i3d tiedoston ja katsot että mistä se niitä kuvia hakee. siellä ne lukee polut ihan selkeesti.

esim
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture4.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="assets\texture2.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="assets\texture0.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="assets\texture3.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="assets\texture1.jpg" relativePath="true"/>
</Files>
ovat silloin assets kansiossa.
Ei ollu tommosia siinä tiedostossa kun avasin sen notepadilla! Laitoin siihen etsi juttuun ton <Files> eikä löytyny??!?!?!!
Avatar
Ibi1981
Viestit: 345
Liittynyt: 10.05.2009 12:14

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Ibi1981 »

mikäs tän tilanne on?
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

Ibi1981 kirjoitti:mikäs tän tilanne on?
No tuo mitä tuossa edellisessä viestissä sanoin! Eli en saa textureja toimiin...
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

Sori tp mut tulee vaan siihen <Files/> kohtaan näin:
<Asset>
<Export program="Blender" version="249"/>
</Asset>
<Files/>
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID310" specularColor="0.500000 0.500000 0.500000"/>
<Material alphaBlending="true" cosPower="50" diffuseColor="0.000000 0.401569 0.401569 0.290196" materialId="2" name="ID272" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="3" name="ID259" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.687059 0.514510 0.000000 1.000000" materialId="4" name="ID109" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.094118 0.094118 0.094118 1.000000" materialId="5" name="ID63" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.109804 0.109804 0.109804 1.000000" materialId="6" name="ID103" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.800000 0.800000 1.000000" materialId="7" name="ID80" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="8" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.599216 0.000000 1.000000" materialId="9" name="ID149" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="10" name="ID50" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="11" name="ID37" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="12" name="ID24" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
</Materials>
<Shapes>
Avatar
JkkaM
Ylläpitäjä
Viestit: 1622
Liittynyt: 19.04.2009 15:08
Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja JkkaM »

Oot exportannu ensin daeksi, siitä blenderiin ja siitä GIANTSiin?
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

juketsu kirjoitti:Oot exportannu ensin daeksi, siitä blenderiin ja siitä GIANTSiin?
kyllä
Avatar
JkkaM
Ylläpitäjä
Viestit: 1622
Liittynyt: 19.04.2009 15:08
Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja JkkaM »

Minulla ainakin tekstuurit usein häviää, kun tekee sen Join Objects homman, en tiedä sitten, mistä johtuneen.
Traktori_Mies

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Traktori_Mies »

juketsu kirjoitti:Minulla ainakin tekstuurit usein häviää, kun tekee sen Join Objects homman, en tiedä sitten, mistä johtuneen.
Ookkos yrittäny laitta sitä fiiattia giantsii :lol:
Avatar
Valmet500
Viestit: 276
Liittynyt: 24.06.2009 09:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: [WIP] Valmet 502

Viesti Kirjoittaja Valmet500 »

en tee koskaan sitä join objects juttuu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W.I.P modit”