


Omistaako kukaa tätä peliä? On kyllä hyvä peli pakko sanoa!
Viesti Kirjoittaja Traktori mies »




Palaa sivulle “Pelit ja konsolit”
Tänään on 27.06.2026 00:24
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)
