Mitä hyödyttää?Töötti_miäs kirjoitti:Huomenna käyn ostaa yheltä Turbokitin änkän.20 eurolla myy mulle.
Eiku se vaihto päiksee 8550.Jespa kirjoitti:Myitkö vai lainaatko? Meinaa itelle ei tulisi pieneen mieleenkään lainata saarioiselle omaa näyttistä.Ännä kirjoitti:Tulipa käytyä nakkaamas keeteeäks 680 saariooselle.
Koska DT:een vakio änkkä on kuristettu ja siinä ei ole yhtää vaimennusvillaa...City^ kirjoitti:Mitä hyödyttää?Töötti_miäs kirjoitti:Huomenna käyn ostaa yheltä Turbokitin änkän.20 eurolla myy mulle.
Eiköhän se kuri oo kumminki sielä putkessa eikä änkässä.Töötti_miäs kirjoitti: Koska DT:een vakio änkkä on kuristettu ja siinä ei ole yhtää vaimennusvillaa...on kuule s*atanamoiset äänet. Ja tk:n cardon änkkä on hienompi, samalla tulee pikkusen kiihtyvyyttä ja vauhtia lisää. .
Kyllä mun DT:ssä on änkässäkin kurit, ku oon testannu ilman änkkää. Paremmin ne dt kuskit tietää misä on DT:n kurit on. Mulla on muuten tyhjä putki.XarioN kirjoitti:Eiköhän se kuri oo kumminki sielä putkessa eikä änkässä.Töötti_miäs kirjoitti: Koska DT:een vakio änkkä on kuristettu ja siinä ei ole yhtää vaimennusvillaa...on kuule s*atanamoiset äänet. Ja tk:n cardon änkkä on hienompi, samalla tulee pikkusen kiihtyvyyttä ja vauhtia lisää. .
Joo kyllä tuli tehoja lisää ko äänet vähä kovemmat.Töötti_miäs kirjoitti: Kyllä mun DT:ssä on änkässäkin kurit, ku oon testannu ilman änkkää. Paremmin ne dt kuskit tietää misä on DT:n kurit on. Mulla on muuten tyhjä putki.
Ne kurit on edelleen siinä ennen paisaria.. Sellane holkki on siellä kivasti, änkässä ei ole mtn kureja, paitsi vanhemmissa pilli menny keskeltä niiku itellä.Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä mun DT:ssä on änkässäkin kurit, ku oon testannu ilman änkkää. Paremmin ne dt kuskit tietää misä on DT:n kurit on. Mulla on muuten tyhjä putki.XarioN kirjoitti:Eiköhän se kuri oo kumminki sielä putkessa eikä änkässä.Töötti_miäs kirjoitti: Koska DT:een vakio änkkä on kuristettu ja siinä ei ole yhtää vaimennusvillaa...on kuule s*atanamoiset äänet. Ja tk:n cardon änkkä on hienompi, samalla tulee pikkusen kiihtyvyyttä ja vauhtia lisää. .
Kun änkässä onse pilli siellä..Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä mä nyt sen tiiän että kuri on siellä ennen paisaria, mutta kummasti mulla kiihty paremmin ja paremmat huiput toisella änkällä.Miten sitten selität sen?
Töötti_miäs kirjoitti:mulla kiihty paremmin ja paremmat huiput toisella änkällä.
Kiitosta.Töötti_miäs kirjoitti:Noni, ihan siks vaihan tk:n siihe.Mutta mä häivyn nuq ja huomenna hieromaa kauppoja siitä tk:n änkästä.
Siinähä meillä onki v*tun hyvä järjestelijä joka v*ttuilee nii paljo ku kerkiää.