Seki kestää vaan päivän

Oltiin ala-asteella luokkaretkellä siellä. Vitutti vähä ku oltiin päivä siellä, muut luokat oli 2-3 päivää.Mega kirjoitti:Huomenna alkaa leirikoulu piispalas
Seki kestää vaan päivän![]()
![]() | Lataa tästä... |
Keuhkokuumeesta. Mutta ei näillä näkymin tarvii jäähä sairaalaan.Mikko kirjoitti:Mistä johtu tuo kuume?? Mutta Atk tunti kohta syömään
Kyl ainanki VK otti mulle puhelun ku se järjestettii, mutten kyl nyt muista millo se oli sillo. Näitä aikoja ite sen ainanki suoritin.Diesel Power kirjoitti:Miullakin ol parivuotta sitten keuhkokuume, mut ei sentäs sairaalassa tartennu olla muuta kuin röntgenissä.
Missä vaiheessa selvii et millon Vapo järjestää kursseja ja missä? Työnantaja kyllä sano soittavansa, kun selvii, mut silti mietityttää...
Itekki olin siel leirikoulus ala-asteella. Oltii neljä päivää, ainoa hyvä oli se että sielä oli Valtra A93 jota sai kattoa.-Mane. kirjoitti:Oltiin ala-asteella luokkaretkellä siellä. Vitutti vähä ku oltiin päivä siellä, muut luokat oli 2-3 päivää.Mega kirjoitti:Huomenna alkaa leirikoulu piispalas
Seki kestää vaan päivän![]()
Sää viet sanat mun suustaTuppurainen kirjoitti:Voisi hiukan siivota huonetta, kun vieraitakin tulee...