Herra on hyvä ja kertoo missä kohtaa mun tiedot on puuttelliset? Siinä kohtaa kun itellä on oikeus omaan mielipiteeseen, josta te otatte itteennne liikaa.
Btw, ku te aina haukutte mua että sanon ukon autoa paremmaks niin lyödäänpä vähän sitä tietoa pöytään:
Eniten kilsoja mulla on tullu seuraavilla seuraavassa järjestyksessä: Volvo, Focus, Mondeo, tosin ihan varma kahden viimisen järjestyksestä ei oo. Sitten tulee Superbit jne jne.
Toisekseen, kaikki nää volvouskovaiset, joilla ei edes korttia ole, puhuu Volvon puolesta vaan koska ukolla on semmonen? Myönnetään, Fordissa on puutteensa, ehkä suurin on se, että Bluetoothin kautta ei voi toistaa musaa kuten VAGin tuotteissa. Toinen on sitten ilmeisesti se, että sillä ei oo tarpeeks hintaa... Silti mielummin ottaisin Superbin tai Mondeon koska vaan ennemmin kuin Volvon. Tai vaikka Octavian, RS Combin saa samaan hintaan mitä 2.0 TDI Superb Combin.
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Killerhangar kirjoitti:Eikä multa oo kylkiä potkittu lommoille koskaa, ite leikkiessä penkka vähän paino yhtä Lolvon ovea aikoinaan. Ja renkaiden tyhjennys jne paska oli vaan teidänlaisten lapsellisen idiootin "kosto" siitä että satun sillon tällön ajamaan ukon autolla. (Oikeesti, kuka vittu ei ajais melkeen 20 vuotta uudemmalla, vitusti vähemmän ajetulla, vähemmän kuluttavammalla, isommalla autolla jos vaa ois mahis, vaikka ei oiskaa oma??)
Nyt vittu pojat oikeesti. Muutama sivu taas ford vs. volvo vääntöö.. Kumpaakaan en ihe ottas. Piste. Iskä on haukkunu moneen kertaan volvon ajettavuuden ja vertaakin sitä vanhaan traktoriin. Fordista taas ei sinällään oo mittään kokemusta, mut mieluummin se ku volvo. Jokaisella automerkillä on omat hyvät ja huonot puolet, turha niistä on sen enempää kinata. Jos joku tykkää ajaa volvolla tai fordilla tai vaikka opelilla niin ajakoot, miulle se on aivan sama millä kukakin hyrskyttää menemään..
Kyllä isillä on volvo ja on myös äidillä ja puolella sukua, meilläkii ollu kohta 40 vuotta volvo merkkisiä autoja ja todettu hyväks eikä oo tarvinu vaihtaa merkkiä.
Sen sijaan isäukolla ollu joskus hurjalla 70 luvulla kaks taunusta, mut viimmesin vaihtu 340 volvoon.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
Ostettiin viime talvena -89 vuosimallinen Saab 900. Ajettu 110 000 tuhatta, alkuperäset talvirenkaat, niin hienossa kunnossa kun vaan voi olla ja hinta oli 2000€. Pistäkää paremmaksi.
Ollu vanhalla papalla uudesta asti, ei koskaan ajettu talvella, huollettu säännöllisesti, aina pesty jos on ollut likaa, ruosteenesto käsitelty joka vuosi useampaan kertaan.
haistakkee kaikki kukkanen jonka lehemä eilen söi, killeri ny pätee aina ja kertoo oman mielipiteensä, älkää jaksako välittää asiasta. Makuasioista ei voi kiistellä, samakai se kuka ajaa ja millä jokasen henk kohtanen asia. mut siis tokihan killerikin vois ny "vanhempana" käyttäjänä hieman miettiä millä tavoin keskustelee. Ja kaikissa autoissa on hyvät ja huonot puolensa. Itse tykkään joistain mersuista ja volvoista, tietyt ooppelit menee ja niin edelleen- mut jos pitäs valita yks, niin toki se olisi sitten varmaankin volvo. ja joku vanhempi koppanen ofc.
Enkä mää oo missään välissä väittäny Volvoa paskaks autoks, ne on vaa niin helvetin hyvin hinnoteltuja siihe mitä ne on. IMO. Kyllä määkin kattelen aina autoja Jaguarista/Lexuksesta (yhessä vaiheessa ekaks autoks oli aika hyvänä vaihtoehtona LS400 ) Datsuniin. Silti tiedän että jossain välissä tallista löytyy Ford tai Skoda, jos niiden isojen farkkujen koko ei ala ratkasevasti pienemään. Kokeiltiin muuten viime viikolla mahtuuko täyskorkeen pikkubussi-Sprinterin takaovi farmari-Väyryseen ei menny, Mondeoon meni. XC70 mitattiin ja ei ees viittitty yrittää...
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Pitääki viikonloppuna käydä kattomassa, löytyykö tuolta metästä vielä noita autoja. Oli aikoinaan ihan täynnä tommosia "aarteita", ysikutosia saabeja navetan takana ~10kpl, datsunia, ladoja, toyotia, ym. härveleitä kolmen eri tien päässä keskellä metsää.
Eihän nuo "maasturi" volvot oo mistään kotosin muutenkaan. väitän että 740 farkku volvokin on tilavampi kuin se, ja maavara nyt tuskin kauaks heittää myöskään
740 Farkku on kuulemma oletettua ahtaampi. Kattelinhan mää yhessä vaiheessa 940 Turbo Wagonia ku oli aika kivaan hintaan tossa Raisiossa myynnissä. Hyväkuntonen vieläpä. Se vaan ku 740llakaa ei minnekkää liiku ilman hyrskytintä. Eikä XC70-->V70 oo muuta eroa ku neliveto ja korisarja ja korotettu alusta. Muttaku omistaja haluaa neliveto-automaatin ja siinä nyt ei paljoa vaihtoehtoja ole. Tosin hänen uuden XC70n myötä Volvo menetti yhden asiakkaan...
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Killerhangar kirjoitti:740 Farkku on kuulemma oletettua ahtaampi. Kattelinhan mää yhessä vaiheessa 940 Turbo Wagonia ku oli aika kivaan hintaan tossa Raisiossa myynnissä. Hyväkuntonen vieläpä. Se vaan ku 740llakaa ei minnekkää liiku ilman hyrskytintä. Eikä XC70-->V70 oo muuta eroa ku neliveto ja korisarja ja korotettu alusta. Muttaku omistaja haluaa neliveto-automaatin ja siinä nyt ei paljoa vaihtoehtoja ole. Tosin hänen uuden XC70n myötä Volvo menetti yhden asiakkaan...
Nii kuulemma ja kuulemma kyllä se vain tilava pirssi on usko pois. Toki se riippuu myös missä määrin ja millä tavoin, eihän sitä voi esim pakettiautoon verrata.. ja 940 ja 740 on käytännössä likimain sama auto hiukkasen erinäköö vain ja siis voihan se olla ettei jollekkin riitä neliskantti farkun tilavuuskaan, mut sitten on aika hommata ehkä se pakettiauto sitten..
Killerhangar kirjoitti:740 Farkku on kuulemma oletettua ahtaampi. Kattelinhan mää yhessä vaiheessa 940 Turbo Wagonia ku oli aika kivaan hintaan tossa Raisiossa myynnissä. Hyväkuntonen vieläpä. Se vaan ku 740llakaa ei minnekkää liiku ilman hyrskytintä. Eikä XC70-->V70 oo muuta eroa ku neliveto ja korisarja ja korotettu alusta. Muttaku omistaja haluaa neliveto-automaatin ja siinä nyt ei paljoa vaihtoehtoja ole. Tosin hänen uuden XC70n myötä Volvo menetti yhden asiakkaan...
Nii kuulemma ja kuulemma kyllä se vain tilava pirssi on usko pois. Toki se riippuu myös missä määrin ja millä tavoin, eihän sitä voi esim pakettiautoon verrata.. ja 940 ja 740 on käytännössä likimain sama auto hiukkasen erinäköö vain ja siis voihan se olla ettei jollekkin riitä neliskantti farkun tilavuuskaan, mut sitten on aika hommata ehkä se pakettiauto sitten..
Omasta mielestä ainakii 960 on sen verran tilava et saa tilavampaa hakee farmareista.
on varmasti, mutta sekään ei kyllä poikkee mitenkään 740/940 tavaratilasta käsittääkseni samaa kokoluokkaa on 960 ssä ulkonäkö vain muuttuu jo hieman ja tietenkin kone on eri.
noppis kirjoitti:on varmasti, mutta sekään ei kyllä poikkee mitenkään 740/940 tavaratilasta käsittääkseni samaa kokoluokkaa on 960 ssä ulkonäkö vain muuttuu jo hieman ja tietenkin kone on eri.
Tarkotinkii et se on suunnilleen sama, mut itellä kokemusta vaa 960 ni ei voi kukaa tulla pätemään ettei olis kokemusta.