Oikeinsuomi mies kirjoitti:kiusaajalle kavi pikkasen huonosti...

Oikeinsuomi mies kirjoitti:kiusaajalle kavi pikkasen huonosti...
Mistäs ostit?Mr-Wedenoja kirjoitti:22" 1920x1080 näyttö tuli. Ja hintaa oli huimat 30€
Mitä sille sitte kävi?suomi mies kirjoitti:Kiusaajalle kävi pikkasen huonosti...
Kaveri möi. Alko käyttään 32" tv:tä näyttönään.Aku kirjoitti:Mistäs ostit?Mr-Wedenoja kirjoitti:22" 1920x1080 näyttö tuli. Ja hintaa oli huimat 30€
Nii?Massey_man kirjoitti:Mitä sille sitte kävi?suomi mies kirjoitti:Kiusaajalle kävi pikkasen huonosti...
Mitä ny käy ku kiusaa 9 vuotta. Seuraamuksia en viellä tiedä mutta saatiin siinä ihan tarpeeks kuraattorin kanssa olla...Hakkuri kirjoitti:Nii?Massey_man kirjoitti:Mitä sille sitte kävi?suomi mies kirjoitti:Kiusaajalle kävi pikkasen huonosti...
No kannatas puhuu vaikka luokanohjaajalle.Farmari99 kirjoitti:Muaki on kiusattu varmaa 7 vuotta, nytte on sitte vähentyny, mutta varmaa vieläki puhuvat paskaa selän takana. Mikäs siinä, nössöjä ovat ku eivät tohi tulla mulle itelle sanomaan. Ja just eile joku 9. luokkalaine idiootti yritti oksentaa mun päälle, ku kävelin koulusta kotiin. :/suomi mies kirjoitti:Mitä ny käy ku kiusaa 9 vuotta. Seuraamuksia en viellä tiedä mutta saatiin siinä ihan tarpeeks kuraattorin kanssa olla...
Oon kyllä sanonu monestikki, muttaku ei uskota nii sitte ei uskota.Erkka kirjoitti:No kannatas puhuu vaikka luokanohjaajalle.Farmari99 kirjoitti:Muaki on kiusattu varmaa 7 vuotta, nytte on sitte vähentyny, mutta varmaa vieläki puhuvat paskaa selän takana. Mikäs siinä, nössöjä ovat ku eivät tohi tulla mulle itelle sanomaan. Ja just eile joku 9. luokkalaine idiootti yritti oksentaa mun päälle, ku kävelin koulusta kotiin. :/suomi mies kirjoitti:Mitä ny käy ku kiusaa 9 vuotta. Seuraamuksia en viellä tiedä mutta saatiin siinä ihan tarpeeks kuraattorin kanssa olla...
Eiku se ajaa polttoöljyl.RainBow_ kirjoitti:Ei sulla oo varaa maksaa pensoja.
Tiedätkö mitä varten on iskä ja Wiuwe?RainBow_ kirjoitti:Ei sulla oo varaa maksaa pensoja.
Joo, ei maksa enää..Killerhangar kirjoitti:Tiedätkö mitä varten on iskä ja Wiuwe?RainBow_ kirjoitti:Ei sulla oo varaa maksaa pensoja.Makseli ihan kiltisti viime kesänäki V-Poweria Jagin tankkii :DD
Tänää sitte viel ajat vitusti tiellä! Ei siirry kortti.--viki-- kirjoitti:Synttärit huomenna, mutta nyt alkaa pitkä vuosi, kun ens vuonna vast mopo- ja traktorikortti.