Ainaki pariviikkoa sitte vielä maksoo.Ezmo kirjoitti:Vaihdoin Nickin EzmoFIN, kun nykyään pystyy vaihtaan ilmaseksi. Viimmeksi, kun katoin, nii se ois maksanu.

Ainaki pariviikkoa sitte vielä maksoo.Ezmo kirjoitti:Vaihdoin Nickin EzmoFIN, kun nykyään pystyy vaihtaan ilmaseksi. Viimmeksi, kun katoin, nii se ois maksanu.
Mulla luki, että kerran saa ilimatteeksi vaihtaa.Ännä kirjoitti:Ainaki pariviikkoa sitte vielä maksoo.Ezmo kirjoitti:Vaihdoin Nickin EzmoFIN, kun nykyään pystyy vaihtaan ilmaseksi. Viimmeksi, kun katoin, nii se ois maksanu.
Mennäänkö yhes pelaan MP?leepu kirjoitti:Mää tilasin iv, stiimist.![]()
Ilalla hakkaa sitä ku o latavunu.
Voisha sitä mennä.Ropsutv kirjoitti:Mennäänkö yhes pelaan MP?leepu kirjoitti:Mää tilasin iv, stiimist.![]()
Ilalla hakkaa sitä ku o latavunu.
Hotmailin sähköposti ei mulla toiminu siinä. Kokeile vaikka suomi24:sen sähköpostia.Sharkoon kirjoitti:Ite en pääse kirjautuu roctar games social clup vai mikä ikinä onkaa.
Sain toimii kun en kirjautunu Rockstar Games Social Club ja sit meni pelaa toimi.Ezmo kirjoitti:Hotmailin sähköposti ei mulla toiminu siinä. Kokeile vaikka suomi24:sen sähköpostia.Sharkoon kirjoitti:Ite en pääse kirjautuu roctar games social clup vai mikä ikinä onkaa.
Wiuwe^ kirjoitti:Kuka tulis nyt pelaa? Live tunnus on Wiuwee
Oleks ladannu sen title updatetin?ValuXi kirjoitti:Tuli onkelma ku vissiinkää hotmailil ei pyge kirjautuu sosiaali klupiin? Eli mite sen spostin saa vaihettuu?
Emmie mitää ole ladannu.Wiuwe^ kirjoitti:Oleks ladannu sen title updatetin?ValuXi kirjoitti:Tuli onkelma ku vissiinkää hotmailil ei pyge kirjautuu sosiaali klupiin? Eli mite sen spostin saa vaihettuu?
No laitappa guuglee että GTA IV Title update ja sieltä rockstarsin sivulta lataan sen englannin kielisen version.ValuXi kirjoitti:Emmie mitää ole ladannu.Wiuwe^ kirjoitti:Oleks ladannu sen title updatetin?ValuXi kirjoitti:Tuli onkelma ku vissiinkää hotmailil ei pyge kirjautuu sosiaali klupiin? Eli mite sen spostin saa vaihettuu?
No meet ekaks SP ja sitte otat sen puhelimen ja multiplayer, ja jos joku laittaa sul inviten nii sielt joinaat.ValuXi kirjoitti:Noniiii nyt tää toimii kait. Mut mitenkäs servuu sit liitytää?
Pelatahanko tänää?ValuXi kirjoitti:Noniiii nyt tää toimii kait. Mut mitenkäs servuu sit liitytää?