Unet

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Joskus aikoja sitte issee ja sen veli oli nukkunu samas kämpäs ja sit issee oli heränny ku kaapin ovi kolahtaa ja menny kattoo nii veli oli kusemas kaappii, ja issee oli kysyny siltä, et mitä sä oikee teet, nii se oli unissaa vastannu, et KUSEN TIETYSTI!
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
valtravalmet
Kunniakäyttäjä
Viestit: 8846
Liittynyt: 31.12.2009 20:12
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!

Re: Pahin painajaisesi...

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

Mattimies_ kirjoitti:Oletteko muuten koskaan lentänyt unissa? :D Tai juosseet karkuun ja tulee semmonen kumilanka fiilis. :D Ja ittelle on monesti käyny just niin et oon unes lyöny pääni jonnekki ja samassa hetkessä kopsahtanu sen oikeesti seinään.
Tai jos juoksee jotain karkuun ja se lyö takaraivoon ja sitten herää kun on pää kipee. Nauraminen
Ja jos lentää ja laskeutuu mahalleen lattialle. :D :mrgreen:
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Suomimies69
Viestit: 1540
Liittynyt: 19.03.2011 15:46
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: isojoki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Suomimies69 »

Kannattaa koittaa tehdä x vasempaan käteen kattoo sitä (kun on väsynyt) n. 30 minuutin välein tai lukemisella sama juttu. Ja kun et enää saa siitä lukemisestasi mitään selvää voidaan todeta että nukut! :D Ja sitten voi tehdä mitä huvittaa! Kokeiltu on ja toimii! :mrgreen:
Kuva
Kuva
Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
DiGiX
Viestit: 523
Liittynyt: 28.11.2011 10:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: DiGiX(fin)
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja DiGiX »

Sellanen et oon koneel ja kaikki niinku sammuu ja ja aika palaa taakkepäin ja ei oo tietokoneta! :D
Kuva
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Huismannin hurja!
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Meikällä tulee välillä sellasia outoja unia. Viimeks meikää taidettiin olla ampumassa tms... Sitten sellasia että oikeesti menee pskasti ja suurin piirtein velkojen takia betonia jaloissa laiturilta alas tyyppistä.. Tai muuta tällästä maagista että herää eikä pysty enää oikeen nukkumaan, tää ongelma oli lähinnä kun oli vielä pieni (oonko mää joskus ollu) Mutta kyllä niitä ihaniakin unia tulee nähtyä, sitte vatuttaa ku herää :D
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
DiGiX
Viestit: 523
Liittynyt: 28.11.2011 10:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: DiGiX(fin)
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja DiGiX »

Mulla oli kans sellanen et näin unes et sain uuet kotiteatterit ja aamulla ettiskelin niitä ympäri taloa. Olin joku 8v silloin Nauraminen
Kuva
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Huismannin hurja!
meikäpoeka
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1889
Liittynyt: 10.08.2009 15:12
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja meikäpoeka »

Yhtenä yönä isä rupes unissaa sänkyyn seisomaan ja kopistelemaan seinäraanua. Ei siinä vielä mittään ihmeellistä.. Mutta ukki oli samana yönä noussu seisomaan sängylle ja ruvennu kopistelemaan kans seinäraanua. Ja välimatkaa on 10km. Mistäköhä tuohi johtuu että vielä samana yönä?

Sitten kerran isän velipoeka (minun setä) oli pienenä menny keittiöön kuselle halakolaatikkoon, ja äitisä ihmetelly että mistä se lärinä kuuluu ku halakolaatikossa oli ollu peltinen pääläri, ja siihen se kusi lärissy. Mummu oli menny vieree ja kysyny että halakolaatikkoonko sinä kuset? Se oli vastannu että: Sinnekkö se meni? Ja oli lyöny kannen kiini ja menny nukkummaan :D
Kuva
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Avatar
Sharkoon
Viestit: 835
Liittynyt: 18.08.2010 17:37
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: hemuli90
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Re: Pahin painajaisesi...

Viesti Kirjoittaja Sharkoon »

Toinen yleinen on semmonen että juoksen jotai karkuun, mutta yksinkertasesti juokseminen ei vaan onnistu, ei ikään kuin jaksa... :mrgreen: Mut aika harvoin painajaisia tulee nähtyä.
Motari mulla on sama homma nään silleen et juoksen jotain karkuun se juokseminen on iha hirveen vaikeeta, ja sit se saa mut kii:D
Jaa
traktorimies 66
Viestit: 280
Liittynyt: 27.08.2010 20:40
Tämänhetkinen kaupunki:: Huittinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi jotenkuten.
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Huittinen

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja traktorimies 66 »

Ännä kirjoitti:Joskus aikoja sitte issee ja sen veli oli nukkunu samas kämpäs ja sit issee oli heränny ku kaapin ovi kolahtaa ja menny kattoo nii veli oli kusemas kaappii, ja issee oli kysyny siltä, et mitä sä oikee teet, nii se oli unissaa vastannu, et KUSEN TIETYSTI!
Repes! :lol:
Kuva
"Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta kieleni on karkea."
traktorimies66 aka VepiX
Avatar
Todomppa
Viestit: 2542
Liittynyt: 10.09.2011 21:01
Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Todomppa [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Todomppa »

Mulle on pienempänä (joskus 10v) sattunut niin, että olen herätessäni pää jalkopuolella. Nauraminen En tiedä olenko sitten käynyt unissakävelemässä. :D
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Pienenmpänä olin keskellä yötä menny uluko-ovelle ja avannu ja sitte äitee oli luullu että tulee varkaita. :lol:
Sitte joskus menin yöllä sohvalle ja sitte ku iskä tuli tupakalle nii kysy multa että mitä siinä teen ja vastasin että en tiiä!
Sitte näin unta että hyppäsin jumalattoman kokosesta hyppyristä meijän natikalla ja sitte kuolin ja sitte vaa säpsährin.
Suomimies69
Viestit: 1540
Liittynyt: 19.03.2011 15:46
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: isojoki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Suomimies69 »

Mä yks kesä heräsin naapurin nurmikolta vaikka olin menny omaan huoneeseeni nukkuun :mrgreen:
Kuva
Kuva
Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Ihtellä suurin osa unista o niit dejavuu unia jotka toteutuu viel. Kerran näin unta ku olin yhel koulun pihas oleval mäel, tai siin yhe rakennukse ees, sitte siin jotku pikkupennut teki jotta, ennä muista mitä. Sitte se viel toteutu se uni, melkee pyörryin ku totetutu se uni! :shock:
Kuva
renek
Viestit: 175
Liittynyt: 22.04.2011 23:04

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja renek »

Just joku aika sitte, kun olin nukahtanut juuri, mutten kovin syvässä unessa vielä, tipuin katolta ja valehtelematta en muista koska olisin säpäsähtänyt niin paljoa... heräsin siihen säpsähdykseen ja meinasin saada sydäri kun puolen kroppaa ilmassa ko heräs :mrgreen:
Kuva
Avatar
Arde_
Viestit: 1044
Liittynyt: 11.01.2012 20:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Jalasjärvi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti ja vähän Ruotsia.
Multiplayer tunnuksesi?: Arde
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Jalasjärvi
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Arde_ »

Laittakaa googleen mov0001 ottakaa ensinmäinen näi siitä unta :)
Kuva
fendt_man
Viestit: 152
Liittynyt: 20.01.2012 20:27
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja fendt_man »

Ihte näin semmosta unta , että hajettiin iskä kans jenzi hem 520 hakkuri ja dyna vt:see laitettii heti juluma nosturi runkoo. Sitte mää siinä unessa haketin sillä ja joku aijo 512:toistasella hakekärriä. Sitte heräsin aamulla ja rupesin miettimää että hajetiinko me ilalla sitte jenzi ja nukahin vaa sohovalle, ku oli nii tojetuntusta iskiä puuta hakkurii. Eipä se sitte ollu totta ;(
hydroturbo
Viestit: 251
Liittynyt: 20.06.2011 15:05
Tämänhetkinen kaupunki:: Kokkola
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Hydroturbo[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lohtaja

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja hydroturbo »

fs 11 hullu kirjoitti:Laittakaa googleen mov0001 ottakaa ensinmäinen näi siitä unta :)
Ei viddu säikähin! :shock:
Kuva <-------kiitoksia käyttäjälle synttärilahjasta!

Oma maa massikkaa :D
Avatar
Natikkakuski
Viestit: 3037
Liittynyt: 23.05.2011 09:07
Tämänhetkinen kaupunki:: Satakunta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Natikkakuski »

Varmaankin se kun muutama vuosi sitten näin sellasta unta että olin rälläämässä traktorilla ja olin menossa kotiin(tähän mennessä kaikki oli hyvin) sitten olin ylittää rautatietä eikä sieltä tullu junaa mutta kun olin keskellä risteystä sieltä tuli juna ja ”kuolin” samalla säpsähdin ja tipuin sängystä. :D
Kuva <-- by veke00
Natikkamies on tosimies
Massey_man
Viestit: 5875
Liittynyt: 04.04.2011 14:36
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihlaja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: 芬兰
Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Virolahti

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Massey_man »

Todomppa kirjoitti:Mulle on pienempänä (joskus 10v) sattunut niin, että olen herätessäni pää jalkopuolella. Nauraminen En tiedä olenko sitten käynyt unissakävelemässä. :D
Mulla sama juttu käynny itse asiassa uuseemminkii, sit ettii siin yöpöydällä olevan valon katkasiaa ja kävelee päin seini siel huoneessa. :D
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
Avatar
Todomppa
Viestit: 2542
Liittynyt: 10.09.2011 21:01
Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Todomppa [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Todomppa »

Massey_man kirjoitti:
Todomppa kirjoitti:Mulle on pienempänä (joskus 10v) sattunut niin, että olen herätessäni pää jalkopuolella. Nauraminen En tiedä olenko sitten käynyt unissakävelemässä. :D
Mulla sama juttu käynny itse asiassa uuseemminkii, sit ettii siin yöpöydällä olevan valon katkasiaa ja kävelee päin seini siel huoneessa. :D
Joo on mullakin enemmän kuin 1 kerran tuollanen käynyt. :D
valtravalmet
Kunniakäyttäjä
Viestit: 8846
Liittynyt: 31.12.2009 20:12
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

Todomppa kirjoitti:
Massey_man kirjoitti:
Todomppa kirjoitti:Mulle on pienempänä (joskus 10v) sattunut niin, että olen herätessäni pää jalkopuolella. Nauraminen En tiedä olenko sitten käynyt unissakävelemässä. :D
Mulla sama juttu käynny itse asiassa uuseemminkii, sit ettii siin yöpöydällä olevan valon katkasiaa ja kävelee päin seini siel huoneessa. :D
Joo on mullakin enemmän kuin 1 kerran tuollanen käynyt. :D
Sama, josku peitto toisella puolen huonetta sohvalla... ja telkkari päällä..... Nauraminen
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Matsku
Viestit: 49
Liittynyt: 29.03.2011 18:30
Multiplayer tunnuksesi?: Matsku
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kinnula

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Matsku »

Mulla on se yleistä pitkän työpäivän jälkeen että nään semmosen unen että käärin zetor 7045 ja yhtä äkkiä maa pettää alta ja valun jokeen enkä jostain syystä saa ovea auki,sitten yleensä säpsähän ja paita on hiestä märkä. :D
Kuva
farmari66
Viestit: 1842
Liittynyt: 22.01.2011 19:43
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: giants editor
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja farmari66 »

Olin Jääkiekkoilija ja sain khl varauksen. Sanoin vaan siinä unessa en lähe venäjälle ku oli justiin lentokone pudonnu.

Ja sitte jotaki mafia unia.

Ja sit vielä sellanen uni ku korjattii paahdinta niin laitoin sormeni sinne. Ja oli kuuma sitte ku heräsin niin puhaltelin.
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6405
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Itelle tulee joskus semmonen tunne ku tapahtuu vaikka ulukona välkällä jotaki,että ei hemmetti oon nähäny tän jutun joskus ennenki niinko unessa.
Ja itellä kan silleen että kun näkee painajaista niin monesti on pää ihan hiestä märkänä ja jos rupee heti nukkuun ni se uni jatkuu,mut jos vaikka hierasee silimiä ja istuu sängyllä vähän aikaa nii se ei ennää jatku.
Sitte myös jos näkkee niinko hyvvää unta niin se loppuu aina ku ois paraskohta :D
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Peluri4 kirjoitti:Itelle tulee joskus semmonen tunne ku tapahtuu vaikka ulukona välkällä jotaki,että ei hemmetti oon nähäny tän jutun joskus ennenki niinko unessa.
Ja itellä kan silleen että kun näkee painajaista niin monesti on pää ihan hiestä märkänä ja jos rupee heti nukkuun ni se uni jatkuu,mut jos vaikka hierasee silimiä ja istuu sängyllä vähän aikaa nii se ei ennää jatku.
Sitte myös jos näkkee niinko hyvvää unta niin se loppuu aina ku ois paraskohta :D
On kyllä helvetin hyvä etten oo ainut! :D Mulla on samoja oireita.
Volvomies on erimies.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”