Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Maatila kirjoitti: Meillä oli järjestäytymisharjotuksia ku oikeesti meni huolella päi vittua tai kierrettiin sukkavarasto juoksun kans. Yhesti välinevaraston pihalla piti punnertaa ym ja juosta ees taas ku yks pöliä meni mukavuusliikunta tuntien lajeja moittimaan ylilutikan kuullen. Pinkat ja punkat räjähteli ,että pölinä kävi.. :lol: Loppuajasta tosin alko helpottaan ku alikessut ei enää jaksanu. :D Lopussa ku oli vuppia nii kävin ite naapurituvassa räjäytteleen punkat :lol:
Ei ainakaa meidä tuvasta oo punkkia räjäytelty, tai olla oikeestaa juostu, muuta ku sillon ku o ollu piikkase kiire jonku töhöilyn takia.
Muutta kyllä kaikki hauskat poistuttamiset yms. mitä tuossa uutisessa o kiellettyje listalla o koettu porukan olemuksen niitä vaatiessa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005786465.html

Jotenki hauskaa ku porukan niistä kavereista, jokka näkee ittensä uljaina sotureina ja on omie puheittensa mukaa menossa RUK:kkii,
nousee hirveitä nillittäjiä ku ilmasta yhtäkkiä kuuluu repivää ääntä. :D
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Noi kaikki oli meillä vielä käytössä. Viheltäminen just rapakon kohalla oli ehkä simputusta. :D
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Suojeluvaroitus. Taakse poistu. :D
Kuva
Kuva
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Meillä oli sekä juoksutus, pinkkojen ja punkkien räjäytys. Ei ees taakse poistuttamista.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Rättisulkeiset oli hauskoja.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
pvmies
Viestit: 175
Liittynyt: 27.06.2017 08:45
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtra mies
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja pvmies »

MaPa kirjoitti:Tuli tossa iltalehteä lukiessa vastaan, että oliko se nyt Saarijärvellä joku 12-vuotias oli ajanu rattorilla 6-vuotiaan pikkuveljen yli joka oli tähän kuollu. Tää saa miettimään jotta miten helvetissä tohon tilanteeseen on päädytty ja tullaan pääntymään koska ollaanhan näitä useasti ennenkin nähty. Eikö lapsien vanhemmat vahtinu yhtään ainakaan tota nuorempaa kun pihalla alaikänen ajaa ilmeisesti yksin rattorilla. Ja kun näitä on tapauksia sattuu Suomessa aina se 2kert. vuoteen. Mitä miettetteitä vai oonko vaan liian ottanu jutun liiakseen itteeni?
Nostan tän aiheen nyt eli tämä 12v oli ymärteekseni peruutanu turve aumalla ja 6v piklu veli oli jäänyt kärryn alle (en ymmärrä miksi oli pitänyt peruuttaa)
Modeja tehään modeja valmistuu ja kunniaa halutaan näihä se menee.
Make LS FIN gread ogen
Nevaukot modteam
 Lataa tästä...

Tarviin Giantsii siirtäjän.
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

pvmies kirjoitti:
MaPa kirjoitti:Tuli tossa iltalehteä lukiessa vastaan, että oliko se nyt Saarijärvellä joku 12-vuotias oli ajanu rattorilla 6-vuotiaan pikkuveljen yli joka oli tähän kuollu. Tää saa miettimään jotta miten helvetissä tohon tilanteeseen on päädytty ja tullaan pääntymään koska ollaanhan näitä useasti ennenkin nähty. Eikö lapsien vanhemmat vahtinu yhtään ainakaan tota nuorempaa kun pihalla alaikänen ajaa ilmeisesti yksin rattorilla. Ja kun näitä on tapauksia sattuu Suomessa aina se 2kert. vuoteen. Mitä miettetteitä vai oonko vaan liian ottanu jutun liiakseen itteeni?
Nostan tän aiheen nyt eli tämä 12v oli ymärteekseni peruutanu turve aumalla ja 6v piklu veli oli jäänyt kärryn alle (en ymmärrä miksi oli pitänyt peruuttaa)
No mistä tiiät oliko se edes aumalla? Vai varikolla yms? Ja yleensä sillon perutuutetaan kun ei pysty ajamaan eteenpäin. :ugeek:
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Mönkijämies kirjoitti: No mistä tiiät oliko se edes aumalla? Vai varikolla yms? Ja yleensä sillon perutuutetaan kun ei pysty ajamaan eteenpäin. :ugeek:
Semmosessa paikassa, että 12-vuotiaan ei olis pitäny olla siellä kuskinpaikalla.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Onko kellään kokemusta auton tai jonku muun yli teippaamisesta? Tarkotus olis tuossa syksyllä kun nuo työhommat vähän hiljenee nii alkaa tuon 6550 peltit ja hytin punaset osat alkaa teippaileen.. Ei oikeen tuo maalaaminen nyt kiinnosta, mutta tuo teippaaminen vois olla jonkulainen ratkasu ja mukava ois kokeilla kyseistä hommaa. Mikä teippi ois semmosta hyvää ja edukasta? Entäs millasia pohjatöitä pitäs tehdä yms.. Tympeen näkönen kone ku on niin nuhrunen.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Ei varsinaisesti oo kokemusta yliteippauksesta, mutta meillä projektina 6400 maalaus ja teippaus. Maalataan sivupellit ja katto, sekä teipataan. Että pohjatöiks voisin varmaa sanoo muute ku sivupellit, että kaikki vanhat teipit veks. (Lähtee tosi hyvin kun kuumailmapuhaltimella vähän lämmittää.) Ja sitte vaa kaikki mahdolline pöly jos on ja eikun uutta teippiä pintaan. Teipit me ainakin tilataan paikalliselta mainostalolta. Kaveri kehu kun maalasivat ja teippasivat 6100 niin hyväks teipiks.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Joo nii mä tuossa yöllä tutkinki asiaa. Tietenki vanhat teippaukset sun muut pois, mutta ajattelin lähinnä oisko ollu hyvä hiomalla karhentaa tai jotain. Mutta ei viissiin tartte ku länttää suoraan maalipinnan päälle vain. Väri on vähän arvoitus vielä, minkä väriseksi sen vetäsis. Teipin hyvänä pysymis iäksi puhutaan 5-7v riippuen teipistä. Että pysyykö se ns priimana tuohon asti, vai alkaako se siinä vaiheessa irtoamaan vai haalistumaan. Näitä asioita pitää vielä selvitellä. Jotenki kiinnostas tuo metallihoto sininen, mutta jos se alkaa haalistumaan niin oisko joko mattavalkonen tai kiiltävä valkonen semmosia jotka pysyisivät pitkään hyvänä. Myös joku matta punanen tai tämmönen vois olla mielenkiintonen.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Maatila kirjoitti:Joo nii mä tuossa yöllä tutkinki asiaa. Tietenki vanhat teippaukset sun muut pois, mutta ajattelin lähinnä oisko ollu hyvä hiomalla karhentaa tai jotain. Mutta ei viissiin tartte ku länttää suoraan maalipinnan päälle vain. Väri on vähän arvoitus vielä, minkä väriseksi sen vetäsis. Teipin hyvänä pysymis iäksi puhutaan 5-7v riippuen teipistä. Että pysyykö se ns priimana tuohon asti, vai alkaako se siinä vaiheessa irtoamaan vai haalistumaan. Näitä asioita pitää vielä selvitellä. Jotenki kiinnostas tuo metallihoto sininen, mutta jos se alkaa haalistumaan niin oisko joko mattavalkonen tai kiiltävä valkonen semmosia jotka pysyisivät pitkään hyvänä. Myös joku matta punanen tai tämmönen vois olla mielenkiintonen.
Autoissa ainaki läntätään vaan vissiin maalin päälle suoraan, mutta tietysti aina parempi tulee, jos on vähän jotain pohjatöitä tehny. Mahdolliset ruosteet ja klummut pois yms. Pääasia vaan, että teipattava pinta on tasanen.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Reilu kaks tuntia töitä ja pekkasen kautta viikonlopun viettoon.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Eilen tilasin autoon viimein soitin kehyksen ja vahvarin virta kitin ja tänään jo varmaan ovat perillä. Pitää varmaan vkl aikana koittaa saada romut kiinni ja jos si pääsis vihdoin tossaki autossa nauttiin vähä paremmasta äänen laadusta. Kaijarit o varmaanki seuraavaks päivitys listalla, toki subikin olis kiva saada vähä paremman malliseen refleksi koteloon ku nyt on leveessä suljetussa kotelossa. O vaan aika mielenkiintonen lähtee uutta kotelookin tekeen/ ostaan ku subin spektit hakusessa. Toisaalta ei ne uudet subitkaan niin paljoo maksa mut katotaan ny :D
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2274
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Tuli sitte asennettua windows uusiksi, sai kerralla kaiken turhan roskan pois koneelta
Kuva
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Hyvi menee ku eile vala ja pidempi vlv ja nytte veto pois ja kuumetta hiuka alta 38,5 astetta. Eihä tässä mitää oliskaa tarvinnu tehä ku ottaa lepiä ni jaksaa taas ensviiko pööpöillä menemää kassulla. Smoker
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Admin »

Kahvia ja netin ihmeellisyyksien tutkiskelua.. :)

Kohtuu hyvä sää +20 ja aurinko paistaa.

Ps. kirjoitushetkellä foorumin ikä on 9 vuotta, 130 päivää, 13 tuntia, 36 minuuttia, 36 sekuntia. Millo laitetaan pillit pussiin?
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Mietitää sitä joskus 5-10 vuoden päästä.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Admin kirjoitti:Kahvia ja netin ihmeellisyyksien tutkiskelua.. :)

Kohtuu hyvä sää +20 ja aurinko paistaa.

Ps. kirjoitushetkellä foorumin ikä on 9 vuotta, 130 päivää, 13 tuntia, 36 minuuttia, 36 sekuntia. Millo laitetaan pillit pussiin?
Sitte ku tasan 10 vuotta täynnä. Kenenkään varmaan vaikee väittää vastaan että aika kuollut mesta tää on ollu jo pitkään. Lappu luukulle vaan.
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Admin »

Haasa90 kirjoitti:
Admin kirjoitti:Kahvia ja netin ihmeellisyyksien tutkiskelua.. :)

Kohtuu hyvä sää +20 ja aurinko paistaa.

Ps. kirjoitushetkellä foorumin ikä on 9 vuotta, 130 päivää, 13 tuntia, 36 minuuttia, 36 sekuntia. Millo laitetaan pillit pussiin?
Sitte ku tasan 10 vuotta täynnä. Kenenkään varmaan vaikee väittää vastaan että aika kuollut mesta tää on ollu jo pitkään. Lappu luukulle vaan.
Luultavasti niin siinä käy. 8-)

...Ajasta ikuisuuteen...

En olisi nuorena poikana koskaan uskonut että, tämä sivusto kantaisi näin kauas kun tätä yöllä 12.04.2009 02:39 aloin tekemään ilmaiselle palveluntarjoajalle. Hienoja muistoja ja silmäkulmat kostuu kyllä kun miettii.
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Nyt kun tuli puheeksi niin huomasin, että tässä sitä ollaan oltu reilut 6 vuotta täällä kirjottelemassa. Niin se aika vaan kuluu ja joka päivähän on tullut käytyä ja koettua yhtä sun toista.

Lopetus voisi jokatapauksessa olla kunniakas.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Mistäs sitten suomimodeja ladattaan farminkeihin? Tuleehan täällä aina joutoajalla käytyä. Pikkasen harmittaa että rekistyröidyin tänne vasta tänävuonna, vaikka foorumista olen kuullu niin pitkään kun Farming simulator videoita olen katellu. En vaan odottanu jotta täällä muutakin kun modeja olisi, surullinen totuus on kuitenkin se että suurilta osinhan tämä melko hiljainen paikka taitaa nykyjään olla vrt. joskus 9-4vuotta sitten :|
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

MaPa kirjoitti:Mistäs sitten suomimodeja ladattaan farminkeihin? Tuleehan täällä aina joutoajalla käytyä. Pikkasen harmittaa että rekistyröidyin tänne vasta tänävuonna, vaikka foorumista olen kuullu niin pitkään kun Farming simulator videoita olen katellu. En vaan odottanu jotta täällä muutakin kun modeja olisi, surullinen totuus on kuitenkin se että suurilta osinhan tämä melko hiljainen paikka taitaa nykyjään olla vrt. joskus 9-4vuotta sitten :|
Just suomimodeja mietin itekkin. Täältä on saanu modeja kumminkin ja apua omiin ongelmiin yms. Ja veikkaan että kun tää loppuu ni suomi modeja ei saa mistään muualta kun ulkomaan sivuilta jonne ei taida juuri muut tehdä kun Farmari99. (Siitä respectit sen puolee)
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja MaPa »

valmetti 1502 t kirjoitti:
MaPa kirjoitti:Mistäs sitten suomimodeja ladattaan farminkeihin? Tuleehan täällä aina joutoajalla käytyä. Pikkasen harmittaa että rekistyröidyin tänne vasta tänävuonna, vaikka foorumista olen kuullu niin pitkään kun Farming simulator videoita olen katellu. En vaan odottanu jotta täällä muutakin kun modeja olisi, surullinen totuus on kuitenkin se että suurilta osinhan tämä melko hiljainen paikka taitaa nykyjään olla vrt. joskus 9-4vuotta sitten :|
Just suomimodeja mietin itekkin. Täältä on saanu modeja kumminkin ja apua omiin ongelmiin yms. Ja veikkaan että kun tää loppuu ni suomi modeja ei saa mistään muualta kun ulkomaan sivuilta jonne ei taida juuri muut tehdä kun Farmari99. (Siitä respectit sen puolee)
Sepä se, ja sitten kaikki suomiservutkii löytää hyvästi täältä. Tulipas tässä nyt surullinen olo nyt miettiessä, pitäis varmaan keksiä muuta tekemistä nytten...
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Yleisestikkin on ollut tiedossa että foorumien kulta-aika on ohitse, lähes jokapaikassa.
Adminhan sen tietysti päättää koska "sammutetaan valot". Itse toivoisin että nämä "valot" sammutettaisiin kunniakkaasti eikä siten että "tää oli tässä, kiitos näkemiin".
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”