Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Valamettipekka kirjoitti:
Nevamies kirjoitti:Juu ei oo ooppelin merkki kelvannu kellekkään.
Eikä westendiinkään oo ollu mitään asiaa vielä ja luultavasti koskaan tuu olemaankaan jossen sitte syrjäkylälille eksy kehä kolmen sisäpuolelle, vaan kukapa sinne haluis mennä edes? :lol:
Tuli muuten huomattua yks juttu ja sanompahan tämän varotuksena muillekkin, että puhelimella ei kannata muropaketin foorumille mennä, veti itellä täysin juntturaan ja sen jälkeen out of memory viestiä. Niillä on jotain tosi pahasti pielessä siinä sivussa nyt...
E:Ainiin ja originissa on tarjous 7päivän kokeilu ajalla battlefield 4 eilen sitä naputtelin menemään ja pääsin jo siihen padon räjäytys tehtävään, enköhän mahda saada läpi pelattua sen ennen ajan loppumista, nettipeliäkin tuli kokeiltua, vaan se oli ihan vierasta touhua heti ekana lähtee yrittämään. Se joku rakennus kenttä shanghaissa vissiinki kun joukkue hävis kaikki muut conquest paikat ja vaan se paikka jäi minkä pysty vissiinki räjäyttään. Voi arvata miten suju..
E2: Jopas on pitkät lopputekstit tässä battlefieldissä.
Muropaketille nyt muutenkaa kannata enää mennä, Io-Tech paljon parempi ja enemmän tuoretta sisältöö.
Juu tiedän kyllä.
Olipas ihana windows päivitys, tehtäväpalkista hävis kaikki sovellukset mitkä siihen on tullu kiinnitettyä, noh toisaalta ehkä se on ihan hyvä välillä siistiä sekin..
Tosin tiedä mitä muuta tässä meni sekasin..
E: Wottikin tuli asennettua parin vuoden tauon jälkeen taas. Katsoo kauanko jaksaa tuota pelata tällä kertaa, viimeksi tais viikko mennä.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Mikäs tässä Hämeenlinnaan matkalla.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Taas on muutamaks tunniks pelkkää viihdettä ku on autokoulun nettiteoriatunti :D
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja elppi »

Enpä keksiny tälle mitään oikiaa aihetta, joten pistän sitten tänne. Elikkä maalarit nyt voi kertoa, että mitä tarvitsen jos maalaan ruohonleikkurin kopan ja vanteet? Kyseessä on muovikoppa ja kapselit. Mahdollisimman ripeä auttaminen olis plussaa, meinaan kohta on mahdollisuus hakea tarvikkeet. :)
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Muovipohjamaalia ja pintamaali. Tosin voi olla sellasta muovia se kate, ettei maali pysy siinä.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja elppi »

Ezmo kirjoitti:Muovipohjamaalia ja pintamaali. Tosin voi olla sellasta muovia se kate, ettei maali pysy siinä.
Onko väliä minkälaista pohjamaalia? Ja pintamaali on mitä luultavimmin mattavalkoone tai mattamusta. Ja toivotaan, että pysyy.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Laitetaanpa tämä kysymys nyt tänne, kun kukaan ei näytä noteeraavan fs15 aluetta enää. Eli mitäs pitikään tehä, jos peliä käynnistäessä alkaa valittaa, että ei pystytä lataamaan game.xml tiedostoa?
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

elppi kirjoitti:
Ezmo kirjoitti:Muovipohjamaalia ja pintamaali. Tosin voi olla sellasta muovia se kate, ettei maali pysy siinä.
Onko väliä minkälaista pohjamaalia? Ja pintamaali on mitä luultavimmin mattavalkoone tai mattamusta. Ja toivotaan, että pysyy.
Muovinpohjamaali melkein pitää olla, jos haluaa tarttumaan. Se vaan on tuplasti kalliimpaa.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Ezmo kirjoitti:
elppi kirjoitti:
Ezmo kirjoitti:Muovipohjamaalia ja pintamaali. Tosin voi olla sellasta muovia se kate, ettei maali pysy siinä.
Onko väliä minkälaista pohjamaalia? Ja pintamaali on mitä luultavimmin mattavalkoone tai mattamusta. Ja toivotaan, että pysyy.
Muovinpohjamaali melkein pitää olla, jos haluaa tarttumaan. Se vaan on tuplasti kalliimpaa.
Ostaa paukkupullossa muovipraimeripullon ni ei se kymppiä enempää maksa.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

No eikö se oo tuplasti kalliimpi, jos normi on vitosen luokkaa?
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Oli kyl mielenkiintone ku joku veti 8-tiellä ikivanhal lavaransitilla pelkillä koekilvillä kauhee kuormapäällä, jotenki jäi tuntumaan että lavalla ei ollu iha omia tavaroita ku jotai pyöriä ja muuta tyhjien suursäkkien alla. Kaiken lisäks koekilvillä ei saa mitää kuljettaa.
Kuva
Kuva -En säker kompis!
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja elppi »

Iskällä meinas katketa verisuoni, kun kuuli tästä mun suunnitelmasta. Meinaan tua ruohonleikkuri rojekti. :) Kuulemma ei oo mitään hyvää, eikä mitään järkeä. No minäpä sitten sanoin että mun kone mun päätökset. Eiköhän siitä vielä tuu jottahi. :lol:
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Alfa TV:ltä taas tractorpullinkia jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Ei kyllä hyvää päivää tietotekniikan kans, eilen asensin win10 creators updaten joten nyt on pelitilakin koneessa, ainoo paska että näyttiksen kellotus ei oo vakaa taaskaan, joten peleissä otetaan ruudunpäivityksessä muutamalla prosentilla takkiin = 5-12fps pelistä riippuen, vmäisin tapaus varmaan bf4 jossa aikasemmin pysy tasasena 60fps lukituksessa asetukset lähes tapissa, tippuu nyt välillä alle 50..
Ei kyllä taho jaksaa ymmärtää tätä että miks pitää bugisia päivityksiä syytää ulos..
Ainiin ja työpöytäki resetoitu, hetken olin sillee "mihis mun kuvakkeet hävis työpöydältä" siirryn kyllä kohta johonkin toiseen käyttöjärjestelmään, kun tuo tuommosta on.
Melko koomistakin alkaa tämä olla, ei tiedä pitäskö nauraa... :laughing:
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Kasitonni kirjoitti:Alfa TV:ltä taas tractorpullinkia jos jotain sattuu kiinnostamaan.
Se oli uusinta. :ugeek:
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Kiva ylläri aamulla ku lähin viemään emäntä töihin ni lunta maas vajaa 5cm ja taivaan täydeltä tuli lisää. Tosin nyt ku oon sitä hakemassa niin tiet tietty jo sulat ja suurin osa jo sulanu ja iltaan mennes varmaan katoo loputkin lumet ni voi taas huoletta jatkaa kesärenkailla ajoa :D
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Sais lumet jo kadota ja maa kuivua.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Nojoo onhan tuo lumen taivaalta tuohon maahan tippuminen melko kurjaa, nyt tosin meinaa tulla sivusuunnassa...
Kevät jokseenkin hitaasti saapuu.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Aurinko paistaa mukavasti, mutta on niin navakka tuuli, että meinaa sielu jäätyä pihalla.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Ezmon kanssa on niin mielenkiintoinen väitellä kun joka asiasta ollaan erimieltä. :lol:
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Simppa »

elppi kirjoitti:Iskällä meinas katketa verisuoni, kun kuuli tästä mun suunnitelmasta. Meinaan tua ruohonleikkuri rojekti. :) Kuulemma ei oo mitään hyvää, eikä mitään järkeä. No minäpä sitten sanoin että mun kone mun päätökset. Eiköhän siitä vielä tuu jottahi. :lol:
Pitäähän sitä jotain tekemistä olla, itte kattosin ainakin hyvällä jos löytää muuta tekemistä kun istuu koneella.
Kuva
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Jahas, tilasin viime viikolla autodudelta pesuaineita ja sitten adapterin puuilon vaahdottimelle. Noh, paketti tuli tänään ja siellä oli kokonainen vaahdotin mukana, vaikka adapterin tilasin. :lol: En valita, 15 eurolla sai 70e tuotteen.. :)
Kuva
Made by: Jespa
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja elppi »

Simppa kirjoitti:
elppi kirjoitti:Iskällä meinas katketa verisuoni, kun kuuli tästä mun suunnitelmasta. Meinaan tua ruohonleikkuri rojekti. :) Kuulemma ei oo mitään hyvää, eikä mitään järkeä. No minäpä sitten sanoin että mun kone mun päätökset. Eiköhän siitä vielä tuu jottahi. :lol:
Pitäähän sitä jotain tekemistä olla, itte kattosin ainakin hyvällä jos löytää muuta tekemistä kun istuu koneella.
Tuo on kyllä täysin totta. Mutta oon vähän hädissäni, kun ei oo viikkoon kiinnostanu avatakkaan konetta.. Mikähän sairaus/syndrooma mulle on tullut.? :D
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Tänään ei oikein jaksanu, niin tein vaan Valmetin kuormaajan johtoihin karvaperseliitoksen ja kilo teippiä päälle. Joskus saa ihmetellä miksei kuormaaja toimi, kun ehtii unohtaa sen liitoksen laittaa kuntoon. :D On muuten hankala löytää kunnon maadoituspaikkaa koelaudan sisältä, purkamatta koko hökötystä.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Tulipahan sitä kiillotettua nuo Volvon umpioit. Ei niistä uudenveroisia tullu,
että varmaa joutuu muovit vaihtaman laseihin jos hyvän tahtois. :?
Pitäis kyllä lähettää johonkin vankileirille se suunnittelija ketä tuon S60:n
etupuskurin on suunnitellu. Jollain hemmetin muoviklipsuilla kiinnis ja edellisen
omistajan ansiosta suurin osa niistä murtunut ja nyt vähän patent pending -mallia kiinnitykset.
Tarttee koittaa vielä hieroa sitä paremmin. 240:ssa kaikki oli paljon helpompaa.
Miksei täällä humppa soi?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”