Pysyin edel ja jonttux takamassikka165 kirjoitti:Jonttuxhan on niitä laatu ajajia ei siinä mittääJa pysyykö vammas hyvin peräs ku ootn skootterilla vai onko viritetty ja semmone juttu tänää tulee lisää kuvia mun pv ja mönkiästä.

Pysyin edel ja jonttux takamassikka165 kirjoitti:Jonttuxhan on niitä laatu ajajia ei siinä mittääJa pysyykö vammas hyvin peräs ku ootn skootterilla vai onko viritetty ja semmone juttu tänää tulee lisää kuvia mun pv ja mönkiästä.
No vittu katotaaha kumpi vie sunnuntai jälkee?Vammas king kirjoitti:Pysyin edel ja jonttux takamassikka165 kirjoitti:Jonttuxhan on niitä laatu ajajia ei siinä mittääJa pysyykö vammas hyvin peräs ku ootn skootterilla vai onko viritetty ja semmone juttu tänää tulee lisää kuvia mun pv ja mönkiästä.
, mun skootteri kulkee joku 60 vähä pääl ja toi mönkiä joku 50-55.
Vitut mitää jonne pöyriä...Nitrobullx kirjoitti:Smotot viel alle niin 7/5!!!
Palio paremmat ja komiemmat, paitti jos ajat johonaki saatanan mettäs.fordmies4610 kirjoitti:Vitut mitää jonne pöyriä...Nitrobullx kirjoitti:Smotot viel alle niin 7/5!!!
En ny komeista puhuis.. Ja kyllä ajan pitkin mettiä menemään.XarioN kirjoitti:Palio paremmat ja komiemmat, paitti jos ajat johonaki saatanan mettäs.fordmies4610 kirjoitti:Vitut mitää jonne pöyriä...Nitrobullx kirjoitti:Smotot viel alle niin 7/5!!!
Akseli(Fin) kirjoitti:Saatana äijäl on sama mönkiä mutta vaa uudempi ja kulkee kovempaa.Mitä tos o asennettu.
No toihan on täys kotka, muuta eroo kun katteet. Mut ihmeen halvalla lähtee.JonTTuX kirjoitti:Ohan toi nätti. Ja ku vertaa kotariin ni sinänsä aika halpa.Ukkomezzo kirjoitti:http://www.nettimoto.com/husaberg/te/1467363
Tälläsestä ei voi ku mopojonnet uneksia. Ihan itkettää kun kattoo tota, miten kaunis voi olla piikki parhaimmillaa.
massikka165 kirjoitti:Akseli(Fin) kirjoitti:Saatana äijäl on sama mönkiä mutta vaa uudempi ja kulkee kovempaa.Mitä tos o asennettu.
Jos tarkotat lisävaloa niin se on sen takia siinä koska ajelen pimeällä ja nuo alkuperääset valot ovat heikkoja ja huonoja.. Niin ostin LED valon
Niin niin, mut hintaero on aikamoine..Ukkomezzo kirjoitti:No toihan on täys kotka, muuta eroo kun katteet. Mut ihmeen halvalla lähtee.JonTTuX kirjoitti:Ohan toi nätti. Ja ku vertaa kotariin ni sinänsä aika halpa.Ukkomezzo kirjoitti:http://www.nettimoto.com/husaberg/te/1467363
Tälläsestä ei voi ku mopojonnet uneksia. Ihan itkettää kun kattoo tota, miten kaunis voi olla piikki parhaimmillaa.
Paljos se menee nytte?valtra a92 kirjoitti:Nyt on suzuki pvssä 16mm kaasari tiea vähän rahaa ja laittaa 60cc pytty.
Laita ny toi lippa kunnolla. IMO ruma, kun takahäkki paistaa..Töötti_miäs kirjoitti:Sunnuntai ajelua...