Skp= NikoLoL
Skp--->Giants= Timzze
Giants= Timzze
script= ?
nikolol halus että minä pistän tämän tänne

http://uploaded.to/file/op0mrv
Ois hieno muuten Ootkos tuolta etsfin foorumilta?? kun sama nimi..EtsDriver kirjoitti:Mitens ois 602? Meillä on itellä tämä "valkolakki".
No se on kiva että uusia naamoja tänne foorumilleEtsDriver kirjoitti:Jep olenhan mie.Tuli tätäkin kokeiltua, ja ite oon farmilla kasvanunna niin olin ihan koukussa peliin. :=)
Teen jossakin vaiheessa 702:sen niin voin samalla tehä 602:senEtsDriver kirjoitti:Mitens ois 602? Meillä on itellä tämä "valkolakki".
Jos teet 702S, niin multa saat textuuritJannuzki kirjoitti:tee het samantie 702S
Itekki voisin kokeilla tehä jos vaa osaisin.ValtraN111 kirjoitti:Jos teet 702S, niin multa saat textuuritJannuzki kirjoitti:tee het samantie 702S
Juu... Meillä on 702/3 (siinä on 703:sen tarrat) niin voin ottaa siitä tekstuuritValtraN111 kirjoitti:Jos teet 702S, niin multa saat textuuritJannuzki kirjoitti:tee het samantie 702S
Ja voimmaa löytyy... eikösTraktori_Mies kirjoitti:Juu... Meillä on 702/3 (siinä on 703:sen tarrat) niin voin ottaa siitä tekstuuritValtraN111 kirjoitti:Jos teet 702S, niin multa saat textuuritJannuzki kirjoitti:tee het samantie 702S
Ja voimmaa löytyy... eikösValtraN111 kirjoitti:
Juu meillä taitaa olla kans sen 100hp mutta ei sitä käytetä ku pas** pumpun pyöritykseenTraktori_Mies kirjoitti:Ja voimmaa löytyy... eikösValtraN111 kirjoitti:Meillä 100hv 702s:s
Miks et ite tee ?ValtraN111 kirjoitti:Jos teet 702S, niin multa saat textuuritJannuzki kirjoitti:tee het samantie 702S