Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
valmetti705
Viestit: 214
Liittynyt: 20.11.2014 18:57
Tämänhetkinen kaupunki:: Jyväskylä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi english
Multiplayer tunnuksesi?: VALMETTI705(FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmetti705 »

Mikähn vois olla vikana kun fs15 kaikki savegamet lataa vaan eikä siitä etene?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Jotain 570 kuutiota tuli parissa päivässä ajettua lietettä. Masentavaa katsoa, kun altaan pinta ei juurikaan laske vaikka kuinka ajaa. Edellisessä työpaikassa oli vain 750 kuution allas, niin päivässäkin sai pintaa laskemaan melko paljon. :D
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014.. :D Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Maatila kirjoitti:Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014.. :D Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.
Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Maatila kirjoitti:Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.
Golffissa molemmista etusista reunat kulunu keskikohtaa enemmän, takana sisäreuna selvästi ulkoreunaa kuluneempi (pintaa sisälaidassa 1,5mm , ulkona 4mm..), kiitos camberin. :D Taka-akselilla ees oo mitään säätöjä, nii vähä persiistä. Jos sitä ens kesänä suuntais etuset, talvi nii lähellä jo ja sillo kuitenkii palataan entiseen ajokorkeuteen, johon on kulmat säädetty. :D
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
Tele
Viestit: 4881
Liittynyt: 10.05.2010 20:28
Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Lappajärvi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Tele »

^muutaku takasi maasturiks :) eihän siihen mitään alustasarjaa pitänyt tulla :)
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Tulipahan melkee kolaroitua hirven kanssa ku olin venäjältä tulossa. Onpahan nyt sit nähty et ne liikkuu missävaan. :o
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Tele kirjoitti:^muutaku takasi maasturiks :) eihän siihen mitään alustasarjaa pitänyt tulla :)
Se on tälläkii hetkellä iha liian maasturi.. :D Kummasti se mieli vaa muuttuu, vaan hyvinhä tolla edelleen päässy jokapaikkaan mihin on tarve ollu mennä ja kerran vaa tänä kesänä jääty pohjasta kiinni.. :D Kahtoo saisko ens kesänä vielä pikkasen keulaa alemmas matalammilla iskarin yläpään kumeilla.. :mrgreen:
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Kertokaas nyt te ketkä noilla turvesoilla ootta ollu töissä, että minkälaista tulevaisuutta siellä rakennetaan.
Kun jos on lehtiä uskomista, niin tuo turvetuotanto loppuu 10:n vuoden päästä jos de grööna & vassarit pääsee vallankahvaan.
Tälläsiä havaintoja vaan tehny, niin itse en ainakaan uskaltais lähtiä rakentamaan pelkän tämän mielikuvan avulla turpeesta tukijalkaa
jos olisin alan yrittäjä.

Pakko tähän vielä sanoa, ettei tää lihantuottajana elokaan tunnu kovin hohdolliselta aina tunnu, kun kaikki mahollinen Itämeren tilasta,
ilmaston muutokseen ja likaiseen asfalttiin tuntuu olevan vikana. Ja tottakai on vielä Animalia ja sen sotilaallinen siipi OE, joka on maalannut suomalaisesta eläintilallisesta kuvan säälimättömästä julmurista.

Kylläpäs sitä ehtii satsia vaihtaessa aatella kaikenlaista...
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Kaikki nevat on aumoja piukas ku ei mee kaupaks. Palaturve varsinki. KYllä mun mielestä turpeen käyttöö pitäs lisätä raakasti, oha se paljo taloudellisempi vaihtoehto ku kivihiili. Ja Li Anderson sais suksia vittuun poliitiikasta.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Ezmo kirjoitti:
Maatila kirjoitti:Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014.. :D Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.
Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.
Sain joo. Isäntä soitti eilen aamulla sinne ja kyseli löytyykö sen koon renkaita vielä. Ei ollu puhunut mitään siitä ,että eilen oltas jo menty ku ei tienny moneenko oon töisä. Mutta auton sai heti ajaa halliin ja alle varttitunnis oli uudet renkaat olla.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Verkku kirjoitti:Kaikki nevat on aumoja piukas ku ei mee kaupaks. Palaturve varsinki. KYllä mun mielestä turpeen käyttöö pitäs lisätä raakasti, oha se paljo taloudellisempi vaihtoehto ku kivihiili. Ja Li Anderson sais suksia vittuun poliitiikasta.
Koska pitää aina maalata piruja seinille niin maalataan nyt sitten. Voi olla hyvinkin todennäköistä että vasurit saa seuraavissa vaaleissa enemmän ääniä mitä edellisissä kiitos Li Anderssonin. Anderson on aika petollinen koska hän on kuin susi lampaan vaatteissa jota monet epävarmat ihmiset äänestävät koska ajattelevat että ompa nuori ja fiksu tyttö mutta totuus on toinen.
Arhinmäen aikana vasureista ei tarvinnut kantaa huolta koska Arhinmäki piti itse huolen siitä että heitä ei oteta vakavasti ja ei äänestetä. Anderssonin taas ihmiset ottavat vakavasti ja siksi se on niin suuri uhka.
Mutta oli kyllä maastullissa se puhu niin viisaita vaikka tuskin lehmää on nähnytkään. :D
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Maatila kirjoitti:
Ezmo kirjoitti:
Maatila kirjoitti:Piti kävästä Limigassa, Raahenrenkaalla laitattamassa 2kpl uusia Goodyearin renkaita. Ei pahan hintaset ja tm testivoittajat vm 2014.. :D Saapa nähä kestääkö sen pidempään ku kiinalaiset paskarenkaat.. Pitäs käyttää mese renkaansuuntauksella, vänkärin eturenkaasta oli ulkoreuna kulunut nopeammin.
Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.
Sain joo. Isäntä soitti eilen aamulla sinne ja kyseli löytyykö sen koon renkaita vielä. Ei ollu puhunut mitään siitä ,että eilen oltas jo menty ku ei tienny moneenko oon töisä. Mutta auton sai heti ajaa halliin ja alle varttitunnis oli uudet renkaat olla.
Minä kotoa soitin, että onko aikaa paikata traktorin rengasta, sieltä käskettiin ajamaan sinne ja aikaa kuulemma oli. Sinne päästyä siellä johtaja sanoo, että kerkiää vasta parin tunnin päästä. Jyrän renkaatkin tuntu saavan varastosta vasta sitten. Ei auttanu kuin lähtä kotia, kun eivät etes suostuneet maksamaan odottelusta.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Nevamies
Viestit: 1856
Liittynyt: 31.05.2010 13:50
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pitikös semmonenkin olla?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

Verkku kirjoitti:Kaikki nevat on aumoja piukas ku ei mee kaupaks. Palaturve varsinki. KYllä mun mielestä turpeen käyttöö pitäs lisätä raakasti, oha se paljo taloudellisempi vaihtoehto ku kivihiili. Ja Li Anderson sais suksia vittuun poliitiikasta.
Älä vaan. Ite aattelen vähemmän jyrkästi tänki nykyään, mutta totta on että kivihiilen tuonti ei ainakaan tätä kansantaloutta tästä suosta nosta, pitäs turvetta pistää enempi vientiin nyt ja haketta, oikeestaan kaikkea ja tuonti topata.
Kaikki tää paska alko venäjän viennin loppumisella, ei tää maa voi pyöriä kenenkään täysjärkisen mielestä niin että tuodaan tänne tavaraa ja maksetaan ulkomaille enempi ja enempi, siittä että täällä olis kaikkea mitä tarvitaan elämiseen ilman että täältä vietäs mitään vastaavasti jonnekki muualle.
Samalla omavarasuus poljetaan alas, voi SA***NA nyt minäki SUUTUN!
PER***E!!!
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Ydinvoimaa vaan lisää sisämaahankin, ja sieltä jäähdytys/lauhdevesi hyötykäyttöön kaukolämmityksessä. En ole viellä tähän mennessä ymmärtänyt miksi Vihreät on koko ydinvoimaa vastaan, vaikka ydinvoimasta vapautuu vähemmän päästöjä kuin mistään muusta energiantuotantomuodosta jota Suomessa käytetään. Ydinjätettähän siinä kyllä syntyy, mutta sitä voidaan käyttää viellä ymmärtääkseni
hyödyksi jälkeenkinpäin, ja loppusijoituksestakin on suunnitelmat.
Kuva
Toki jos aletaan miettimään uraanin louhintaa, rikastamista, reaktoriyksiköiden rakentamista ja niin edelleen niin niitä päästöjä kyllä saadaan keksittyä, mutta samallailla niitä päästöjä syntyy kun huolto-ukot ajelee Hiluxeillaan remppaamaan tuuliturbiineja.
Viimeksi muokannut McNoitti, 07.09.2016 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
gotscammedfak
Viestit: 134
Liittynyt: 19.07.2016 17:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja gotscammedfak »

Tulipa hommattua one plus 3. :iso:
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Mikäs tässä kantopommissa istuen. Odotan viljalastia.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Ezmo kirjoitti:
Maatila kirjoitti:
Ezmo kirjoitti: Sait kuitenkin renkaat samalle päivälle? Minä en enään mee Limingan konttorille ennen kuin se johtaja pistetään eläkkeelle.
Sain joo. Isäntä soitti eilen aamulla sinne ja kyseli löytyykö sen koon renkaita vielä. Ei ollu puhunut mitään siitä ,että eilen oltas jo menty ku ei tienny moneenko oon töisä. Mutta auton sai heti ajaa halliin ja alle varttitunnis oli uudet renkaat olla.
Minä kotoa soitin, että onko aikaa paikata traktorin rengasta, sieltä käskettiin ajamaan sinne ja aikaa kuulemma oli. Sinne päästyä siellä johtaja sanoo, että kerkiää vasta parin tunnin päästä. Jyrän renkaatkin tuntu saavan varastosta vasta sitten. Ei auttanu kuin lähtä kotia, kun eivät etes suostuneet maksamaan odottelusta.
Juu. Meillä on aina sujunut tuossa puljussa. Yhesti joku raktorin rengas odottamaan ja sillonkaan sillä ei ollu kiire. Käytiin oulussa ja paluumatkalla otettiin sitte mukaan. Ajakko nää muuten semmosella valkosella paku fiestalla nykyjään?
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Ei oikeen meinaa onnistua piennarten niitto ku kaikki pellonreunat on semmosia että on hirvee horsmikko ja sen sisällä on kiviraunioita, ei tuo lautaskone tykkää ja kaikki terät lentää heti pois jos jotaki pajua yrittää katkasta. Smoker Ketjumurskaimet ei taija nii arkoja olla kiinteille esteille mutta ovat aika kalliita ja suht kappeet työ levveydet niissä.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Tässä My summer car gamea latailen :) . Kohta pääsee mökkitunnelmaan :D.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Ketjut ovat ulottuvaisempia ja vähemmän alttiita. Hyvät ja huonot puolet kummassakin.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

McNoitti kirjoitti:Ydinvoimaa vaan lisää sisämaahankin, ja sieltä jäähdytys/lauhdevesi hyötykäyttöön kaukolämmityksessä. En ole viellä tähän mennessä ymmärtänyt miksi Vihreät on koko ydinvoimaa vastaan, vaikka ydinvoimasta vapautuu vähemmän päästöjä kuin mistään muusta energiantuotantomuodosta jota Suomessa käytetään. Ydinjätettähän siinä kyllä syntyy, mutta sitä voidaan käyttää viellä ymmärtääkseni
hyödyksi jälkeenkinpäin, ja loppusijoituksestakin on suunnitelmat.
Kuva
Toki jos aletaan miettimään uraanin louhintaa, rikastamista, reaktoriyksiköiden rakentamista ja niin edelleen niin niitä päästöjä kyllä saadaan keksittyä, mutta samallailla niitä päästöjä syntyy kun huolto-ukot ajelee Hiluxeillaan remppaamaan tuuliturbiineja.
Kyllä toi ydinvoimankin rakentaminen aika kallista tuppaa olemaan, ja kovin tullaa jälki junassa kun mun käsityksen mukaan
muualla maailmassa on noitten Japanian tapahtumien jälkee suuntautuminen muuttunu.
Tuulivoimahan on yksi suuri puhallus. Turha sitä kaikkialle on tyrkyttää vaikka se jossain Keski-Euroopassa toimisikin.
Aurinkopaneelien määrä tulee kyllä kasvamaan, ollu semmosesta puhetta täälläkin, että jos laittas tuosta kun noita navettojakin on nii sopivimman katolle semmoset mikkä tuottais kulutuksen verran sen reippaan puolet vuodesta mitä ne toimii kunnolla. Alentais sähkölaskuakin, kunhan tienannu ittensa takas. Varsinkin kun Caruna nyt nosti noita siirtohintoja.
Ois hienoa jos tuo biokaasu, -diesel ja etanoli lähtis tosta menemään. Pystyis noita vanhoja ja nykyisiä romuja käyttämään tulevaisuudessa. (?)
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Maatila kirjoitti:Ajakko nää muuten semmosella valkosella paku fiestalla nykyjään?
Eikun se on isän auto, Volvo ja Hiluksi mulla vielä on.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Joo, parikertaa tuomiojalla tullu se vastaan kärryn kans ja on nostanu kättä ku on vastaan tullu. Aattelin ku se auto on teidän pihalla näkyny ,että se olisit ollu sinä :D
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”