Kahvit tippumaan.

![]() | Lataa tästä... |
Niimpä näkyy Huismanilla olevan tili poikineen..Hiatane kirjoitti:"Onnittelut: MrMonsu (26), 685xl (22), vallu665 (22), MCperuna (22), Pahvi_ (22), DiGiX (22)," Jotenki huvitti ku noin monta 22vuotisjuhlaa tänään mut taitaapi olla sama kaveri jokasen takana
Admin kirjoitti:Siivoilin spämmerit pois.
Kahvit tippumaan.
Toi o liia läppä hävitettäväksHiatane kirjoitti: https://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopi ... 81#p821681 Toi o jääny ;D
Meilläkin on tässä alkuvuonna vaihdettu kolmeen huoneeseen lattiat, ja keittiö uusittiin. Vaimo toteutti Ikean ohjelmalla ja tilattiin sieltä ja kasattiin paikalleen, nyt tarvii vielä listat laittaa ja yks pystylevy hankkia paikalliselta puusepältä niin sais siirtää jääkaapitkin takas keittiöön. Niin ja keittiön oviaukkoa laajennettiin, ja toukokuussa tulee vielä uusi takka.Maatila kirjoitti:Kylläpä ois mukava jo päästä kone ja pajahommiin. Palkkatyön ohella mennyt koko alkuvuosi asuntoremontissa.
Miulla onn apukäsiä mut 12 tuntisen työvuoron jälkeenkin vähä jaksaminen kortilla siihen mitä kotona tekee ennenkuin seuraavana aamuna menee taas töihin.Maatila kirjoitti:Ihan mukavaa hommaa tiettyyn rajaan asti. Mulla suurin jarru tahtoo olla ku ei apukäsiä oo. Ja tosi monesti nuo lupaajat on tehny jollain tapaa oharit, sitte homma etenee joko hitaasti tai menee motivaatio ja en tee mitäännytki pitäs listottaa vaa ei oo tuota kokemusta niin paljoa, että ois mitenkään joutusaa ja hirveen mieleistä hommaa ja sitte tulee näitä hetkiä, että jää vahtaan puhelinta
Meilläkin tuolla intissä tekevät remonttia eräässä rakennuksessa jossa olen yöt päivystämässä. Käsketty aloittaa kaikki melutyöt klo 14 jälkeen kun muu poppoo on herännyt. Vähän tietysti eri asia kun valtio kaiken takana mutta tulipahan kerrottua.V A valmet kirjoitti:Kouratelinettä alotin tekemää tuohon "uuteen" mehtävaltraan ja auto pitäs käyttää leimalla huomenna. Yötöitä ollu pelkästään parisen viikkoo niin unet on jääny lyhyeen johtuen tuosta seinänaapurien remontista, ärsyttävä tyyli tehä töitä kun 7:00 jälkeen parikymmentä minuuttia armotonta jyystöö iskuporakonneella ja sitten saattaa olla monta tuntia hiirenhiljasta.
Mis helvetin lepokodis sää olet. Meillä herätys oli 0500harska fs11 kirjoitti:Meilläkin tuolla intissä tekevät remonttia eräässä rakennuksessa jossa olen yöt päivystämässä. Käsketty aloittaa kaikki melutyöt klo 14 jälkeen kun muu poppoo on herännyt. Vähän tietysti eri asia kun valtio kaiken takana mutta tulipahan kerrottua.V A valmet kirjoitti:Kouratelinettä alotin tekemää tuohon "uuteen" mehtävaltraan ja auto pitäs käyttää leimalla huomenna. Yötöitä ollu pelkästään parisen viikkoo niin unet on jääny lyhyeen johtuen tuosta seinänaapurien remontista, ärsyttävä tyyli tehä töitä kun 7:00 jälkeen parikymmentä minuuttia armotonta jyystöö iskuporakonneella ja sitten saattaa olla monta tuntia hiirenhiljasta.
Samoin minä.