Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Admin kirjoitti:
Tasaaja kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:Onko joku muu täältä seurannu tapahtumia tuolta hesasta, rautatientori kyseessä vissiin. :D
Mikäs siellä?
Poliisi purki Suomi Ensin -mielenosoituksen ja Suomi ensin -aktiivi raahattiin käsiraudoissa poliisiautoon... :roll:

Ennen tätä poliisi antoi päivämäärän ja kelloajan mihin mennessä leiri on purettava ja tähän eivät ilmeisesti suostuneet.

Jos sitä laittais kahvit tippumaan.
Tätä justiinsa tarkotin. Oli ihan mielenkiintosta katella striimejä paikanpäältä. :D
Ezmo kirjoitti:https://yle.fi/uutiset/3-9690795 Ukkoset on kyllä joka kesäinen riesa. Toissa kesänä näin salaman, joka iski 10km päässä taloon ja poltti sen kokonaan. Sipilä vois leikata ukkosien määrärahoja ja Persut määrätä niille maahantulokiellon.
En oo muuten sen enempää jaksanu välittää ukkosesta mutta parivuotta sitten pelästyin varmaan eniten koko elämässäni kun kävelin koivujen alta ja iski salama just johonki niistä puista. :D Muutenki jytisi aivan perkeleesti sillon. :D
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Kasitonni kirjoitti:
Ezmo kirjoitti:https://yle.fi/uutiset/3-9690795 Ukkoset on kyllä joka kesäinen riesa. Toissa kesänä näin salaman, joka iski 10km päässä taloon ja poltti sen kokonaan. Sipilä vois leikata ukkosien määrärahoja ja Persut määrätä niille maahantulokiellon.
En oo muuten sen enempää jaksanu välittää ukkosesta mutta parivuotta sitten pelästyin varmaan eniten koko elämässäni kun kävelin koivujen alta ja iski salama just johonki niistä puista. :D Muutenki jytisi aivan perkeleesti sillon. :D
Yleensä saa vaan pelätä sähkölaitteitten takia ja ukkoskuurot hakkaa viljan nurin.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Katkes viimevuonna ohran tähkät kun tuli ukkoskuurossa rakeita ja ainakin puolet kauroistakin oli varissut. Smoker
Saa nähä mitä tulee tänä vuonna. :mrgreen:

Perjantaina vissiin taas tulee rekka hakeen jyviä.
Pitäs saaha pönttö tyhjäksi että saa tehä ruuviin hyde säätösen läpän kun ei oikeen taho tulla mitään kun ei saa säädettyä. Lykkää tuo pienempi mepun ruuvikin nopeampaa. :roll:
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Admin »

Kohta katkeaa 100/100 valokuituyhteys melkein 24 tunniksi jonkun verkonsiirtotyön takia. :(

Millon yhteys pätkii tai on poikki jopa 12 tuntia ennen korjausta.

Noh onneksi on vara-yhteys 4G verkon kautta talossa.
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Admin »

Kahvia tässä juodaan työpaikalla. :)

Luvannut ilmeisesti ukonilmaa lämpimien ilmojen myötä. :roll:
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
Tasaaja
Viestit: 505
Liittynyt: 03.10.2015 19:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Tasaaja »

Meilläpäin ukkostaa melkei jokapäivä.
Kuva Kiitos N141H
Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Tuli äsken käytyä Tumen tehtailla. Mukava kokemus kyllä :)
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Huomenna Hämeenlinnaan Guns N' Rosesia katsomaan. Kyllä onkin jo 11 vuotta ooteltu tätäkin keikkaa. 8-)
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

McNoitti kirjoitti:Huomenna Hämeenlinnaan Guns N' Rosesia katsomaan. Kyllä onkin jo 11 vuotta ooteltu tätäkin keikkaa. 8-)
Itekki menos Hämeenlinnaa tosin Ahvenistolle.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Näppärästi neljään päivään 62h töitä. Huomena pitäs aika kiireinen päivä vielä tehä, mutta sunnuntaina vissiin helpottaa. Joka päivä tietysti on töistä tullessa ollu kauhea tinnitus ja aamulla sama homma, mutta vaimeapana. Tänään aattelin, ettei kuulu suhinaa ja pirinnä, kas kummaa samassahan se alkoi.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Tuppurainen
Viestit: 4383
Liittynyt: 23.12.2011 15:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
Paikkakunta: Pori

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Tuppurainen »

Ensimmäinen työviikko takana. Olkiluoto3:n työmaalla sähkärinhommia, oma epävirallinen työnimike on siellä "Electric Installations Inspector". Tarkastellu kolmen muun jätkän kanssa putiikin sähköasennuksia(tarkemmin en voi kertoa, koska salassapito), tarkastuslista päivittyy jatkuvalla tahdilla, vaikka päivittäinen lista tulee käytyä loppuun ennen jo ruokataukoa ja enempää työtä loppupäiväksi ei tule :lol: Helpoin tapa saada liikuntaa ja tienata helppoa rahaa on olla asennustarkastajana Olkiluodossa :lol:
Kuva
Kuva
____________________________________________________________
Toyota Crown JZS171W Tom's -03 / 1JZ-GTE
ex:
Toyota Corolla E10 HB 1.6 -96 / 4A-FE
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Admin »

Kohta pitäisi lähteä kakkukahville. 8-)

Eilen pesty ja vahattu auto täysin siitepölyn vallassa... :roll:
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Valmetp0ika
Viestit: 103
Liittynyt: 05.02.2016 13:21
Tämänhetkinen kaupunki:: Salo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmetp0ika[Fin]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Sirkkula

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmetp0ika »

Pitäisikö tänne laittaa tavoitteeksi että pari kertaa kuukaudessa tulisi modia jakoon niin kinuuminenkin voisi vähentyä, kun niitä modeja tulisi sitten (edes vähän) jakoon.

Ps: Yhden modaajan kanssa wa:ssa juttelin ja kertoi jutelleensa muiden modaajien kanssa, että modeja saattaisi tulla enempi jakoon, jos kinuamista vähennettäisiin. Tiedän että en ole itse mikään malliesimerkki kinuamusen vastustamisessa, mutta kyseisen modaajan puheissa oli perää.
"Nothing drives better than Valtra"
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Valmetp0ika kirjoitti:Pitäisikö tänne laittaa tavoitteeksi että pari kertaa kuukaudessa tulisi modia jakoon niin kinuuminenkin voisi vähentyä, kun niitä modeja tulisi sitten (edes vähän) jakoon.

Ps: Yhden modaajan kanssa wa:ssa juttelin ja kertoi jutelleensa muiden modaajien kanssa, että modeja saattaisi tulla enempi jakoon, jos kinuamista vähennettäisiin. Tiedän että en ole itse mikään malliesimerkki kinuamusen vastustamisessa, mutta kyseisen modaajan puheissa oli perää.
Eikös tänne se pari modia oo yleensä kuukaudessa tullutkin ihan yleiseenkin jakoon. Ne laittaa ketkä haluaa modinsa jakoon ja ne ketkä ei, niin pitää privana. Kuitenkin kaikilla on mahdollisuus tehdä niitä modeja itsekin, kunhan vaan viitsisi perehtyä niiden tekoon. Yhtenä pointtina vielä se, että suurin osa modeista ei ole sellaisessa kunnossa, että ne vois jakoon edes laittaa. Ja senhän kaikki tietääkin jo, millainen melu siitä nousee, jos joku juttu on vähänkin pielessä..
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Valmetp0ika
Viestit: 103
Liittynyt: 05.02.2016 13:21
Tämänhetkinen kaupunki:: Salo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmetp0ika[Fin]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Sirkkula

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmetp0ika »

Traktorimies_ kirjoitti:
Valmetp0ika kirjoitti:Pitäisikö tänne laittaa tavoitteeksi että pari kertaa kuukaudessa tulisi modia jakoon niin kinuuminenkin voisi vähentyä, kun niitä modeja tulisi sitten (edes vähän) jakoon.

Ps: Yhden modaajan kanssa wa:ssa juttelin ja kertoi jutelleensa muiden modaajien kanssa, että modeja saattaisi tulla enempi jakoon, jos kinuamista vähennettäisiin. Tiedän että en ole itse mikään malliesimerkki kinuamusen vastustamisessa, mutta kyseisen modaajan puheissa oli perää.
Eikös tänne se pari modia oo yleensä kuukaudessa tullutkin ihan yleiseenkin jakoon. Ne laittaa ketkä haluaa modinsa jakoon ja ne ketkä ei, niin pitää privana. Kuitenkin kaikilla on mahdollisuus tehdä niitä modeja itsekin, kunhan vaan viitsisi perehtyä niiden tekoon. Yhtenä pointtina vielä se, että suurin osa modeista ei ole sellaisessa kunnossa, että ne vois jakoon edes laittaa. Ja senhän kaikki tietääkin jo, millainen melu siitä nousee, jos joku juttu on vähänkin pielessä..

No juu. Vikassa asiassa ja olet 100% oikeassa, mutta voihan bugisista ja keskeneräisistä modeista silti joillekkin olla iloa.
"Nothing drives better than Valtra"
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

Valmetp0ika kirjoitti:Pitäisikö tänne laittaa tavoitteeksi että pari kertaa kuukaudessa tulisi modia jakoon niin kinuuminenkin voisi vähentyä, kun niitä modeja tulisi sitten (edes vähän) jakoon.

Ps: Yhden modaajan kanssa wa:ssa juttelin ja kertoi jutelleensa muiden modaajien kanssa, että modeja saattaisi tulla enempi jakoon, jos kinuamista vähennettäisiin. Tiedän että en ole itse mikään malliesimerkki kinuamusen vastustamisessa, mutta kyseisen modaajan puheissa oli perää.
Kellehän se tavoite sitten asetettaisiin? Ota huomioon, että ne ketkä niitä modeja tekee, tekee niitä omalla vapaa-ajallaan ja yleensä omaksi ilokseen. Siihen yhtälöön ei oikein aikataulutus sovi. Yleisenä ajatuksenahan se on hieno, mutta en usko, että modien julkaisumäärä kasvaa tulevaisuudessa.
Valmetp0ika
Viestit: 103
Liittynyt: 05.02.2016 13:21
Tämänhetkinen kaupunki:: Salo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmetp0ika[Fin]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Sirkkula

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmetp0ika »

Petrimies kirjoitti:
Valmetp0ika kirjoitti:Pitäisikö tänne laittaa tavoitteeksi että pari kertaa kuukaudessa tulisi modia jakoon niin kinuuminenkin voisi vähentyä, kun niitä modeja tulisi sitten (edes vähän) jakoon.

Ps: Yhden modaajan kanssa wa:ssa juttelin ja kertoi jutelleensa muiden modaajien kanssa, että modeja saattaisi tulla enempi jakoon, jos kinuamista vähennettäisiin. Tiedän että en ole itse mikään malliesimerkki kinuamusen vastustamisessa, mutta kyseisen modaajan puheissa oli perää.
Kellehän se tavoite sitten asetettaisiin? Ota huomioon, että ne ketkä niitä modeja tekee, tekee niitä omalla vapaa-ajallaan ja yleensä omaksi ilokseen. Siihen yhtälöön ei oikein aikataulutus sovi. Yleisenä ajatuksenahan se on hieno, mutta en usko, että modien julkaisumäärä kasvaa tulevaisuudessa.

Tosi hyvä pointti sinulla. Mutta en tarkota, että aivan henkihieverissä modia pitää tehdä vaan, että vaan satunnaisesti yrittäisi jotain laittaa jakoon eikä kaikkea pitää privana, kun varmaan osalle kuitenkin keskeneräisetkin modit tuo iloa. Ja oishan se kiva että ihmiset joilla ei minkäänlaista modaamis/editointitaitoa löydy niin saisi nauttia sittä, että välillä tulisi jakoon modia.

Ps: Jos wa ryhmissä modeja jaetään "keskeneräisinä" niin miksi tänne ei keskeneräiset alueelle niitä voisi laittaa? Eikä siitä marinasta että esim mapissa on tekstuuri valkoisena yhessä seinässä tyylisestä kommentista tarvitse välittää. Vaan ajatella, että jokin kuitenkin on tyytyväinen :)

E: Ei sitä tiytylle henkilölle aseteta vaan, että vaikka siellä pirun wa ryhmässä mietittäis et joku voi nyt laittaa jonkun modin jakoon (jos luvat saa). Ettei tule tiytylle henkilölle liikaa paineita ja maku mee hommasta ja lopettaa kokonaan. Kyllä mie sen ymmärrän ettei kinuujat ansaitse modeja, luvat on vaikee saada ja helpompi pitää ittellään, mutta joillekkin siitä olisi nimenomaan iloa, ja kuitenkin ei sitten voitaisi valittaa että nyt ei oo tullu yhtään modia jakoon, vaikka olisikin keskeneräinen tai buginen. Ja vaikka porukka marisisi vain niin aattelee, et ees joku tykkää tai nyt on sit ainakin jotain jaos, et se on voivoi jos ei mielytä.
Viimeksi muokannut Valmetp0ika, 01.07.2017 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Nothing drives better than Valtra"
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

Valmetp0ika kirjoitti:

Tosi hyvä pointti sinulla. Mutta en tarkota, että aivan henkihieverissä modia pitää tehdä vaan, että vaan satunnaisesti yrittäisi jotain laittaa jakoon eikä kaikkea pitää privana, kun varmaan osalle kuitenkin keskeneräisetkin modit tuo iloa. Ja oishan se kiva että ihmiset joilla ei minkäänlaista modaamis/editointitaitoa löydy niin saisi nauttia sittä, että välillä tulisi jakoon modia.

Ps: Jos wa ryhmissä modeja jaetään "keskeneräisinä" niin miksi tänne ei keskeneräiset alueelle niitä voisi laittaa? Eikä siitä marinasta että esim mapissa on tekstuuri valkoisena yhessä seinässä tyylisestä kommentista tarvitse välittää. Vaan ajatella, että jokin kuitenkin on tyytyväinen :)
Tuohon keskeneräiset alueeseen kommenttina, niin se on minun käsitykseni mukaan sellaisille modeille, joita ei itse jaksa/halua tehdä loppuun. Sinne siis voi laittaa modeja/modeleja, jos ei enää oma kiinnostus riitä. Se on siis periaatteessa modeille, jotka eivät tosiaankaan ole valmiita, kun taas nämä mitä näissä ryhmissä linkkaillaan on sitten toimivampia. Voisihan toki pyrkiä siihen, että näistä ryhmistä laitettaisiin satunnaisesti jakoon jotain hieman keskeneräisempää, mutta ongelma on juuri se, että keskeneräiset alueelle ne eivät suoraan alueen luonteen takia taida sopia ja muuta sopivaa aluetta en tiedä. Itse olen pyrkinyt laittamaan mappini jakoon omalle sivustolleni, jonne linkin saa vaikkapa yv:llä (luulen että ei ole sopivaa jakaa tässä).
Avatar
henkka22
Viestit: 1097
Liittynyt: 08.08.2011 19:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Kouvola
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja henkka22 »

Jos joku tietäis missä on ongelma ku 2 päivää lähettäny yhtä yv:tä ni vois auttaa.
Kuva
"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

henkka22 kirjoitti:Jos joku tietäis missä on ongelma ku 2 päivää lähettäny yhtä yv:tä ni vois auttaa.
Vähän on vaikea selkoinen kysymys, mutta jos tarkoitat sitä, että yv on ollut lähtevät kansiossa kaksi päivää, se meinaa sitä ettei viestin vastaanottaja ole lukenut sitä.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
henkka22
Viestit: 1097
Liittynyt: 08.08.2011 19:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Kouvola
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja henkka22 »

Ezmo kirjoitti:
henkka22 kirjoitti:Jos joku tietäis missä on ongelma ku 2 päivää lähettäny yhtä yv:tä ni vois auttaa.
Vähän on vaikea selkoinen kysymys, mutta jos tarkoitat sitä, että yv on ollut lähtevät kansiossa kaksi päivää, se meinaa sitä ettei viestin vastaanottaja ole lukenut sitä.

Juu sitä tarkotin, asia selvä.
Kuva
"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Äsken sitten särky haitekista takalasi kun niittokonneesta lenti terä tai kivi.
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Admin »

V A valmet kirjoitti:Äsken sitten särky haitekista takalasi kun niittokonneesta lenti terä tai kivi.
Oho näitä sattuu näköjään muillekkin! Henkilövahingoilta kuitenkin vältyttiin?

Naapurissa meni viime kesänä T-sarjalaisesta kivi takalasin läpi ja aiheutti halkeaman etulasiin. :?
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Onko täällä tapahtunu yhtikäs mittää erikoista, saatika meno muuttunu?
Kuva
Avatar
Mrjakari
Viestit: 523
Liittynyt: 06.03.2015 13:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englati,Ruotsi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mrjakari »

Se ois huomenna tarkotus murskata vikat. 30ha takana päin.
Nothing runs like a Deere when Puma is hunting

Pohjalta ei voi lähteä kuin ylös päin!
Osa aikainen maatalousyrittäjä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”