
Jos haluaa tommosenaan ajaa niin ulkoasu on kyllä sitä ittiänsä.
Hanki mielummin pienempi eturatas jos saa.Tele kirjoitti:Joo, pitää varmaa tilata isompaa takaratasta. ei oikee kiinnostais maksella mitään sakkoja tai veroja.
Saa kipinän, muttei silti lähe.Olzei_ kirjoitti:Saako kipinän, kastuuko tulppa???
Tuohan on tollasenaan jo kui hiano!Neliveto kirjoitti:Hyi saatana tämä uusi Honda.
http://www.motot.net/uutiset/2013/01/uu ... so-monkey/
Juuri näi, tässä pientä ohjeistusta mite saat katottua ajoitukset et onko oikei:aukase magneetonkoppa ja lukitse T vauhtipyörässä ylhäällä lohkossa olevalle viivalle. Sitte katot onko nokkarattaan merkki yhen kannessa olevan kolon kohdalla. Jos ei, ajotukset vituillaa.FH1600 kirjoitti:No ekana kannattaa varmaa kaataa tulpanreijästä bensaa ja kokeilla lähteekö. Sitte jos ei auta nii nokkaketju ja sen rattaan tarkastus.Jos ketju on hypänny yhenkin pykälän nii ei välttämättä lähe käymää.
Hänen kannattaisi vain leikata siitä välipalasta se kuri pois ja pistää se välipala takaisi. Näin mun pösös tehtii.Aecel kirjoitti:Mites ku kaveri väitte, että ku hänellä o Pösössä paisarin ja alkukäyrän välissä metallnne kuri ja hän on sitä ottamassa pois, mutta väittää, että ilman että siihen heittää jotain tiivistepaperia, niin vuotaa siitä. Mites on? Täytyykö näin tehä?
Kauneus on katsojan silmissä mutta oma mielipide on se, että Honda ei koskaan ole tehnyt hienoja piikkejä, vaikka teknisesti suht. kestäviä ovatkin.Vapo_ kirjoitti:Tuohan on tollasenaan jo kui hiano!Neliveto kirjoitti:Hyi saatana tämä uusi Honda.
http://www.motot.net/uutiset/2013/01/uu ... so-monkey/