Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Tulipahan käytyä Farmarissa. Oli taas pikkuisen kuivemmat kemut, kuin viimeksi Seinäjoella.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Farming Simulator 25 ennakkotilattu
-
- Kielet: Finska, svenska och engelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Itte taidan jättää ennakkotilauksen ja koko pelin täl kertaa väliin...
Rai rai
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Pyrin myös jättämään ostamatta. Viime version ostin vaikka ei pitänyt ja 47 tuntia on 1.5 vuodessa tullut. Mielestäni ei mitään merkittävää kehitystä tule jos muutamia uusia kasveja sekä uusia koneita lisätään, vaatis jo jotain muutakin pikkuhiljaa. Lisäksi ns sunnuntaipelaajana on helpompi hypätä vanhoihin ja yksinkertaisiin versioihin kun ei ole mielenkiintoa alkaa tutkimaan kaikkia ominaisuuksia yms niin jäävät sitten vain käyttämättä...
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
- Kielet: Finska, svenska och engelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ittel on sentää Fs22 335h. Oon pyrkiny pääsemään Fs19 450tunnin yli muttei millään pääse vaik olevinaan kokoajan pelaa
Ja tää myyntiteksti on tainnu olla jokases päivitykses: "Teknisten päivitysten ansiosta voit kokea entistä syvemmän yhteyden luontoon ja peltoihisi: pelin grafiikkaa ja fysiikkaa on uudistettu modaukseen sopivan GIANTS Engine 10 -pelimoottorin voimin. Uudistuksiin kuuluvat muun muassa etäisyyssumennus, parannellut varjot, dynaamiset säätehosteet ja maaperän deformaatio. Virtuaalisen maanviljelijän elämä on nyt entistä mukaansa tempaavampaa ja tunnelmallisempaa!".
Aina parannetaan fysiikkaa mut tähän mennes oon huomannu vaa et paalipihtihommat pelaa paremmin verrattuna Fs09.
Ja tää myyntiteksti on tainnu olla jokases päivitykses: "Teknisten päivitysten ansiosta voit kokea entistä syvemmän yhteyden luontoon ja peltoihisi: pelin grafiikkaa ja fysiikkaa on uudistettu modaukseen sopivan GIANTS Engine 10 -pelimoottorin voimin. Uudistuksiin kuuluvat muun muassa etäisyyssumennus, parannellut varjot, dynaamiset säätehosteet ja maaperän deformaatio. Virtuaalisen maanviljelijän elämä on nyt entistä mukaansa tempaavampaa ja tunnelmallisempaa!".
Aina parannetaan fysiikkaa mut tähän mennes oon huomannu vaa et paalipihtihommat pelaa paremmin verrattuna Fs09.
Rai rai
- Advance173
- Moderaattori
Fs19 on jo sentäs 260h
Mutta saisi se dynaaminen maasto jo pikkuhiljaa tulla tähänkin pelisarjaan kun sitä on jo ainakin se 10 vuotta odotettu ja toivottu. Mielestäni muutenkin saisi olla enemmän niinkuin ets2 tyylinen tapa päivittää peliä nykyaikaan, ilmaisten päivitysten mukana päivitettäisiin grafiikkaa, kalustoa, rakennuksia yms ja maksullisilla lisäosilla saisi jotain uutta sisältöä siihen lisäksi, eikä niin että 2 vuoden välein julkaistaan kokonaan uusi peli 50e hintaan ja käytännössä mikään ei muutu.
Mutta saisi se dynaaminen maasto jo pikkuhiljaa tulla tähänkin pelisarjaan kun sitä on jo ainakin se 10 vuotta odotettu ja toivottu. Mielestäni muutenkin saisi olla enemmän niinkuin ets2 tyylinen tapa päivittää peliä nykyaikaan, ilmaisten päivitysten mukana päivitettäisiin grafiikkaa, kalustoa, rakennuksia yms ja maksullisilla lisäosilla saisi jotain uutta sisältöä siihen lisäksi, eikä niin että 2 vuoden välein julkaistaan kokonaan uusi peli 50e hintaan ja käytännössä mikään ei muutu.
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
- Lähettiläs
FS25 on tulossa (osittain) dynaaminen maasto, toimii ilmeisesti samalla tapaa kuin renkaanjäljet eli häviää ajan saatossa. Se toimii muuallakin kuin pelloilla, paitsi tietenkin asfalttiteillä tai betonilla yms. Mappien maaston resoluutio paranee, eli esim. ojista saa tehtyä helpommin paremman näköisiä. Renkaisiin jää ihan näkyvää, paksua mutaa, joka lähtee ajamalla pois.
Sade reagoi maan ja koneiden kanssa ja esim. renkaat muuttuu tummemmiksi ja kiiltävämmiksi sateella. Sadepiskoja jää koneiden ja maan pintaan. Voisi kuvitella että sade ja märkyys voisi vaikuttaa muutenkin maahan ja liukkauteen, toistaiseksi siitä ei vielä ole kerrottu mitään.
Jonkin sortin ray tracing on tulossa myös ja nuo iänikuiset cubemapit näköjään heivataan vihdoin mäkeen. GPS-systeemi on vakiona ja sille on olemassa oma editori, jolla saa tehtyä optimilinjat pelloille.
Tuossa ihan vain muutamia oleellisimpia uudistuksia mitä tähän asti on selvillä, ja ihan jo noiden puolesta vaikuttais olevan kyllä suurimpia kehitysaskeleita pitkään aikaan. Onneksi ymmärsivät vihdoin tiputtaa vanhan genin konsolit pois, kun selvästi olivat jarruttamassa kehitystä.
Sade reagoi maan ja koneiden kanssa ja esim. renkaat muuttuu tummemmiksi ja kiiltävämmiksi sateella. Sadepiskoja jää koneiden ja maan pintaan. Voisi kuvitella että sade ja märkyys voisi vaikuttaa muutenkin maahan ja liukkauteen, toistaiseksi siitä ei vielä ole kerrottu mitään.
Jonkin sortin ray tracing on tulossa myös ja nuo iänikuiset cubemapit näköjään heivataan vihdoin mäkeen. GPS-systeemi on vakiona ja sille on olemassa oma editori, jolla saa tehtyä optimilinjat pelloille.
Tuossa ihan vain muutamia oleellisimpia uudistuksia mitä tähän asti on selvillä, ja ihan jo noiden puolesta vaikuttais olevan kyllä suurimpia kehitysaskeleita pitkään aikaan. Onneksi ymmärsivät vihdoin tiputtaa vanhan genin konsolit pois, kun selvästi olivat jarruttamassa kehitystä.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Advance173
- Moderaattori
Mielenkiintoisia ja hienoja ominaisuuksia kyllä tulossa, mielenkiinnolla seuraan kehitystä.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Itte varmaan ostan vasta sitte ku ekat Suomi modit / kartat ilmestyy. En tiiä sitte minkä takia, mutta ei vaan kykene eikä kiinnostele missään ulkolaisissa kartoissa alkaa pelaamaan .
- Advance173
- Moderaattori
Power truck showssa tuli käytyä lauantaina. Jonkunverran satoi vettä mutta ei haitannut menoa, ensivuonna uudestaan.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Iteltä jäi välistä, mutta oon pariltakin videolta vähän naureskellut sitä Bruce Wilsonin Scaniaa mikä otti vähän kuumaa . Noh eipä oo mun murheeni, mutta huvittaa vaan mitenkä jenkki pojalla on rahaa syytää kalliisiin leluihin ja polttaa heti suomalaisessa rekka näyttelyssä alkuunsa.Advance173 kirjoitti: ↑12.08.2024 15:48 Power truck showssa tuli käytyä lauantaina. Jonkunverran satoi vettä mutta ei haitannut menoa, ensivuonna uudestaan.
-
- Viesti:
Hiljasta on. Joka päivä tulee käytyä, mutta uusien- ja lukemattomien viestien lista näyttää tyhjää koko ajan
Suora putki on kaiken A ja O.
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Juu hiljenee kovaa tahtia. Itelläki vierähtäny melkeen 3 kuukautta kun edellisen kerran tullu käytyä.
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |
- Advance173
- Moderaattori
Tuntuu järkeänsä kaikki suomalaiset modit liikkuvan noissa discord ryhmissä nykyään, niin eipä tänne oikein kukaan modien perässä enää eksy.