Onko tämä sitä teiän maansiirtoa?TeemuK kirjoitti: (Kuvan copyright -merkintä - Nevalle)
Annettiin käsky hinata autolla toi iseki, mut seki oli tossa jatkona. Valtralla sit nykästiin noi rykmentissä ylös tuolta.. Mut en tykkää maanantaista oikee.

Onko tämä sitä teiän maansiirtoa?TeemuK kirjoitti: (Kuvan copyright -merkintä - Nevalle)
Annettiin käsky hinata autolla toi iseki, mut seki oli tossa jatkona. Valtralla sit nykästiin noi rykmentissä ylös tuolta.. Mut en tykkää maanantaista oikee.
Eeei, ku olin toises firmassa vähä aikaa tos töissä.RainBow_ kirjoitti:Onko tämä sitä teiän maansiirtoa?TeemuK kirjoitti: (Kuvan copyright -merkintä - Nevalle)
Hihhihhii, oli taas tosi järkevä aihe kertoa tänneCasemx120 kirjoitti:Kuolus oli hauska juttu,nimittää maasta löyty kondomi=Kortsu.
Empäs ole kakara toi on muutenki ainaki 3v vanha juttu btw.. piti vaa vähä perseillä taas vaihteeski.noppis kirjoitti:Voi elämän kevät näitä kakaroita....
Jep 3 luokkalainen tyttö uhkas vetää turpiin.Casemx120 kirjoitti:Viimenki loppu koulu,ku koko päivä ollu yhtä paskaa...
Kuulostaa jälleen ala-aste-jutuilta nämä.Casemx120 kirjoitti:Kuolus oli hauska juttu,nimittää maasta löyty kondomi=Kortsu.
Täälä mua piinaa joku 5lk poika ku ite oon 8lk nii se koko aja piinaa mua ku se olettaa olevansa kovapoika huutelee koko aja ''Homo'' ja muuta sellast.maon kirjoitti: Jep 3 luokkalainen tyttö uhkas vetää turpiin.![]()
Vittu sitten repi hupusta ja vakoili koko ajan.
Outoa
Joo, näitähän on ollu itellää kans, joku natiaine huutelee vaa jtn random-shaipaa, lähetää kavereitte kaa juttelee sille, ja johan on hiljaa...Kerran oon nostanu jonku hippiäise seinille, ja sattu olemaan opettaja seinän takana. Kiersipähän ainakin huutelia kaukaa seuraavat pari kuukautta.Fini kirjoitti:Täälä mua piinaa joku 5lk poika ku ite oon 8lk nii se koko aja piinaa mua ku se olettaa olevansa kovapoika huutelee koko aja ''Homo'' ja muuta sellast.maon kirjoitti: Jep 3 luokkalainen tyttö uhkas vetää turpiin.![]()
Vittu sitten repi hupusta ja vakoili koko ajan.
Outoaen vaa halua hakata sitä ku se on omasta mielestä säälittävää hakata itteänsä pienempää vaikka onha sitä ite tullu otettua turpiin monelta itteään isommalt.
Jaa, onko väliä? Mä nyt en saatana pelaa jollain tietokoneella 24/7 ku on muutaki elämää.Erkka kirjoitti:AkStunt80 oot aika pska css!
Joo-o kyllä minäkin oon sitä penikkaa koittanu nostaa seinille mutta se paino ainaki 80kgMcNoitti kirjoitti: Joo, näitähän on ollu itellää kans, joku natiaine huutelee vaa jtn random-shaipaa, lähetää kavereitte kaa juttelee sille, ja johan on hiljaa...Kerran oon nostanu jonku hippiäise seinille, ja sattu olemaan opettaja seinän takana. Kiersipähän ainakin huutelia kaukaa seuraavat pari kuukautta.
Tääl kans. Kohta mennään jo kolmatta viikkoa lähes taukoamatta..sutki kirjoitti:Satanut koko päivän
Toi pätee kyl ihan perkeleen hyvin minuunki, sillo ysil joku 150 kädet pystys tulee kysyy:Verkku kirjoitti:"Väkivalta ei ole ratkaisu, mutta yleensä paras mahdollinen keino."