Peluri2011 kirjoitti:Vittu rupes pelottaa!
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Valtra2011
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Hui perhana, hyvä etten paskonu housuun, ku kuuntelin noita.fiat kirjoitti:Peluri2011 kirjoitti:Vittu rupes pelottaa!

Kiitos Manelle ja Mixerille!
i7-2700k~3.5GHz | GTX 650Ti | 4GB |
- Maatila
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Pikkusenko olis jännä kuulla tollane ääni joskus kylillä ja nähä toistenki ilmeet. Viimeksi kuultii outoja ääniä uutena vuotena ku hain kaverit kylälle ku ne vei mauton kotia ku alkovat juomaan. Joku iha ihme piipitys kuulu ja sitä sitte ihmeteltii jonku aikaa. EI se selvinny mistä se kuulu minä vaa tokasin siinä kaverille ,että täälä o ufoja :DD Oikeesti se on nii siistiä ku kuulee jotain selittämättömiä ääniä!! Justii tollasta jännitystä kaipaan ,selvittämättömät oudot asiat <3
- ReVoC
Niin ja noita ääniähän ei ole missään nimessä voitu editoida tuohon 

- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Taikka, sit joku tehny tarkotuksel tommosen äänen, et kaikki sais pelkoon ja että toi sais huomiota. Ku yhes videos toi ääni kuulosti laululta, ja täälei ainkaa kuulunu sillo mitää...

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
On tässä ihan kuset housussa. Masa pidä se kahvipannu valmiina sitten.taistelu jaska kirjoitti:HUOMIO!!
Katsokaa ja ihmeteläkää!![]()
http://www.findance.com/uutiset/17413/o ... ta-tama-on

Joo,o tääs nauroin niin helvetin paljon ky olin tuol kirkolla niin siin oli tälläsiä
nuoria kavereita mopojensa kanssa. Koitti sudittaa ja pitää mhemmetinmoista älämölä, mut sit ku ihmiset tuli valittaa niin
ne öähti karkuun ja koitti vetää sladissa, mut kaatusivat persedellä sinne. Siinä repesin.

Miksei täällä humppa soi?
Kyllä.maatila kirjoitti:Pikkusenko olis jännä kuulla tollane ääni joskus kylillä ja nähä toistenki ilmeet. Viimeksi kuultii outoja ääniä uutena vuotena ku hain kaverit kylälle ku ne vei mauton kotia ku alkovat juomaan. Joku iha ihme piipitys kuulu ja sitä sitte ihmeteltii jonku aikaa. EI se selvinny mistä se kuulu minä vaa tokasin siinä kaverille ,että täälä o ufoja :DD Oikeesti se on nii siistiä ku kuulee jotain selittämättömiä ääniä!! Justii tollasta jännitystä kaipaan ,selvittämättömät oudot asiat <3

JOS olisin itte ollu paikalla niin olisin paskonu kyllä housuuhin pahemman kerran, JA jos olisin tuola mettäs ollu niin multa olis kyllä jo henki pois,
oli kyllä tääältä pöyräntakaakin liikaa.Kylmätvärehet tuli kokoajan uurestansa

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Sampsa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Rupes ihan oikeasti pelottamaan nuo äänet. Varsinkin kun niille ei ole löytynyt mitään järkevää selitystä. Ihmeellistä on se, että ääni on jokapaikassa samanlaista "ulinaa". Pelottavaa...Käyttäjä kirjoitti:Kyllä.maatila kirjoitti:Pikkusenko olis jännä kuulla tollane ääni joskus kylillä ja nähä toistenki ilmeet. Viimeksi kuultii outoja ääniä uutena vuotena ku hain kaverit kylälle ku ne vei mauton kotia ku alkovat juomaan. Joku iha ihme piipitys kuulu ja sitä sitte ihmeteltii jonku aikaa. EI se selvinny mistä se kuulu minä vaa tokasin siinä kaverille ,että täälä o ufoja :DD Oikeesti se on nii siistiä ku kuulee jotain selittämättömiä ääniä!! Justii tollasta jännitystä kaipaan ,selvittämättömät oudot asiat <3JA kyllä se on kyllä kiva tunne ku oikeen oikiasti on vaikka joku vähä erikoosempi juttu esim. nuo videot.
JOS olisin itte ollu paikalla niin olisin paskonu kyllä housuuhin pahemman kerran, JA jos olisin tuola mettäs ollu niin multa olis kyllä jo henki pois,
oli kyllä tääältä pöyräntakaakin liikaa.Kylmätvärehet tuli kokoajan uurestansa![]()
Hyi v*ttu

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Sampsa
Huomenna aamulla hiihtämäänLyoko-Fani kirjoitti:Ihana päivä perjantaina luisteleen.

- Maatila
- Moderaattori
Mulla otti jännästi tuo ääni korvii alko vesi valuu silmistä ja tuli kylmäsampsa kirjoitti:Rupes ihan oikeasti pelottamaan nuo äänet. Varsinkin kun niille ei ole löytynyt mitään järkevää selitystä. Ihmeellistä on se, että ääni on jokapaikassa samanlaista "ulinaa". Pelottavaa...Käyttäjä kirjoitti:Kyllä.maatila kirjoitti:Pikkusenko olis jännä kuulla tollane ääni joskus kylillä ja nähä toistenki ilmeet. Viimeksi kuultii outoja ääniä uutena vuotena ku hain kaverit kylälle ku ne vei mauton kotia ku alkovat juomaan. Joku iha ihme piipitys kuulu ja sitä sitte ihmeteltii jonku aikaa. EI se selvinny mistä se kuulu minä vaa tokasin siinä kaverille ,että täälä o ufoja :DD Oikeesti se on nii siistiä ku kuulee jotain selittämättömiä ääniä!! Justii tollasta jännitystä kaipaan ,selvittämättömät oudot asiat <3JA kyllä se on kyllä kiva tunne ku oikeen oikiasti on vaikka joku vähä erikoosempi juttu esim. nuo videot.
oli kyllä tääältä pöyräntakaakin liikaa.Kylmätvärehet tuli kokoajan uurestansa![]()
Hyi v*ttu

Ittee ei pelottas ehkä varmasti pari kirosanaa lipsahtas ja kattelisin vaa ympärilleni.
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Koulusta perkule taas myähästysin, ku auraamas olin..

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Erkko(lsfin
Masakka menee hyvin.Mattimies_ kirjoitti:Koulusta perkule taas myähästysin, ku auraamas olin..

Kiitokset tästä Pelaaja80:piselle!
-
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Erkko(lsfin
Itel alkaa kympiltä. Nauraminenvaltravalmet kirjoitti:Kouluu.....

Kiitokset tästä Pelaaja80:piselle!
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Leijuttiin kässän tunnila molemmilla omat radiopeltorit pääs!
Hakattiin löylykauhoja nii oli pakko olla suojaimet. Muut joutu tyytyy koulun tavallisiin.

- Galaxeri
- Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
Se olis sitten huomenna tutustumaan ESEDUN ammattiopiston tiloille..Saatiin valita kaks alaa ja meen mehtään ja logistiikalle.

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?
Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Kai ne lumet sen verta ois voinu oottaa?Mattimies_ kirjoitti:Koulusta perkule taas myähästysin, ku auraamas olin..

Volvomies on erimies.
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Äijä o vähä samalla linjoilla.Galaxeri kirjoitti:Se olis sitten huomenna tutustumaan ESEDUN ammattiopiston tiloille..Saatiin valita kaks alaa ja meen mehtään ja logistiikalle.

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
- Galaxeri
- Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
Itsellä on vielä tuo mehtäopetus mielessä, mutta saa nyt nähdä millainen on Mikkelin logistiikan yksikkö.Mattimies_ kirjoitti:Äijä o vähä samalla linjoilla.Galaxeri kirjoitti:Se olis sitten huomenna tutustumaan ESEDUN ammattiopiston tiloille..Saatiin valita kaks alaa ja meen mehtään ja logistiikalle.
Itte olen siin vaiheil et mietin että meenkö Mettäopetuksee vai logistiikkaa.
Nyt on ruvennu mietityttämään mettäopetus. Jos sitteki sinne...

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?
Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Sitte ehkä voisin uskoa, että toi on totta,taistelu jaska kirjoitti:HUOMIO!!
jos siitä kuulutettaisiin uutisissa.
Tommosii äänii saa aika helposti hyvillä kajareilla ja taidolla luoda noi äänet.

- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
P@skaa.. Koska tuosta ei ole missään muualla kun tuolla Findancessa. Jos jossaki Il:lläs tai ite kuulisin niiValtra_S352 kirjoitti:Sitte ehkä voisin uskoa, että toi on totta,taistelu jaska kirjoitti:HUOMIO!!
jos siitä kuulutettaisiin uutisissa.
Tommosii äänii saa aika helposti hyvillä kajareilla ja taidolla luoda noi äänet.
sitte uskoisin.

- Auramies
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: HEhEHEEHEHEHEHEHEHEH
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Onks logistiikka jo raskasparilla?Galaxeri kirjoitti:Se olis sitten huomenna tutustumaan ESEDUN ammattiopiston tiloille..Saatiin valita kaks alaa ja meen mehtään ja logistiikalle.

''No joo se on lottovoitto työntyä suoleen!''
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Mitäs ny?Peluri2011 kirjoitti:Voi vittu alkaa mennä hermo tähä paikkaa!
Miksei täällä humppa soi?