Wuut? Vähä aikaa sitte väitit olevas 97?!? Mikä ei täsmää?Akriamies kirjoitti:Ite oon 5lk niin 72.5 kiloo painava :/ ja pituus 166cm.
Kiusaaminen yleisesti
- Ohtonen
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kiusaaminen yleisesti

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tänään se taas alkoi ei tosin sama tyyppi. Oikeesti vitun youtube, se löys mun kyntö vireon eilen ja tuli siitä vähän huomauttaan että, vitun maalais tollo ku ajaa jollain paskoil raktoreil. No se on ysi ja mä kasi ja sil on mauto, ni huomautin takasin että, muistatko hyvinkin kesälomalla kun mun mielestä sillä paskal raktoril menin sun "super tehokkaan" mautos ohi ja mittaris ei ollu kun 45 km/h. Oikeesti te maksaisitte siitä, että näkisitte sen ilmeen. Sanoin vielä että jollei piä turpaansa kiinni ni en määkään... 

- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Muaki on joskus kiusattu rattoreista. Jemex varmaa muistaa senki ku ne sun luokkalaiset kyseli meiltä niitä Valtran värejä ja yrittivät ärsyttää. 

-
No joo muistan. Vähän niitäkin välil lennätetty kyl, laisinkin Ot... Hells... 

Viimeksi muokannut Jemex, 07.11.2012 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuinkakohan moni oikeesti on vetäny turpaan kun täällä kehuu??

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
Ei kukaa....Mrjallu kirjoitti:Kuinkakohan moni oikeesti on vetäny turpaan kun täällä kehuu??

Ei mutta aika monen viestis lukee jotain että vedin turpaan jne jne.jemex kirjoitti:Siis enhän mä tarkoita "lennättämisel" turpa saunaa vaan pintä tapeluu.
Viimeksi muokannut Kasitonni, 07.11.2012 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Töötti_miäs
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
+1Mrjallu kirjoitti:Kuinkakohan moni oikeesti on vetäny turpaan kun täällä kehuu??

- patski
- Kielet: Suomi,Engalanti,Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: PETE(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Vähä sama meinki meillä et heitetää puskaan jotka alkavat urppimaan.eemelip1 kirjoitti:Sama täällä. koulussa nuo opetteli hitsaamaan ja ei osannu nii kysy mua hotsaamaa sanooin että hitsaa ite. kyllä joskus nuo vittuilee koulus ku meillä on nii isoja raktoreita. eipä paljoa tuu enää vittuilee ku heitää 2 kertaa ruusupuskaan =Djemex kirjoitti:Mun mielestä sairaudesta ei saisi tehdä pilaa. Mua kiusattiin koulussa koska pidin traktoreista niinkuin edelleen. Sitten mulla tuli mitta täyteen ja heitin sen kerran seinään ja sanoin että jos kerrankin se sanoo jotain loukkaavaa kuten tuliko taas katottua maajussille moraianta ni vejän saatanan pahasti turpaan, no se jätkä oli kaks viikkoo hiljaa ja sitten alko taas. Mulla meni yksin kertasesti hermot. Menin koulun jälkee koulun nurkan taa ja kaappasin sen jätkän sinne ja vähän löylytin sitä. Ei oo pariin vuoteen kuulunu mitään.
Intel (R) Core i7 3820 @3.6Ghz, Asus P9X79 PRO, Nvidia GTX660x2, Samsung 840 126Gb,PNY 120gB SSD, Noctua NH-D14, Western Digital 1Tb, G.Skill 16GB Quad Kit Ripjaws, XFX 750W,
<Wiuwe> nyt nousee
<Wiuwe> nyt nousee
-
Kannattaa osuvasti heittää, että miltä ruusun marjat maistuu.patski kirjoitti:Vähä sama meinki meillä et heitetää puskaan jotka alkavat urppimaan.eemelip1 kirjoitti:Sama täällä. koulussa nuo opetteli hitsaamaan ja ei osannu nii kysy mua hotsaamaa sanooin että hitsaa ite. kyllä joskus nuo vittuilee koulus ku meillä on nii isoja raktoreita. eipä paljoa tuu enää vittuilee ku heitää 2 kertaa ruusupuskaan =Djemex kirjoitti:Mun mielestä sairaudesta ei saisi tehdä pilaa. Mua kiusattiin koulussa koska pidin traktoreista niinkuin edelleen. Sitten mulla tuli mitta täyteen ja heitin sen kerran seinään ja sanoin että jos kerrankin se sanoo jotain loukkaavaa kuten tuliko taas katottua maajussille moraianta ni vejän saatanan pahasti turpaan, no se jätkä oli kaks viikkoo hiljaa ja sitten alko taas. Mulla meni yksin kertasesti hermot. Menin koulun jälkee koulun nurkan taa ja kaappasin sen jätkän sinne ja vähän löylytin sitä. Ei oo pariin vuoteen kuulunu mitään.

- patski
- Kielet: Suomi,Engalanti,Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: PETE(FIN)
Meillä ei vaa oo ruusupuskia vaan jotai kataja puskia/lehti puskia.
Intel (R) Core i7 3820 @3.6Ghz, Asus P9X79 PRO, Nvidia GTX660x2, Samsung 840 126Gb,PNY 120gB SSD, Noctua NH-D14, Western Digital 1Tb, G.Skill 16GB Quad Kit Ripjaws, XFX 750W,
<Wiuwe> nyt nousee
<Wiuwe> nyt nousee
-
No pari vittuilua aina vääntää.patski kirjoitti:Meillä ei vaa oo ruusupuskia vaan jotai kataja puskia/lehti puskia.

-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Taas se alko, yks vuotta nuorempi, tuli aukoon päätä. No kaverin kans otettiin kiinni ja ruvettiin rahaa ympäri koulua. Lopuks mentiin vessaan ja tungettiin johki koppiin, eikä uskaltanu tulla hetkeen pois
Ja oon oikeesti yhtä tyyppiä motannu lättyyn ku se tiputti mutt 2-3m leikkitelineestä alas, no eka opelle poraan ja sitte se äijä sai löylyä 

Se on jämpti niin!
-
Ja mää uskon ihan kypällä!AkStunt80 kirjoitti:Taas se alko, yks vuotta nuorempi, tuli aukoon päätä. No kaverin kans otettiin kiinni ja ruvettiin rahaa ympäri koulua. Lopuks mentiin vessaan ja tungettiin johki koppiin, eikä uskaltanu tulla hetkeen poisJa oon oikeesti yhtä tyyppiä motannu lättyyn ku se tiputti mutt 2-3m leikkitelineestä alas, no eka opelle poraan ja sitte se äijä sai löylyä

-
Ei oo pakko uskoo.erkka kirjoitti:Ja mää uskon ihan kypällä!AkStunt80 kirjoitti:Taas se alko, yks vuotta nuorempi, tuli aukoon päätä. No kaverin kans otettiin kiinni ja ruvettiin rahaa ympäri koulua. Lopuks mentiin vessaan ja tungettiin johki koppiin, eikä uskaltanu tulla hetkeen poisJa oon oikeesti yhtä tyyppiä motannu lättyyn ku se tiputti mutt 2-3m leikkitelineestä alas, no eka opelle poraan ja sitte se äijä sai löylyä

Se on jämpti niin!
-
Ooko sää ylä ja ala-asteella?AkStunt80 kirjoitti:Ei oo pakko uskoo.erkka kirjoitti:Ja mää uskon ihan kypällä!AkStunt80 kirjoitti:Taas se alko, yks vuotta nuorempi, tuli aukoon päätä. No kaverin kans otettiin kiinni ja ruvettiin rahaa ympäri koulua. Lopuks mentiin vessaan ja tungettiin johki koppiin, eikä uskaltanu tulla hetkeen poisJa oon oikeesti yhtä tyyppiä motannu lättyyn ku se tiputti mutt 2-3m leikkitelineestä alas, no eka opelle poraan ja sitte se äijä sai löylyä
![]()

AkStunt80 kirjoitti:Taas se alko, yks vuotta nuorempi, tuli aukoon päätä. No kaverin kans otettiin kiinni ja ruvettiin rahaa ympäri koulua. Lopuks mentiin vessaan ja tungettiin johki koppiin, eikä uskaltanu tulla hetkeen poisJa oon oikeesti yhtä tyyppiä motannu lättyyn ku se tiputti mutt 2-3m leikkitelineestä alas, no eka opelle poraan ja sitte se äijä sai löylyä

-
Laittaa videon näkymään vain linkin tietäville.Laita linkki vain tänne jos se on finiläisille tarkoitettu.jemex kirjoitti:Tänään se taas alkoi ei tosin sama tyyppi. Oikeesti vitun youtube, se löys mun kyntö vireon eilen ja tuli siitä vähän huomauttaan että, vitun maalais tollo ku ajaa jollain paskoil raktoreil. No se on ysi ja mä kasi ja sil on mauto, ni huomautin takasin että, muistatko hyvinkin kesälomalla kun mun mielestä sillä paskal raktoril menin sun "super tehokkaan" mautos ohi ja mittaris ei ollu kun 45 km/h. Oikeesti te maksaisitte siitä, että näkisitte sen ilmeen. Sanoin vielä että jollei piä turpaansa kiinni ni en määkään...
-
Ala-asteella viimesta vuottaerkka kirjoitti:Ooko sää ylä ja ala-asteella?AkStunt80 kirjoitti:Ei oo pakko uskoo.erkka kirjoitti:[
Ja mää uskon ihan kypällä!![]()

Se on jämpti niin!
- sutki
- Moderaattori
Niin mitä helvettiä? osaa kiusataan sen takia kun pelaa farming simulatoria? Ihme touhua
Ja toi maataloudesta ja traktoreista aukominenki ihmetyttää
Mulleki auko joskus traktoreista mut hiljeni kummasti kun tulin sillä kouluun.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Kielet: Suomi Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Eemelip1
meillä on kaikenlaisia puskia. Ei oo väliä minne heitää nii kyllä hiljenoo.patski kirjoitti:Meillä ei vaa oo ruusupuskia vaan jotai kataja puskia/lehti puskia.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Periaatteessa se hakkaaminen o vhä niinku miespainia, mutta pysty asennossa.Mrjallu kirjoitti:Kuinkakohan moni oikeesti on vetäny turpaan kun täällä kehuu??
Tosin ei sitäkää.

Tosi o tuo aika ihmeellista, jos iha turvakengät tarttee ollakseen "kova jätkä".
Pikakasen tekee punnerrruksia ja vähä tarttuu kiinni ja saano suorat sanat ja huomauttaa jostaan haukujan viasta, niin kyllä se huomauttelu varmaa loppuu.

Miksei täällä humppa soi?
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Varoituksen sana tännekkin.
Kiusaamisesta huolimatta kiusaajan pahoinpitely tai vastaavanlainen toiminta on myös rikosoikeudellisesti rangaistava teko.
Näin ei kannata toimia vaan asia kannattaa saattaa vanhempien, opettajan, rehtorin tai poliisin tietoon jotta asiaan voidaan puuttua ja uhri saa oikeutta.
Väkivalta lisää melkein aina lisää väkivaltaa ja siitä kerskuminen ei ole suotavaa.
- Admin
Kiusaamisesta huolimatta kiusaajan pahoinpitely tai vastaavanlainen toiminta on myös rikosoikeudellisesti rangaistava teko.
Näin ei kannata toimia vaan asia kannattaa saattaa vanhempien, opettajan, rehtorin tai poliisin tietoon jotta asiaan voidaan puuttua ja uhri saa oikeutta.
Väkivalta lisää melkein aina lisää väkivaltaa ja siitä kerskuminen ei ole suotavaa.
- Admin

#MakeLS-FINGreatAgain!