Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Advance173
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Ite taas olisin mielelläni jatkanu töissäoloa, mutta firma meni loppukesäksi kiinni. Noh, 3 viikon päästä saa sit olla 12 viikkoa töissä top jakson merkeissä, ilman palkkaa kylläkin, mutta mieluummin sielä kun koulussa.
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Nii joo kun se kouluki alkaa. Jo alle kuukauven päästä. Voi voi voi. Nyt alko masentamaa. Kyllä kesä menny aika äkkiä.
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Kaks viikkoa oltu lomalla, kolmas alkoi just. Sunnuntaina yövuoroon ja viimenen 6 päivää lomaa jäi jemmaan vielä. Eipä juuri yhtään harmita lähteä töihin, sikäli kunhan yhteen huoneeseen saa kattolistat paikalleen ja valmistuneen komeron ympäri myös.
Kävin eilen Kausalasta hakemasss yhden "löydön" talteen
Kävin eilen Kausalasta hakemasss yhden "löydön" talteen
-
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Alle kaksi viikkoa enää lomaa, 3.8 pitäis alottaa taas koulu.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Meitsillä on viellä kaikki neljä viikkoa käyttämättä, saa nähä tuleeko käytettyä ollenkaan.
<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- fiiatti-ukko
- Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Etkai nii hurjaks ruenna et Varkauen miitissä asti kävit?MaPa kirjoitti:Mutta tosiaan tuli taasen miitissä käyttyä ja juuri kotiuduttua.
Ja voi jeesus miten aikasinMaPa kirjoitti:Alle kaksi viikkoa enää lomaa, 3.8 pitäis alottaa taas koulu.
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
-
En kun ohan kotimikkelissäkin oli samaisena päivänä miitti, ja tais olla Lahessakin.fiiatti-ukko kirjoitti:Etkai nii hurjaks ruenna et Varkauen miitissä asti kävit?MaPa kirjoitti:Mutta tosiaan tuli taasen miitissä käyttyä ja juuri kotiuduttua.Ja voi jeesus miten aikasinMaPa kirjoitti:Alle kaksi viikkoa enää lomaa, 3.8 pitäis alottaa taas koulu.
Ja joo kyllä alkaa aikasin, johtuu kai siitä että ekat 2 viikkoa on jotakin opettelu/tutustumis hommaa, kun tokavuosilaisilla ja lukiolaisilla alkaa sitten vasta puolivälissä kuuta.
- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Onneks ei enää koulun penkillä tartte istua tai armeija aamuja miettiä. Senku elää elämää, käy töissä ja harrastelee..
Äkkiä se aika näkkyy mänevän,tuntuu että vasta sai tietää emännän olevan oottamassa meijän ensimmäistä yhteistä lasta ja nyt on ennää 2,5 kuukautta laskettuun aikaan.Pitäs eestyä mikkelissä käyvä kahtomassa sairaalan pihamaata vähän etukäteen ettei mäne tositilanteessa sormi suuhun että mistä helekatin ovesta pääsee tuville varsinki jos yöaikaan mäntävä.
-
Onnea vaan, Mikkelissä oikeestaan aika helppo se systeemi mennä sairaalaan, ainakin jos siitä Maaherrankadun puolelta tulee, onha siinä tietty se parkkihallikin mutta teiän tapauksessa se ei taia paljoa auttaa kun aika onVM300 kirjoitti:Äkkiä se aika näkkyy mänevän,tuntuu että vasta sai tietää emännän olevan oottamassa meijän ensimmäistä yhteistä lasta ja nyt on ennää 2,5 kuukautta laskettuun aikaan.Pitäs eestyä mikkelissä käyvä kahtomassa sairaalan pihamaata vähän etukäteen ettei mäne tositilanteessa sormi suuhun että mistä helekatin ovesta pääsee tuville varsinki jos yöaikaan mäntävä.
No,kuitennii siinä käyp sillee että joutuu johonki juva-mikkeli välillä oleville tietyömaa louhoksille pojan ottamaa vastaan maailmaan. Yritin emännälle kyllä koittaa ehottaa että oisko kuitennii kuopioon mänty ku varmaan samalla ajalla sinnekki päässy ku ei tarvia tietöitä ihmetellä mut ei passana moinen.MaPa kirjoitti:Onnea vaan, Mikkelissä oikeestaan aika helppo se systeemi mennä sairaalaan, ainakin jos siitä Maaherrankadun puolelta tulee, onha siinä tietty se parkkihallikin mutta teiän tapauksessa se ei taia paljoa auttaa kun aika onVM300 kirjoitti:Äkkiä se aika näkkyy mänevän,tuntuu että vasta sai tietää emännän olevan oottamassa meijän ensimmäistä yhteistä lasta ja nyt on ennää 2,5 kuukautta laskettuun aikaan.Pitäs eestyä mikkelissä käyvä kahtomassa sairaalan pihamaata vähän etukäteen ettei mäne tositilanteessa sormi suuhun että mistä helekatin ovesta pääsee tuville varsinki jos yöaikaan mäntävä.
-
Ootteko työ sit mistäpäin, koska nyt ainakin Juvan Hatsolasta Mikkeliin päin on joku noin 10km pitkä 50km/h mutkitteleva alue juurikin tästä työmaasta johtuen. Että jos Joroisista/Varkaudesta ootte niin kannattaa mennä kyllä Kuopioon ennemmin.VM300 kirjoitti:No,kuitennii siinä käyp sillee että joutuu johonki juva-mikkeli välillä oleville tietyömaa louhoksille pojan ottamaa vastaan maailmaan. Yritin emännälle kyllä koittaa ehottaa että oisko kuitennii kuopioon mänty ku varmaan samalla ajalla sinnekki päässy ku ei tarvia tietöitä ihmetellä mut ei passana moinen.MaPa kirjoitti:Onnea vaan, Mikkelissä oikeestaan aika helppo se systeemi mennä sairaalaan, ainakin jos siitä Maaherrankadun puolelta tulee, onha siinä tietty se parkkihallikin mutta teiän tapauksessa se ei taia paljoa auttaa kun aika onVM300 kirjoitti:Äkkiä se aika näkkyy mänevän,tuntuu että vasta sai tietää emännän olevan oottamassa meijän ensimmäistä yhteistä lasta ja nyt on ennää 2,5 kuukautta laskettuun aikaan.Pitäs eestyä mikkelissä käyvä kahtomassa sairaalan pihamaata vähän etukäteen ettei mäne tositilanteessa sormi suuhun että mistä helekatin ovesta pääsee tuville varsinki jos yöaikaan mäntävä.
- fiiatti-ukko
Ehdottomasti kannatan Kuopioon jos täältä Joroisten / Varkauen alueelta ootte. Vasta tuli tällä viikolla Mikkelin sairaalassa pari kertaa käytyä ja oli tosiaan 50 kmh lasissa siinä tietyömaitten kohilla, eikä tuo kovin vauhdin hurmaa Joroinen - Juva välikään oo varsinkin lomalaisten ruuhka-aikaan rekan persiissä. Kaiken lisäks oli aika mahoton löytää parkkipaikkaakaan Mikkelin sairaalan läheltä, Kuopiossa sentää taitaa olla kunnon parkkihalli
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Ja varsinkin tähän korona aikaan kun kuuntelin tuossa jokunen tovi sitten kun tuttavalla oli LA ja laitokselle menivät, niin ne "koronakopit" missä ne hoidettiin oli tyyliin komeroita johon haettu jostain peti ja jotain tykötarpeita.
-
Niiko mää aiemminkii sanoin niin vastahan vuos sitten siihen sairaalan viereen rakennettiin sellanen violetti hökötys jota jotkut parkkihalliksikin kutsuu, ihan vain sairaalaa varten. Tuli nimittäin matikan luokasta kolmen vuoden aikana aika hyvin seurattua sitä rakennusprojektia siinä kun parempaakaan tekemistä ollufiiatti-ukko kirjoitti:Ehdottomasti kannatan Kuopioon jos täältä Joroisten / Varkauen alueelta ootte. Vasta tuli tällä viikolla Mikkelin sairaalassa pari kertaa käytyä ja oli tosiaan 50 kmh lasissa siinä tietyömaitten kohilla, eikä tuo kovin vauhdin hurmaa Joroinen - Juva välikään oo varsinkin lomalaisten ruuhka-aikaan rekan persiissä. Kaiken lisäks oli aika mahoton löytää parkkipaikkaakaan Mikkelin sairaalan läheltä, Kuopiossa sentää taitaa olla kunnon parkkihalli
- fiiatti-ukko
Aaa ei tämmöset uutiset oo vielä tavottana peräkyliä, no ny oli ainakin opasteet sairaalan parkkikselle vedetty jollai maalilla ruksilla ylite ja sairaalan läheiset kadunvarret täynnä autoja. En tiiä sitte, mutta ku nii paljo autoja oli jo pihalla nii en kehannu edes mennä tarjoomaan sisälle
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Sitä alakas oleen itelläkin viimeset lomaviikot ku 10.8. alkas koulut ja merkonomi linjan vika vuosi. Saa vaan nyt sormet ristissä toivoo, että wilman mukainen lukkari muuttuu tai ei piä paikkaansa, koska jo tokana koulupäivänä koko hemmetin päivä 8-16 inhokki opettajan tunteja . Mutta ehtiihän se tässä parissa viikossa hyvinnii muuttua vielä.
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Laitetaas tänne varoittavaksi esimerkiksi, miten tämä touhu ei ainakaan toimi.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Mulle tuli tuo täysin sama viesti, ties kuinka monelle lähetetty tuo sitten...
- ValmetPekka_
Mulle ei ainakaan tulluTraktorimies_ kirjoitti:Mulle tuli tuo täysin sama viesti, ties kuinka monelle lähetetty tuo sitten...
Sen minkä hybridi säästää sen Valmet päästää!
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Lähettäny erikseen ainakin Valvojien ja VIPien käyttäjäryhmille, jolloin menee kaikille niille, jotka niihin ryhmiin on lisätty. Eli äkkiseltään vois sanoa, että hyvin suurelle osalle foorumin käyttäjistä on kyseinen viesti mennyt.Traktorimies_ kirjoitti:Mulle tuli tuo täysin sama viesti, ties kuinka monelle lähetetty tuo sitten...
Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ville
Tiedän kyseisen henkilön Discordissa ja on se multakin käyny ulisemassa privoja, yleisesti olen suoraan estänyt kaikki jotka tulee privoja kyselemään. Tuleehan siitä päivän naurut kun joku tulee vielä lopuksi vähän uhoamaan . Kaiketi jos oikein olen ymmärtänyt niin tartti niitä teidän privoja että sais Muulin auton peräkärryn
Vaikka olisikin kolmisenkymmentä astetta pakkasta, ota pihasta Valmetti, ei nopein, mutta perille pääsy taattu
#MakeLsFinGreatAgain
#MakeLsFinGreatAgain
Rantasalmelta, pahimmoilleen matkat ku mikkeliin 80 ja kuopioon on kumminii jonku matkaa toistasataa. Savonlinnaan ei ois ku 40 mut päättäjien mielestä parempi vissii lisätä pientare ja kotisynnytyksiä ni jouti kiini.MaPa kirjoitti:Ootteko työ sit mistäpäin, koska nyt ainakin Juvan Hatsolasta Mikkeliin päin on joku noin 10km pitkä 50km/h mutkitteleva alue juurikin tästä työmaasta johtuen. Että jos Joroisista/Varkaudesta ootte niin kannattaa mennä kyllä Kuopioon ennemmin.VM300 kirjoitti:
No,kuitennii siinä käyp sillee että joutuu johonki juva-mikkeli välillä oleville tietyömaa louhoksille pojan ottamaa vastaan maailmaan. Yritin emännälle kyllä koittaa ehottaa että oisko kuitennii kuopioon mänty ku varmaan samalla ajalla sinnekki päässy ku ei tarvia tietöitä ihmetellä mut ei passana moinen.
- jakemans1
- Kielet: Suomi Englanti vähä ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: MJake2
- Paikkakunta: ( Jossai Mettäreunan tuvassa Jossain päin korpi Suomea )
- Viesti:
Mullekkaa ei oo tota viestiä tullu ...
Mun FS19 Kuvia https://www.flickr.com/photos/185437338@N05/
Randomi Kuvia https://www.flickr.com/photos/185437338@N05/
Ediitit & Roinat ja Kuvat https://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopi ... 86&t=23826
MJake2 https://m.youtube.com/channel/UCJU3vTD4EMiSpEI25FC-nGw
-
Ehkä ei vielä itelle ajankohtainen eikä tarpeellinen. Mutta on jo pikkupojasta asti haaveillu että sais oman traktorin ostettua. Vaatimukset oikeestaa Halapa, Neliveto ja hyvä varaosasaatavuus.
Niimpä käännyin ehtimään Zetor/ursuksia. Niissäkin on valikoima kaventunut ja hinnat noussu mitä oli vaikkapa 5vuotta takaperin.
Tuo nelivetokaa nyt ei ihan pakollinen ole mut helkkarin hyvä varustehan se on, pakko myöntää. Käyttö olis metsätyöt ja paskapumpun pyörityksestä perunan istutukseen.
Niimpä käännyin ehtimään Zetor/ursuksia. Niissäkin on valikoima kaventunut ja hinnat noussu mitä oli vaikkapa 5vuotta takaperin.
Tuo nelivetokaa nyt ei ihan pakollinen ole mut helkkarin hyvä varustehan se on, pakko myöntää. Käyttö olis metsätyöt ja paskapumpun pyörityksestä perunan istutukseen.