Ikkunasta taitaa tulla 2800 markkaa maksettavaa.Kuuspytty kirjoitti:En ollu. Sillon kun menin käymään kaupassa kattoo onko maksamatta jotain niin oli jotai alle 200. Sitten kun sain tankattua oli 2000 teimo laittanu laskua.. Ikkunasta tulee muistaakseen se 3800..Kasitonni kirjoitti:Ootko Kuuspytty varma ettet oo paskonu kaupan ikkunaa tms.
My Summer Car
- Simppa
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: My Summer Car

Aika tarkka spawnaus. 

Kuvissa näköjään konepelti raollaan ja kuskin ovi vähä mutkalla ku heitin vahingossa maitopurkilla sitä.

Kuvissa näköjään konepelti raollaan ja kuskin ovi vähä mutkalla ku heitin vahingossa maitopurkilla sitä.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ihan kysyn aijoin fleetarille mutta kun avasin oven menin sisään fleetaari ei ollut siellä?

Oli aika kuumottavaa ku ekan kerran huomas ton että kun kello lyö 12 yöllä ni makuuhuoneen ovi aukee. Jouluvalojen asennuksen jälkeen akun jännitemittari laski koko ajan ajaessaki, otin valot pois mutta ei tuntunu auttavan? Onko muilla ollu samanlaista.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Mieki kuulin yöaikaan ku joku ovi naris. Aika erijännä tunne sillä hetkellä 

-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Joo joku haamu oli irrottanu mult kummatki halfshaftit..
Ja joku ovi aukes mullaki en tiiä mikä.
-
Tallin siivosin.

-
Tallin siivosin.

Onks kukaan asentanu tota my winter caaria? Niitä kansioita pitäs kai laittaa johonki textuuri kansioon?

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Alotin ny uuden saven piti sisulla ajaa, niin minkä takia ku löin käymää ja otin käsijarrun pois päältä ni rupes joku summeri huutaa eikä lähde millää pois?
Alhainen ilmanpaine. Ilmanpaineenmittari on siinä ratin oikeella puolella muistaakseni, painetta kuluu ainaku painelee jarrua tai käsijarrua. Ääni lähtee kyllä ku annat olla käymässä että paine kerääntyy. Mistäköhän mahtaa johtua että mulla on 2 rullaa noita jouluvaloja.Verkku kirjoitti:Alotin ny uuden saven piti sisulla ajaa, niin minkä takia ku löin käymää ja otin käsijarrun pois päältä ni rupes joku summeri huutaa eikä lähde millää pois?

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
Ilmanpaine liian alhainen tietääkseni.Kaasuttelee hetken siinä ni loppuu.Verkku kirjoitti:Alotin ny uuden saven piti sisulla ajaa, niin minkä takia ku löin käymää ja otin käsijarrun pois päältä ni rupes joku summeri huutaa eikä lähde millää pois?
E. Jaa tosikanni ehti ekan.
Viimeksi muokannut Pelaaja80, 08.01.2017 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

- Verkku
MIstä sen tietää että sauna on lämmin?
- Verkku
Aivan.
MItes ku sain ton ekan paskakeikan, ja menin siihe talolle, nii paskakaivon kansi oli kiinni eikä saanu letkua mitenkää sinne enkä myöskää takasi siihe sisun lokasuojalle. Millai onnistuu?

- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Trollaatko niinku tuolla ryhmässä facebookissa nuo ala-asteikäiset?
No ei. Siu pitää mennä kaivon kannen vieree kyykkyyn ja siirtää hiiren vasenta nappia painamalla se kansi sivuun, nouset ylös letkun viereen ja sitte täppäät letkua ku tulee kämmenen kuva. Sit taas hiirellä liikutat letkun kaivoon.
Sopsylla on youtubessa hyvät opasvideot asiaan liittyen muistaakseni ja on sitä asiaa täälläkin keskusteltu kyllä
Edit: Ai kysyitki miten sen letkun saa pois. Se o kyl yks iso **ttusaatana nostaa pois kaivosta mut kaks kertaa oon kyläringin ajamu kaivojen tyhjennyksen kanssa ilman et letku on tippunu.

No ei. Siu pitää mennä kaivon kannen vieree kyykkyyn ja siirtää hiiren vasenta nappia painamalla se kansi sivuun, nouset ylös letkun viereen ja sitte täppäät letkua ku tulee kämmenen kuva. Sit taas hiirellä liikutat letkun kaivoon.
Sopsylla on youtubessa hyvät opasvideot asiaan liittyen muistaakseni ja on sitä asiaa täälläkin keskusteltu kyllä

Edit: Ai kysyitki miten sen letkun saa pois. Se o kyl yks iso **ttusaatana nostaa pois kaivosta mut kaks kertaa oon kyläringin ajamu kaivojen tyhjennyksen kanssa ilman et letku on tippunu.

Viimeksi muokannut Teemu, 08.01.2017 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Simppa
Tuli muuten Verkusta mieleen että kun kysyy apua niin kuva tilanteesta ois aika hyvä niin tietää vähän mitä neuvoo. 

- Verkku
No perkele.Simppa kirjoitti:Tuli muuten Verkusta mieleen että kun kysyy apua niin kuva tilanteesta ois aika hyvä niin tietää vähän mitä neuvoo.

- Simppa
Laita jerrykannu koneen päälle ja kokeile sittenKasitonni kirjoitti:Kokeilin paljonko Satsuma kestää.![]()

- Verkku
Saatana tua letkun käärimine toho sisun päälle on kyllä niin vitusta, no sit ajoi autoo eteenpäin ni eiköhä se pudonnu kaivoon ja minä itte samalla ku pällistelin sitä letkua. 

- Simppa
Letku tulee savequitilla takasi jos tippuu.Verkku kirjoitti:Saatana tua letkun käärimine toho sisun päälle on kyllä niin vitusta, no sit ajoi autoo eteenpäin ni eiköhä se pudonnu kaivoon ja minä itte samalla ku pällistelin sitä letkua.

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Pystyykö jotenki resettämään tavaroita takasin omalle tontille? Mulla on meinaan jo pitemmän aikaa ollu löpökanisteri ja taskulappu hukassa. Eikä ole edes kaatopaikalle spawnannut 

Editori.Mönkijämies kirjoitti:Pystyykö jotenki resettämään tavaroita takasin omalle tontille? Mulla on meinaan jo pitemmän aikaa ollu löpökanisteri ja taskulappu hukassa. Eikä ole edes kaatopaikalle spawnannut

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kyllähä mä sen latasin, mutta en osaa käyttää sitä.Kasitonni kirjoitti:Editori.Mönkijämies kirjoitti:Pystyykö jotenki resettämään tavaroita takasin omalle tontille? Mulla on meinaan jo pitemmän aikaa ollu löpökanisteri ja taskulappu hukassa. Eikä ole edes kaatopaikalle spawnannutGoogleta My Summer Car Editor.