Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Erkka kirjoitti: Nii vaa helposti mentii viikkiin,kai säki pääsit. :kippis:
Joo ja en. :D

Oikeeseen tiedekuntaan pääsin, mutta väärään tutkinto-ohjelmaan. Kävi pieni kämmi maaliskuussa hakiessa. :D :?
Ois pitäny hakia maataloustieteiden kandiohjelmaa, mutta mää olin laittanu vahingossa
ympäristö- ja elintarviketalouden kandiohjelman hakukohteeksi. Ja kävi nii hyvä tuuri, että
arvosanoilla irtos paikka sieltä.

Mulla ole pienintäkää käryä mitä tuola niinku tehää, että kannattaako ottaa paikkaa vastaa ja saiskoha sen
keploteltua tuonne maataloustieteiden puolelle jotenki. Jossei muuta ni enskeväänä uudestaa haku oikeesee paikkaa,
ei sielä voi pisteet paljoa nousta. Ympäristötieteet kuulostaa kovin kovin vihreältä touhulta. :/
Miksei täällä humppa soi?
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Aecel kirjoitti:
Erkka kirjoitti: Nii vaa helposti mentii viikkiin,kai säki pääsit. :kippis:
Joo ja en. :D

Oikeeseen tiedekuntaan pääsin, mutta väärään tutkinto-ohjelmaan. Kävi pieni kämmi maaliskuussa hakiessa. :D :?
Ois pitäny hakia maataloustieteiden kandiohjelmaa, mutta mää olin laittanu vahingossa
ympäristö- ja elintarviketalouden kandiohjelman hakukohteeksi. Ja kävi nii hyvä tuuri, että
arvosanoilla irtos paikka sieltä.

Mulla ole pienintäkää käryä mitä tuola niinku tehää, että kannattaako ottaa paikkaa vastaa ja saiskoha sen
keploteltua tuonne maataloustieteiden puolelle jotenki. Jossei muuta ni enskeväänä uudestaa haku oikeesee paikkaa,
ei sielä voi pisteet paljoa nousta. Ympäristötieteet kuulostaa kovin kovin vihreältä touhulta. :/
Kannattaa ottaa. Ainakin tietääkseni voi vaihtaa linjaa.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2274
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Jaaha se ois huomenna klo 7 eka työpäivä. Onneksi lomaa viä yli kuukausi töiden jälkeen
Kuva
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Oliko okraan menijöitä?
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
Haxa
Viestit: 1069
Liittynyt: 20.07.2012 10:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Haxa »

Seinäjoelle tuli päästyä raksainsinöörikouluu ja maanantaina alkaa intti :D Tietää mitä tekee seuraavat 5 vuotta :D
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Avatar
fs pelajaa
Viestit: 75
Liittynyt: 13.02.2017 17:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Loimaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Roope
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Loimaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja fs pelajaa »

arska fs11 kirjoitti:Oliko okraan menijöitä?
tarkotus ainaki olis
Kuva
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

arska fs11 kirjoitti:Oliko okraan menijöitä?
Huomenna. :ugeek:
Avatar
mod mies
Viestit: 407
Liittynyt: 06.07.2013 20:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhava
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ylihärmä

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mod mies »

Näköjään tullu 5 vuotta siitä kun ollaan isoveljen kans tämä käyttäjä tänne tehty. :?
Kuva
Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
Avatar
Valmet 755
Viestit: 2854
Liittynyt: 12.01.2012 17:29
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pirkanmaalla
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmet 755 »

Kertokaas mielipiteitä ajatellen tuota fs17, kun olen itse kyllästyny pelaamaan "valmiilla" farmilla. Eli haluaisin että joudut oikeasti alottamaan huonoilla koneilla ja tekemään töitä että saat paremmat ja tämä sama farmin kanssa. Eli aluksi sinulla olis 1 tai 2 hallia + tarvittavat rakennukset (kuivuri, viljasiilot, lietealtaat tms.) ja vasta kun alat menestyä voisit laajentaa farmiasi, ostaa/rakentaa uusia rakennuksia, tehdä uusia peltoja jne. Tuntuu turhalta kun kaikissa kartoissa on valmiiksi niin paljon hallitilaa että saisi naapurikylänkin koneet piiloon.. :roll:

Eli kysymys kuuluukin onko hullunkurinen ajatus väsätä karttaa jossa olisi muutaman rakennuksen pieni tila, pienet aloituskoneet ja pari pientä peltoa. Ja kun saat rahaa tilan laajentamiseen, voisit raivata metsää, jonka tilalle levittäisit tilaa rakentamalla uusia rakennuksia ja raivaisit uusia peltoja.

Ajatuksena tuntui mahdolliselta ja ajattelin jossain välin kokeilla toteuttaa. :?
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Valmet 755 kirjoitti:Kertokaas mielipiteitä ajatellen tuota fs17, kun olen itse kyllästyny pelaamaan "valmiilla" farmilla. Eli haluaisin että joudut oikeasti alottamaan huonoilla koneilla ja tekemään töitä että saat paremmat ja tämä sama farmin kanssa. Eli aluksi sinulla olis 1 tai 2 hallia + tarvittavat rakennukset (kuivuri, viljasiilot, lietealtaat tms.) ja vasta kun alat menestyä voisit laajentaa farmiasi, ostaa/rakentaa uusia rakennuksia, tehdä uusia peltoja jne. Tuntuu turhalta kun kaikissa kartoissa on valmiiksi niin paljon hallitilaa että saisi naapurikylänkin koneet piiloon.. :roll:

Eli kysymys kuuluukin onko hullunkurinen ajatus väsätä karttaa jossa olisi muutaman rakennuksen pieni tila, pienet aloituskoneet ja pari pientä peltoa. Ja kun saat rahaa tilan laajentamiseen, voisit raivata metsää, jonka tilalle levittäisit tilaa rakentamalla uusia rakennuksia ja raivaisit uusia peltoja.

Ajatuksena tuntui mahdolliselta ja ajattelin jossain välin kokeilla toteuttaa. :?
Erittäin hyvä ajatus! Kannatetaan!


Tulipa täytettyä arpaliput pikkuveljen kanssa Okrassa tänään. :? https://ryskypaivat.fi/arvonta/
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Valmet 755 ajatus kuulostais kyllä hyvältä.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Valmet 755 kirjoitti:Kertokaas mielipiteitä ajatellen tuota fs17, kun olen itse kyllästyny pelaamaan "valmiilla" farmilla. Eli haluaisin että joudut oikeasti alottamaan huonoilla koneilla ja tekemään töitä että saat paremmat ja tämä sama farmin kanssa. Eli aluksi sinulla olis 1 tai 2 hallia + tarvittavat rakennukset (kuivuri, viljasiilot, lietealtaat tms.) ja vasta kun alat menestyä voisit laajentaa farmiasi, ostaa/rakentaa uusia rakennuksia, tehdä uusia peltoja jne. Tuntuu turhalta kun kaikissa kartoissa on valmiiksi niin paljon hallitilaa että saisi naapurikylänkin koneet piiloon.. :roll:

Eli kysymys kuuluukin onko hullunkurinen ajatus väsätä karttaa jossa olisi muutaman rakennuksen pieni tila, pienet aloituskoneet ja pari pientä peltoa. Ja kun saat rahaa tilan laajentamiseen, voisit raivata metsää, jonka tilalle levittäisit tilaa rakentamalla uusia rakennuksia ja raivaisit uusia peltoja.

Ajatuksena tuntui mahdolliselta ja ajattelin jossain välin kokeilla toteuttaa. :?
Hyvä itea sulla tässä, ehdottomasti kokeilun arvoinen innovaatio
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
FinskiMassikka
Viestit: 49
Liittynyt: 18.06.2016 17:25
Tämänhetkinen kaupunki:: Tampere
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomea, Englantia ja sanan pari Saksaa
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja FinskiMassikka »

Valmet755 ajatus on mitä mainioin.

Haxa meikä kans inttiin maanantaina. En tosin oo menos jatko-opiskeleen vaan ihan duuneihin, joten varmaa on vain seuraava vuosi...
#MakeLS-FinGreatAgain
Fordson ja Massey-Ferguson, siinä on tehoa duuneihin!
Potila
Taarup
Fiskars
Kipa
Tuhti
Wärtsilä
Vepi
ja tietysti itte tehty!
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Admin »

Huh huh hellettä +29... 8-)

Ruokaa pitäisi ruveta tekemään ja jälkkäriksi mansikkapirtelöä.
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2274
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Valmet 755 kirjoitti:Kertokaas mielipiteitä ajatellen tuota fs17, kun olen itse kyllästyny pelaamaan "valmiilla" farmilla. Eli haluaisin että joudut oikeasti alottamaan huonoilla koneilla ja tekemään töitä että saat paremmat ja tämä sama farmin kanssa. Eli aluksi sinulla olis 1 tai 2 hallia + tarvittavat rakennukset (kuivuri, viljasiilot, lietealtaat tms.) ja vasta kun alat menestyä voisit laajentaa farmiasi, ostaa/rakentaa uusia rakennuksia, tehdä uusia peltoja jne. Tuntuu turhalta kun kaikissa kartoissa on valmiiksi niin paljon hallitilaa että saisi naapurikylänkin koneet piiloon.. :roll:

Eli kysymys kuuluukin onko hullunkurinen ajatus väsätä karttaa jossa olisi muutaman rakennuksen pieni tila, pienet aloituskoneet ja pari pientä peltoa. Ja kun saat rahaa tilan laajentamiseen, voisit raivata metsää, jonka tilalle levittäisit tilaa rakentamalla uusia rakennuksia ja raivaisit uusia peltoja.

Ajatuksena tuntui mahdolliselta ja ajattelin jossain välin kokeilla toteuttaa. :?
Itteä jotenki kiinnostais alkaa tekeen suomalaistyylistä mappia tän idean pohjalta, uskon että kyllä kun saa vain objekteja kasaan ja hyviä ideoita farmista ja muista keskeisistä alueista niin voisin jopa yrittää. Omasta mielestä fs17 ei oo kyllä turhan paljoa hyviä suomalaistyylisiä mappeja jaossa, joten tossa olis jo yks syy alottaa projekti.
Kuva
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja McNoitti »


30 vuotta vanha akku herkistyi kun nyt on lataillut sitä, ja näyttää aina muutamia minuutteja pysyvän virroissaan niin että saa ääntä vastaanotettua. Lähetykseen ei taida vaan riittää teho, vai onko lie jäänyt kantamasta kiinni kun ei kuulunut vastausta kun koitin ottaa osaa keskusteluun.

No, ainakaan LA-puhelimet eivät ole viellä kuolleet sukupuuttoon Mikkelissäkään.
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

McNoitti kirjoitti:
30 vuotta vanha akku herkistyi kun nyt on lataillut sitä, ja näyttää aina muutamia minuutteja pysyvän virroissaan niin että saa ääntä vastaanotettua. Lähetykseen ei taida vaan riittää teho, vai onko lie jäänyt kantamasta kiinni kun ei kuulunut vastausta kun koitin ottaa osaa keskusteluun.

No, ainakaan LA-puhelimet eivät ole viellä kuolleet sukupuuttoon Mikkelissäkään.
Valitettavasti täällä Kankaanpäässä on :( Paikalliskusoja ei irtoa kun auramiehiltä ja rekkakuskeilta sekä vaihtelevalla kelillä ulkomailta vaikka kaikki kanavat käytössä.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Täälläkään kuule kuin harvoin kolmelta kanavalta mitä välin pidän tuota verkkovirralla taustalla päällä. AM19 oli tuo mikä videossa, en sitten tiedä oliko ohiajavia vai Vitostien kunnostusporukkaa. Epäilen jälkimmäistä kun tuntuivat pysyvän kantaman sisällä, jota tuossa ei varmaan paljoa ole täällä ok-taloalueella tuolla antennilla ja silkalla akkuvirralla.

Maansiirtoukot puhuu sitten ilmeisesti AM7 ja jotkut hurjat AM20. Muilta kanavilta en ole ikinä kuullut mitään. Ysitoista tuntuu olevan äänessä harva se ilta.
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Seiska ei täälläpäin ole enää vissiin kellään käytössä :? Varmaan sitte vaihtelee. Ne vähäisimmätkin juttelut tulee sitten pidettyä 31FMmällä, sieltä löytyy kyllä juttukaveri, ainakin Lappeenrannan seudulta tiedän pari harrastajaa. Mutta täytyy joskus suotuisten kelien aikaan vahvistimen kans huudella että olehan kuulolla :D
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Olikoha joskus täällä foorumilla kuva semmosesta 05 valmetti mainoksesta missä luki että ''takavedollakin pärjää'' ja oli haastateltu takavetosien valmettien omistajia. Tallensin sen sillo tietokonneelle mutta on ajan myötä hävinny näköjään. :)
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2274
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Onko täälä kellään omaa kokemusta Gopro Hero 5 Session -kamerasta? Ei näytä olevan hintaakaan kun karvan päälle 200e nii oon sellasta harkinnu, tietäs vaan että onko kannattava ostos.
Kuva
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Ei oo hero 5 sessionista mutta hero 4 sessionista on. Alkuun vähän hankala käyttää kun kaikki on yhden napin takana, mutta kun tavaa ohjetta niin oppii kyllä.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
jiitu
Viestit: 2192
Liittynyt: 13.12.2009 17:52
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja jiitu »

Tuo nelos-sessioni yllätti kyllä miten gopro kehtaa myydä niin surkeeta kampetta. Tai sitten vika on perinteisesti käyttäjässä, mutta emmie sillä kovinkaan hyvälaatusta videoo oo saanu kuvattua.
Avatar
mod mies
Viestit: 407
Liittynyt: 06.07.2013 20:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhava
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ylihärmä

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja mod mies »

Hero 4 sessioni on itelläkin. Niinku jo valmetti 1502 t mainitsikin, niin vähän vaikia oli aluuksi käyttää on vaan kaks nappia ja puhelimen Gopro capture. Nyt kun päälle 2.5v käyttänyt niin tyytyväänen oon kyllä ollu, hyvän laatuusta tuloo, sen verran pieni että mahtuu esim hupparin taskuun vaikka päähihnan kans tosi hyvin. YouTubeen kuvannu sillä aikalailla kaikki maatalousvideot.
Kuva
Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2274
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Ite aattelin ladata puhelimeen suosista sen Gopro App:in nii saa puhelimesta kätevästi säätää asetuksia. Ite oon aatellu että laittas kypärään kiinni ja sitte kuvaa kun ajaa mopolla tai tekee jotain muuta turhaa. Ilmesesti ainaki jos gopron omilta sivuilta tilaa niin saa kameran mukana muistikortin, olikohan 32gb, että siinä säästäis jo taas parikymppiä. Ainut ongelma vaan ettei Hero 5 sessionia myydä siä. Muuten varmaan hommaisin Hero 4 sessionin mutta ei myydä netissä enää missään, mutta nyt kun tuo Hero 5 on parikymppiä kalliimpi nii satsaa suosista siihen parempaan heti.
Kuva
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”