ja kommenttia!
nyt minun mielestä sais jo antaa bänniä... tahallaan laitetaan kaikkeen negatiivista palautetta.Jake_ kirjoitti:voi jumalautakauhia
jaa että tahallaan no en kuule ihan huvikseni palautetta anna jos on paska nii se on paskaNikoLoL_ kirjoitti:nyt minun mielestä sais jo antaa bänniä... tahallaan laitetaan kaikkeen negatiivista palautetta.Jake_ kirjoitti:voi jumalautakauhia
Samaa mieltä tuohan on hienoMB_Trac kirjoitti:Tämä on cityn ekoja modeja ja näyttää suunnilleen oikealta joten eihän se nyt ihan paska ole!?
onhan toi ihan hieno, mutta miksi pyydetään antamaan palautetta, jos ekasta viestistä jossa ollaan sitä mieltä, ettei tykkää koneesta, annetaan bannit?_Asd kirjoitti:Samaa mieltä tuohan on hienoMB_Trac kirjoitti:Tämä on cityn ekoja modeja ja näyttää suunnilleen oikealta joten eihän se nyt ihan paska ole!?
Tee. Ite. Parempi.Jake_ kirjoitti:jaa että tahallaan no en kuule ihan huvikseni palautetta anna jos on paska nii se on paskaNikoLoL_ kirjoitti:nyt minun mielestä sais jo antaa bänniä... tahallaan laitetaan kaikkeen negatiivista palautetta.Jake_ kirjoitti:voi jumalautakauhia
Öö.. Täähän on tehnyt jo monia modej?? Minun mielestäLatep kirjoitti:Jake vois parantaa tota käytöstä. Sanois vaikka että ei ihan mun makuun eikä mitään että toi on ihan paska.se on sen ekamodi eli ei kukaan tee ekaamodia että se on joku maailman hienoin Ihan hieno toi on
minkäs teet kun on asiat oppinu suoraan sanomaan mitä sitä turhaan kierteleen_Asd kirjoitti:Öö.. Täähän on tehnyt jo monia modej?? Minun mielestäLatep kirjoitti:Jake vois parantaa tota käytöstä. Sanois vaikka että ei ihan mun makuun eikä mitään että toi on ihan paska.se on sen ekamodi eli ei kukaan tee ekaamodia että se on joku maailman hienoin Ihan hieno toi on
Ja toi jake vois kyllä parantaa käytöstä.. wnb mode
Ja miten tämä muka liittyy aiheeseen?san1 kirjoitti:voisitte vähän kattoo mun käytöstä niin kun näkyyki en ole mikää riita pukari