Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja elppi »

ValmettiPoeka kirjoitti:
mikebirdie kirjoitti:
ValmettiPoeka kirjoitti:Onko toi Matiaksen mappi jo jossain jaossa?
Joo KuuukkeliJutuissa. :arrow:
Mikähän mahtaa olla kuukkelijuttu ku en oikee tiiä :(
Semmone wa ryhmä, jossa jaetaan kaikki parhaat modit, mitä muut ei saa. ;)
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja lucosol »

Ei sen luulis sun elämää haittaavan, jollet saa modeja.
Erkka
Viestit: 2457
Liittynyt: 14.06.2011 19:20
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Erkka »

elppi kirjoitti:
ValmettiPoeka kirjoitti:
mikebirdie kirjoitti:Joo KuuukkeliJutuissa. :arrow:
Mikähän mahtaa olla kuukkelijuttu ku en oikee tiiä :(
Semmone wa ryhmä, jossa jaetaan kaikki parhaat modit, mitä muut ei saa. ;)
On kyä säälittäväksi menny tänki foorumin taso. Smoker
Kuva
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

On kyllä säälittäväks menny näitten "tietäjienki" taso. :D
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
maajusssiiii
Viestit: 1360
Liittynyt: 06.07.2012 22:16
Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Senhän sä haluaisit tietää...

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja maajusssiiii »

Nyt on sinänsä harvinainen tilanne edessä että meikäläinenkin pääsee "lomalle" irti arjen askareista 9 päivän ajaksi. Nyt huokuttaisi mennä eräjormailemaan suomen metsään jossa minulla on perintönä saatu pieni mökki. Te jotka olette eräjormailleet pitkiä aikoja niin kertokaa mites tuo ruuan säilyvyys? Mökissä ei tosiaan ole vettä eikä sähköä. Vettä saa järvestä tosin. Kaasuhella löytyy ja tietysti sauna ja nuotiopaikka. Eli perjaatteessa ruuan valmistus ei ole mikään ongelma lähinnä sen säilyvyys. Kylmälaukku löytyy mutta ei siinäkään mikään kestä viikkoa. Kauuppaan toki pääsee vaikka joka päivä mutta kun tuppaa tuo alkkohooli maistumaan niin ei aina ole ajokunnossa. Olisko jollain jotain hyviä ja halpoja vinkkejä ruuan säilytykseen. Olen tietoinen että järvessä voi jotain pitää ja kalja nyt pysyy viileenä ulkona säilytettynäkin mut lähinnä miten säilyttäää rillimakkarat yms. Vai pitääkö tyytyä purkkiruokaan? Ja tosiin jonkinlainen kellarikin mökissä on. Se olisi varmaan paras paikka?
Kuva

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV


My name is Madness
And I'm the light you need in darkness

Jussin fs17 konepaja
 Lataa tästä...
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

On kyllä säälittäväksi mennyt sekin, että kuinka voi modit vaikuttaa ihmisten elämään. :roll: Kait se Matsu sen jakoon laittaa jahka valmiiksi saa, tiiä siitä.
#Kuuukkelijutut
ValmettiPoeka
Viestit: 19
Liittynyt: 05.06.2016 00:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja ValmettiPoeka »

Farmari99 kirjoitti:On kyllä säälittäväks menny näitten "tietäjienki" taso. :D
Varmasti
Erkka
Viestit: 2457
Liittynyt: 14.06.2011 19:20
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Erkka »

mikebirdie kirjoitti:On kyllä säälittäväksi mennyt sekin, että kuinka voi modit vaikuttaa ihmisten elämään. :roll: Kait se Matsu sen jakoon laittaa jahka valmiiksi saa, tiiä siitä.
Farmari99 kirjoitti:On kyllä säälittäväks menny näitten "tietäjienki" taso. :D
On mun mielestä vaan aika jännää kuinka aikusten miesten pitää jaella modeja joissaki wappi ryhmis jotta saa laitaa foorumille kuvaa kuinka on priva modi ja että saa mainostaa kuinka on jostaki ryhmästä saatu :yhteistyö:
Viimeksi muokannut Erkka, 04.09.2017 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
ValmettiPoeka
Viestit: 19
Liittynyt: 05.06.2016 00:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja ValmettiPoeka »

Erkka kirjoitti:
mikebirdie kirjoitti:On kyllä säälittäväksi mennyt sekin, että kuinka voi modit vaikuttaa ihmisten elämään. :roll: Kait se Matsu sen jakoon laittaa jahka valmiiksi saa, tiiä siitä.
Farmari99 kirjoitti:On kyllä säälittäväks menny näitten "tietäjienki" taso. :D
On mun mielestä vaan aika jännää kuinka aikusten miesten pitää jaella modeja joissaki priva wappi ryhmis jotta saa laitaa foorumille kuvaa kuinka on priva modi ja että saa mainostaa kuinka on jostaki ryhmästä saatu :yhteistyö:
Samaa mieltä..
Avatar
DB990
Viestit: 224
Liittynyt: 06.10.2016 16:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja DB990 »

Erkka kirjoitti:On mun mielestä vaan aika jännää kuinka aikusten miesten pitää jaella modeja joissaki priva wappi ryhmis jotta saa laitaa foorumille kuvaa kuinka on priva modi ja että saa mainostaa kuinka on jostaki ryhmästä saatu :yhteistyö:
Itse olen täysin samaa mieltä. En tosin tuomitse tätä wappiryhmäjutskailua, mutta haluaisin kuulla syitä, miksei modeja laiteta yleiseen jakoon wappiryhmien sijaan. Niitä ei hirveästi ole täällä kerrottu :lol:
E: Lisätty viite wappiryhmiin.
Viimeksi muokannut DB990, 04.09.2017 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Ohan se niin että siellä wappiryhmissähä ne kaikki "parhaat" modit jaetaan ja aina sanotaan että ne on vielä kesken, vaikka totuus saattaa olla että ne toimii täydellisesti, mutta ei jaksa/halua vaan jakoon laittaa.Mutta kun joku modi tulee jakoon on vähän aikaa että:vau onpa mahtva modi!Kunnes tajuaa että sekin on vain yksi vaivainen modi muitten modien joukossa johon kyllästyy aika nopesti(tai ainakin minä)Jos modaaja ei ole jaksanut tehdä modia loppuun ja laittaa sen silti jakoon ja ilmoittaa siitä alotusviestissä niin joko

A:Alotusviestiä ei lueta eikä tiedä että modissa on vika ja tulee kommentoimaan ja valittamaan siitä kommenteihin.
B:Tulee valittamaan sitä, että miksi tullaan laittaa kekseneränen modi jakoon ja että tämähän on ihan paska.
ja nämä kyllä ymmärrettävästi varmasti ärsyttää modin tekiää.

Toisinaan minua ainakin huvittaa se että täällä jaksaa aikuset ihmiset tulla viisastelemaan ja haukkumaan jotain 10 vuotitaita tyhmiksi tai jotain muuta vastavaa .Ohan se niin että olettehan te enenmän kouluja käyneet ja näin mutta ei sitä kerro että kaikki nuorenmat olisivat typeränpiä kuinn te .Joskus myös tuntuu että ihan tahallaan sanotaan vittuilevaan sävyyn että miellä on tälläinen modi teillä ei,että jotkut ns jonnet tulisi valittamaan ja te saisitte siitä itsellenne huvia aikaseksi.

Sekin on myös hassua että jaksaa tulla joku aikunen jauhamaan jostain kirjotusvirheitä jollekin nuorelle vaan että saa siitäkin ison numeron aikaan.Tai tulla viisastelemaan jostakin turhasta asiasta että kirjoittaja vihastuisi josta saisitte taas iloa aikaan.

Sekin on myös hassua että jos joku kommentoi "Hieno modit jatka samaan malliin"Niin joku taas olevinaan niin viisas tulee ja sanoo "No miksi se sinun pitää tulla tänne ilmoittamaan"Mitä vi#tua se sinun elämmääs haittaa jos joku kommentoi niin.Ei nyt viestiä löydy kun siitä on kuitenki aikaa, mutta selainenkin kommenti tuli joskus luettua.

Enkä tässä sano että wip modeja ei saisi esitellä.Onha se myös niin että joskus laittaa vaan kuvan ja joku tulee kinuu muttaa jos modaaja ei kiinnitäisi mitään huomiota niin ei tulisi minkäänlaista numeroakaan.


Tämä on minun mielipiteeni.

Ja en yleistä vaan tarkotan vaan osaa.Kakki ei todellkaan ole tällä foorumilla tälläisiä

E:ja tämä kirjoitelma on tällästä ripuli paskaa josta joku ymmärätää pointin tai sitten ei kukaan.Paitsi minä ymmärrän. Yleensä jos selitän jotain selitän sen niin vaikesti ja hankalasti että sitä ei tajua erkkikään :D
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Sen verran komppaan Jallikkaa, että juuri kun ei vältsisti lueta alotusviestiä kunnolla tai sitten keskeneräisistä modeista tullaan valittamaan niin kyllä siinä itellä ainakin tulis semmonen olo että pärjätkööt ilman modeja kun ei saa kun valitusta. Mutta lopetetaan ot tähän viestiin. Pidetään aihe alkuperäisenä.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Kannattaa vähän katsella noita välimerkkejä ;)
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Älkää nyt taas alottako... :roll:
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
tofu
Viestit: 232
Liittynyt: 07.05.2011 21:58
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Jostain perämettästä

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja tofu »

Nyt kyllä pakko mainita sen verran tuosta "kuuukkelijutuista" että, sinne ei tule sen enempää modia kuin yleiseen jakoonkaan. Matiaksen jakama mappikin on todellakin sellaisessa kunnossa että, siellä tuskin edes on kaikkia triggereitä paikallaan. Mitä nyt puolentoista vuoden päivät olen kyseisessä ryhmässä ollut niin sinne on tullut puolet vähemmän modia mitä yleiseen jakoonkin. Lisäksi naurettavaanhan tuo on kun aikuiset miehet repivät peliverkkarit siitä kuinka huimat 20 ihmistä saa jonkun modin peliin, ja puolet noista 20:nestä ei edes omista/pelaa kyseistä peliä mihin tämä modi on tehty. Itselläni tuota kyseistä ongelmaa ole kun olen siellä "vitun kuuukkelijutuissa".
Kuva
Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Paskamyrskyhä tästä näköjään taas kerran tuli, mutta tuo mitä tofu kirjotti on täysin totta. Mää taijan olla yks harvoista joka ikinä pistää kuukkeleihi jotaki, ja sekin on vaan testaamista varten. Tämä siksi, että annan paljon mieluummin jonkun modin testiin pikkuselle porukalle johon luotan ja jonka tunnen kun isolle ryhmälle, josta en tunne puoliakaan. Suosittelen käyttämään järkeä ja harkitsemaan, ennen kuin tuutte täysin ulkopuolisina pätemään, lähinnä hassua, miten ryhmän ulukopuoliset henkilöt tietää paremmin ryhmästä kuin ite ryhmäläiset. :D
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Jooseppi82
Viestit: 11
Liittynyt: 23.05.2017 20:26
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS17 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Jooseppi82 »

tofu kirjoitti:Lisäksi naurettavaanhan tuo on kun aikuiset miehet repivät peliverkkarit siitä kuinka huimat 20 ihmistä saa jonkun modin peliin, ja puolet noista 20:nestä ei edes omista/pelaa kyseistä peliä mihin tämä modi on tehty.
Mistä päättelet meidän iät? Ja eikö aikuiset saisi kritisoida jotain epäkohtaa netissä? Onko se vain lasten oikeus?

Asiaan. Kuvitellaanpa, että tällä foorumilla olisi 1000 henkilöä. Puolet eli 500 ei omista/pelaa FS17-peliä. Miksei me 1000 saada niitä samoja modeja peliin, vaikka puolet ei edes pelaisi ko. peliä? Miten tuo puolen joukon pelaamattomuus liittyy edes mihinkään? He silti pääsevät käsiksi modiin, käyttivät he sitä tai ei.
Farmari99 kirjoitti:Mää taijan olla yks harvoista joka ikinä pistää kuukkeleihi jotaki, ja sekin on vaan testaamista varten.
Miksi annat muiden vain testata? Etkö laita muille valmista modiasi palkkioksi testaamisesta? Jos pystyt jakamaan valmiin tuotoksen muiden kanssa, miksei sitä voi jakaa tällä foorumilla? Minulla on veikkaus, mutta kuulisin mielellään ensin vastauksesi.
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Jooseppi82 kirjoitti:
tofu kirjoitti:Lisäksi naurettavaanhan tuo on kun aikuiset miehet repivät peliverkkarit siitä kuinka huimat 20 ihmistä saa jonkun modin peliin, ja puolet noista 20:nestä ei edes omista/pelaa kyseistä peliä mihin tämä modi on tehty.
Mistä päättelet meidän iät? Ja eikö aikuiset saisi kritisoida jotain epäkohtaa netissä? Onko se vain lasten oikeus?

Asiaan. Kuvitellaanpa, että tällä foorumilla olisi 1000 henkilöä. Puolet eli 500 ei omista/pelaa FS17-peliä. Miksei me 1000 saada niitä samoja modeja peliin, vaikka puolet ei edes pelaisi ko. peliä? Miten tuo puolen joukon pelaamattomuus liittyy edes mihinkään? He silti pääsevät käsiksi modiin, käyttivät he sitä tai ei.
Farmari99 kirjoitti:Mää taijan olla yks harvoista joka ikinä pistää kuukkeleihi jotaki, ja sekin on vaan testaamista varten.
Miksi annat muiden vain testata? Etkö laita muille valmista modiasi palkkioksi testaamisesta? Jos pystyt jakamaan valmiin tuotoksen muiden kanssa, miksei sitä voi jakaa tällä foorumilla? Minulla on veikkaus, mutta kuulisin mielellään ensin vastauksesi.
Tähän sen verran, että multa on tullu joka ikinen valmis modi jakoon. Kaikki muut on niin keskeneräsiä, ettei niitä voi laittaa tai antaa kun korkeintaan testiin. Mulla on aina ollu semmonen periaate, että mitään keskenerästä en laita jakoon ja teen kaiken ite loppuun, ja siitä en luovu. Jos joku ei tykkää niin so what, eipähän tarvi minun murehtia.

Niin, ja kai nyt sentään ymmärrät, että mitä eroa on testiversiolla ja valmiilla, vai pitääkö alkaa selittämään? Niillä nimittäin on aika isokin ero, ja valmiin oon tosiaan ainakin pyrkiny aina laittamaan jakoon, nykyään vaan ei saa tehtyä mitään niin nopeasti mitä joskus, kiitos lukion. Kannattaa muistaa sekin, että modaajillakin on elämä, ei ainakaan mun mielestä tarvihe alkaa vaan joittenkin kersojen iloks alkaa laittamaan juostenkustua modia jakoon.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Jatkakaa täälä. Itte en ainakaan pidä juuri minään jotaki jonnejen rinkirunkkaus -ryhmää. Oon tavannu laittaa kaikki romuni jakohon, vaikka ei ookkaa valamiina, jos tierän etten tuu niitä koskaa tekemään valamiiksi. Ketä se hyödyttää, jos annan ne muutamalle aasille. Vitun pellet.

Että nii, jos tuloo mielehen joku mun tekele, mitä tarvitta, eikä oo jaos, nii sanokaa. Voin uppia, jos vaan on talles.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Haha... Ei jumaliste. :roll: :? :lol:
#Kuuukkelijutut
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Voi pojat!

Ei mulla muuta, Welcome to Internet... Tää persekipeys on niin hauskaa, kattoo vaikka jotain "somevaltias" tubettajia, etenkin nuoremmasta päästä, jotka on saanu koko touhusta jotenki kaunostellun kuvan. Internet on kaukana "kauniista" :DDD
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Belkku
Viestit: 1504
Liittynyt: 03.12.2011 17:44
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilimajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kinnula

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Belkku »

Ännä kirjoitti:Jatkakaa täälä. Itte en ainakaan pidä juuri minään jotaki jonnejen rinkirunkkaus -ryhmää. Oon tavannu laittaa kaikki romuni jakohon, vaikka ei ookkaa valamiina, jos tierän etten tuu niitä koskaa tekemään valamiiksi. Ketä se hyödyttää, jos annan ne muutamalle aasille. Vitun pellet.

Että nii, jos tuloo mielehen joku mun tekele, mitä tarvitta, eikä oo jaos, nii sanokaa. Voin uppia, jos vaan on talles.
Kylläpä sitä ollaan niin olevinaan :D Ja niin, jonnekortti toimii aina, kun ei muutakaan keksi :) Ja mitäs itse oot hyötyny siitä että oot eka jakanu modis vaan kavereilles, että saavat tulla tänne finiin screenshot aiheisiin leijumaan :)
Kuva
#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
Avatar
tofu
Viestit: 232
Liittynyt: 07.05.2011 21:58
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Jostain perämettästä

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja tofu »

Belkku kirjoitti:
Ännä kirjoitti:Jatkakaa täälä. Itte en ainakaan pidä juuri minään jotaki jonnejen rinkirunkkaus -ryhmää. Oon tavannu laittaa kaikki romuni jakohon, vaikka ei ookkaa valamiina, jos tierän etten tuu niitä koskaa tekemään valamiiksi. Ketä se hyödyttää, jos annan ne muutamalle aasille. Vitun pellet.

Että nii, jos tuloo mielehen joku mun tekele, mitä tarvitta, eikä oo jaos, nii sanokaa. Voin uppia, jos vaan on talles.
Kylläpä sitä ollaan niin olevinaan :D Ja niin, jonnekortti toimii aina, kun ei muutakaan keksi :) Ja mitäs itse oot hyötyny siitä että oot eka jakanu modis vaan kavereilles, että saavat tulla tänne finiin screenshot aiheisiin leijumaan :)
"Olehiljaa vitupaska modis on paskoi homohomohomo"
Kuva
Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Belkku kirjoitti:
Ännä kirjoitti:Jatkakaa täälä. Itte en ainakaan pidä juuri minään jotaki jonnejen rinkirunkkaus -ryhmää. Oon tavannu laittaa kaikki romuni jakohon, vaikka ei ookkaa valamiina, jos tierän etten tuu niitä koskaa tekemään valamiiksi. Ketä se hyödyttää, jos annan ne muutamalle aasille. Vitun pellet.

Että nii, jos tuloo mielehen joku mun tekele, mitä tarvitta, eikä oo jaos, nii sanokaa. Voin uppia, jos vaan on talles.
Kylläpä sitä ollaan niin olevinaan :D Ja niin, jonnekortti toimii aina, kun ei muutakaan keksi :) Ja mitäs itse oot hyötyny siitä että oot eka jakanu modis vaan kavereilles, että saavat tulla tänne finiin screenshot aiheisiin leijumaan :)
Itekki kyllä muistan joskus fs11 aikoina kuolanneeni Ännäm priva Valmetteja multiplayer yms kuvista. :D
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6405
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Ja nekin kuvat on olleet testi kuvia, kun on testattu, että modi toimii multiplayerissä. :P Joo, ite en ymmärrä miks tästä tarttee edes jauhaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”