Se on se saksalaisen ja ranskalaisen eroMaatila kirjoitti:Tuli käytettyä Mersu katsastuksessa. Mukisemmatta meni läpi, jotenki ainutlaatunen tunne ku pösöjen kans aina oli jotaki pikkulaittamista vaikka läpi saiki..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Se on se saksalaisen ja ranskalaisen eroMaatila kirjoitti:Tuli käytettyä Mersu katsastuksessa. Mukisemmatta meni läpi, jotenki ainutlaatunen tunne ku pösöjen kans aina oli jotaki pikkulaittamista vaikka läpi saiki..
Ei voi yleistää ,pahempia romuja sakemanneissaki on. Klonksvaakeni konserni ja oppeelit ku on myöski saksalaisia vaikka vois luulla ,että olis jossaki paskamaassa tehtyjä..Haasa90 kirjoitti:Se on se saksalaisen ja ranskalaisen eroMaatila kirjoitti:Tuli käytettyä Mersu katsastuksessa. Mukisemmatta meni läpi, jotenki ainutlaatunen tunne ku pösöjen kans aina oli jotaki pikkulaittamista vaikka läpi saiki..Oma mese tars kiikuttaa lasi tohtorille ku tuli eilen tos ohituskaistaa paahtaessa kivi lasiin ja pieni särö niin käydä paikkaamas ettei lähtis leviään. Ei viittis alkaa 1,5v vanhaa lasia vaihtaankaan viä
Jos silleen autojen hinta/laatu suhdetta aletaan vertaileen, en volkkaria ja Opelia kovin haukkus. Mersut ja Bmw on yli kalliita käytettynä ostaessa ja varaosat on myös kalliita vai mistä luulet tulleen sanonan, että kaikki rahat laitetaan tähelliseen?Maatila kirjoitti:Ei voi yleistää ,pahempia romuja sakemanneissaki on. Kloksvaakeni konserni ja oppeelit ku on myöski saksalaisia vaikka vois luulla ,että olis jossaki paskamaassa tehtyjä..Mieluummin vaikka italiaanolla ajelis. Saksasta muuta tuukkaa ku mersut ja pemarit muut voiki unohtaa.
Mitään kalliita ole käytettyinä kun vertaa uuden hintaan. Tietysti ihan turha mesestä/bemmistä maksaa, jos ooppeli kelpaa, koska ihan yhtä hyvin silläkin pääsee. Klonksvaagenit ja muut todella hyviä autoja kuhan vaihtaa tarpeeksi usein.Ezmo kirjoitti:Jos silleen autojen hinta/laatu suhdetta aletaan vertaileen, en volkkaria ja Opelia kovin haukkus. Mersut ja Bmw on yli kalliita käytettynä ostaessa ja varaosat on myös kalliita vai mistä luulet tulleen sanonan, että kaikki rahat laitetaan tähelliseen?Maatila kirjoitti:Ei voi yleistää ,pahempia romuja sakemanneissaki on. Kloksvaakeni konserni ja oppeelit ku on myöski saksalaisia vaikka vois luulla ,että olis jossaki paskamaassa tehtyjä..Mieluummin vaikka italiaanolla ajelis. Saksasta muuta tuukkaa ku mersut ja pemarit muut voiki unohtaa.
Sanoisin äkkiseltään, että 500-1000€ Opeli on huomattavasti mukavempi ajaa kuin saman hintainen mese. Eikä niitäkään tarvi vaihtaa kovin usein, jos ei aja hirveitä määriä vuodessa. Kaks Kadettia ollu mulla ja molemmista alko kori loppumaan eka kesken, toinen on kyllä vieläkin liikenteessä. Astra meillä oli 10 vuotta ja pois laittaessa ikää sillä oli yli 20 vuotta.Valmeksi kirjoitti:Mitään kalliita ole käytettyinä kun vertaa uuden hintaan. Tietysti ihan turha mesestä/bemmistä maksaa, jos ooppeli kelpaa, koska ihan yhtä hyvin silläkin pääsee. Klonksvaagenit ja muut todella hyviä autoja kuhan vaihtaa tarpeeksi usein.
Eikä meseä ainakaan oo aina pakko veholla käyttääVolvoon oli yhtä kalliit osat ku meseen, mutta niitä menikin sitten volvossa paljon enemmän.
Ainaki watsapin mukaan vitutusleveli on suht korkeella.Aecel kirjoitti:Pelaaja80, mikä on tilanteen vakavuus?
Tuhoutuiko paljon irtaimistoa? Surullinen tapahtuma.Pelaaja80 kirjoitti:Lato hävis..
3 museoautoo, 1 niistä oli harvinainen, 3 suomessa, enää varmaan 2..Aecel kirjoitti:Tuhoutuiko paljon irtaimistoa? Surullinen tapahtuma.Pelaaja80 kirjoitti:Lato hävis..