Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

En tiiä ei nuo bkt:t nyt mitenkään hirveän hunot pitäs olla, vaikka ei kyllä parhaatkaan mahdolliset. Vois kyllä kokeilla heittää nuo yhet vähän ajetut noukinvaunun renkaat siihen alle, jos paranis. Nuo noukinvaunun renkaat on ehkä kuitenki vähän enemmän tien päälle tarkotetut. :)
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Ei kellään ois hajua kuka tämä tyyppi on?
https://www.youtube.com/channel/UC8SYbE ... mjoOJnturg
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
jiitu
Viestit: 2192
Liittynyt: 13.12.2009 17:52
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja jiitu »

Ezmo kirjoitti:Kaveri oli ostanu 18t ERT merkkisen maansiirtokärryn. Vaikutti yhtä pätevältä kuin Multivakin, mutta vain 10k halvempi. 6400 jontikkakin oli aika tiukilla sitä vetäessä ja välillä ei meinannu jaksaa kippiä pukata pystyyn.
Normivärkkiä ostaessa kelpaa mainiosti tuommoinen halvempi kärry, mutta siinä vaiheessa kun haluaa ohjautuvaa akselia ja hydraulista alustaa niin ei taida ERTiltä löytyä?
Miten lie mahtuuko niihin 26.5 renkaat alle?
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

En oo nyt hetkeen tänne kirjotellu enemmin mittää, nyt olis lomat pidetty, vuokatissa tämän viikkoo. Tännään olin naapurissa sahhaamassa puita pölkyiks ja laitettiin meijä hydraulihalkoja naapurin 8011 zetkaan, aika rouhee peli näin äkkiseltään ku en oo enne ajanu tuommosella. :D Vielä 2 viikkoo koulua sitte työssäoppimaan syyslomaan asti. Facebookissa näky olevan joku ihme virus ku julkasee jottai videoita pitkin seiniä.
Avatar
Mini20
Viestit: 709
Liittynyt: 12.08.2014 18:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Etelä-Savo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mini20 »

Teemu kirjoitti:
Mini20 kirjoitti:Teemu, siekö olet sieltä Venäjältä niitä autojen renkaita hakenu, niin onko tietoa saisko sieltä mopoihin renkaita? Pösöön pitäs uuet 17" smotot ostaa.
Löytyyhä sieltä vaikka pyöräkuormaajaan renkaat jos niikseen on, ainanki tossa Autoshina24:llä. Ja jotain jos ei ole, niin tilataan.

E: ja jos siintä ei sit kuitekaa löyty niin viipurissa Hobby auto vai mikä se oli
Vielä yks kysymys. Osaako ne siellä kui Suomea tai englantia? :?:
Kuva
Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
Avatar
Zetor 6211
Viestit: 476
Liittynyt: 05.01.2016 15:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja muutama sana Ruottia.
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Zetor 6211 »


Ei meinaa lähtee käyntii. :D
Kuva
-TEIN ITSE SÄÄSTIN
Kuva
Moilonen
Viestit: 3
Liittynyt: 16.02.2016 19:16
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Moilonen »

Kuva :laughing:
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Mini20 kirjoitti: Vielä yks kysymys. Osaako ne siellä kui Suomea tai englantia? :?:
Viittomakieli, pari sanaa englantia ja venäjää. Kannattaa paperille vaik kirjottaa koko ja näyttää niille.
farmingjallu
Viestit: 868
Liittynyt: 15.08.2013 15:11
Tämänhetkinen kaupunki:: lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,suomi
Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: lapua

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja farmingjallu »

Mitä hauskaa tossa on... :roll:
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959

YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Oikee lehteen päästy. Ite yritän välttää lehtiin joutumista.. :D
Huomenna pitäs lähtä hakemaan haapaveeltä massikkaan eteen paripyörät.. Sattu löytymään kohtuu hintaan koko paketti, mutta renkaat on ihan siliät. Mutta meillä löytyyki vähän paremmat renkaat omastatakaa.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Koneremppa rupeaa lähestymään jos kerra noi huonosti lähtöö käyntii. :D Huohottaako muute miten paljo?
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
farmingjallu
Viestit: 868
Liittynyt: 15.08.2013 15:11
Tämänhetkinen kaupunki:: lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,suomi
Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: lapua

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja farmingjallu »

Ei oikeastaan huohota..
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959

YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Matias98 kirjoitti:Olenko jossakin välissä väittäny, että se 5 äes tarvis 200hv? Kyllä tuolla 6930 jontikalla kulkis varmasti 7m helvetin hyvin, mutta jänkille en lähtis 5m äestä ees yrittämään millää 705 valmetilla. Vaan mahatteko siellä pohjanmaalla ees tietää mitä on jänkkä? Se ei ilman etulataa tasotu vaikka ajais koko päivän rinkiä. Niittokoneen vuoksi täytyy kaikki auravaotkin saaha piiloon, ja niitä peltoja ei aurata joka helvetin kevät, ne haluttaa saada tasaseksi kunnolla jos niillä pitää kolmekin kesää ajaa rallia. Vaan minkäs tuolle mahtaa että se mikä on viljamiesten mielestä oikein, niin myös on oikein. Täällä päin en tiä yhtään joka vetäis yli 6m äestä alle 180hv kuusmukisella koneella.
Täällä sitte varmaan kaikki tekee väärin, tulkaa toki näyttään että miten se pitäs tehä, että voidaan korjata virheemme. :yhteistyö:
Mun pitää varmaan sitte tuumata, jotta en tierä ketää, kuka vetääs tääläpäin yli 100hv koneella 6m äestä, että kaikki varmaan teköö väärin.

Oottako suunnitellu poronhoitoa sinne napapiirin tuntumaan, vois kasvaa jäkälä paremmin sielä jänkhällä, niin ei tarttis äestellä. Smoker
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Jaa, täälä on taas näemmä kiivas keskustelu etelän ja pohjosen välillä maanviljelystä. :D
Kuva
nuarmu
Viestit: 101
Liittynyt: 19.05.2010 17:02

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja nuarmu »

Aika heikosti se jäkälä siel jänkhällä kasvaa...
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Ei siellä paljon viljelyskasvejakaan kasva. Kuitenkin kyntöjä minä ainakin jo suunnittelen ja siellä näyttää vielä olevan yli puoli metriä lunta, jos kartta pitää kutinsa.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Kyllä me ollaan viksuja täällä pohjanmaalla :D :D
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Ezmo kirjoitti:Ei siellä paljon viljelyskasvejakaan kasva. Kuitenkin kyntöjä minä ainakin jo suunnittelen ja siellä näyttää vielä olevan yli puoli metriä lunta, jos kartta pitää kutinsa.
Nojoo, aivan luvattoman paskaa keliä ennustaa, ei ennen vappua tartte haavellakkaan, jos yhtään ennusteet pitää kutinsa. Pellot ollu liki kuukauden lumettomia, eikä routaakaa enää viikkoihin, pikkuusen turhauttaa, ku heti sais aloottaa tosissansa toukotyöt, ku oli eres viikon poutaa, muttaku ei...
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6405
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Nyt vasta luin tuota peräkärry keskustelua, niin kyllä se kalliiksi loppujen lopuksi tulee tehdä kuorma-autosta kärry, meillä on ollu jo porukassa kauan semmonen kärry, ensin se oli alkuperäsellä lavallaan, mutta joskus reilu 5 vuotta teetettiin siihen uus lava, tuli maksamaan muistaakseni jotakin 8000e, kun kunnon raudasta teki, jälkeen päin on kyllä aateltu, että olis pitänyt sillon ostaa vaan joku uus ERT, niin sillä pääsis pellollakin johonki. :D Lava on kyllä heti sen verran jämerä, että rutun ruttua siihen ei oo vielä tullu, vaikka on kiviäkin melko paljon ajettu. Dumpperi ostettiin kans joskus reilu 5 vuotta sitten siinä tarkotuksessa, että olis siitä kärry tehty, vaan oli kone tekniikaltaan sen verran hyvässä kunnossa, että ei ruvettu kärryä siitä tekemään, vaan on ajettu kiviä yms. tuolla pelto työmailla ihan semmosenaan. :D Tuossa ERT:n paalikärryssä on Tianlin renkaat, niin ne tuntuu olevan semmoset, että jos kärry on paikollaan kuorman kanssa, niin ne menee kyllä soikeeksi ja pompottaa sitten niin helvetisti kun lähtee ajamaan ja jossain tietyssä vauhdissa saattaa pompottaa muutenkin. Niin juu ja tuossa maakärryssä jäykistettiin kanssa runkoa samalla sillon kun tuo uus lava tuli.
Kuva
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Ännä kirjoitti:
Ezmo kirjoitti:Ei siellä paljon viljelyskasvejakaan kasva. Kuitenkin kyntöjä minä ainakin jo suunnittelen ja siellä näyttää vielä olevan yli puoli metriä lunta, jos kartta pitää kutinsa.
Nojoo, aivan luvattoman paskaa keliä ennustaa, ei ennen vappua tartte haavellakkaan, jos yhtään ennusteet pitää kutinsa. Pellot ollu liki kuukauden lumettomia, eikä routaakaa enää viikkoihin, pikkuusen turhauttaa, ku heti sais aloottaa tosissansa toukotyöt, ku oli eres viikon poutaa, muttaku ei...
Routa oli jossain 35-40cm syvällä, kun mittasin tänään. Kuivimmista paikoista vois kokeilla kyntää, mutta on kyllä liian märkää vielä. Annoin kivitalikonkin vielä lainaan, niin ei voi vielä alottaa.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Ännä kirjoitti:
Matias98 kirjoitti:Olenko jossakin välissä väittäny, että se 5 äes tarvis 200hv? Kyllä tuolla 6930 jontikalla kulkis varmasti 7m helvetin hyvin, mutta jänkille en lähtis 5m äestä ees yrittämään millää 705 valmetilla. Vaan mahatteko siellä pohjanmaalla ees tietää mitä on jänkkä? Se ei ilman etulataa tasotu vaikka ajais koko päivän rinkiä. Niittokoneen vuoksi täytyy kaikki auravaotkin saaha piiloon, ja niitä peltoja ei aurata joka helvetin kevät, ne haluttaa saada tasaseksi kunnolla jos niillä pitää kolmekin kesää ajaa rallia. Vaan minkäs tuolle mahtaa että se mikä on viljamiesten mielestä oikein, niin myös on oikein. Täällä päin en tiä yhtään joka vetäis yli 6m äestä alle 180hv kuusmukisella koneella.
Täällä sitte varmaan kaikki tekee väärin, tulkaa toki näyttään että miten se pitäs tehä, että voidaan korjata virheemme. :yhteistyö:
Mun pitää varmaan sitte tuumata, jotta en tierä ketää, kuka vetääs tääläpäin yli 100hv koneella 6m äestä, että kaikki varmaan teköö väärin.
Mä tiiän yhden joka vetää 8400 Valmetilla kolmen metrin Potilaa. Pikkasen meinas naurattaa.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
URSUSkuski
Viestit: 831
Liittynyt: 26.11.2013 12:51
Tämänhetkinen kaupunki:: KUOPIO
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: POHJOIS-SAVO

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja URSUSkuski »

urakkamies kirjoitti:
Ännä kirjoitti:
Matias98 kirjoitti:Olenko jossakin välissä väittäny, että se 5 äes tarvis 200hv? Kyllä tuolla 6930 jontikalla kulkis varmasti 7m helvetin hyvin, mutta jänkille en lähtis 5m äestä ees yrittämään millää 705 valmetilla. Vaan mahatteko siellä pohjanmaalla ees tietää mitä on jänkkä? Se ei ilman etulataa tasotu vaikka ajais koko päivän rinkiä. Niittokoneen vuoksi täytyy kaikki auravaotkin saaha piiloon, ja niitä peltoja ei aurata joka helvetin kevät, ne haluttaa saada tasaseksi kunnolla jos niillä pitää kolmekin kesää ajaa rallia. Vaan minkäs tuolle mahtaa että se mikä on viljamiesten mielestä oikein, niin myös on oikein. Täällä päin en tiä yhtään joka vetäis yli 6m äestä alle 180hv kuusmukisella koneella.
Täällä sitte varmaan kaikki tekee väärin, tulkaa toki näyttään että miten se pitäs tehä, että voidaan korjata virheemme. :yhteistyö:
Mun pitää varmaan sitte tuumata, jotta en tierä ketää, kuka vetääs tääläpäin yli 100hv koneella 6m äestä, että kaikki varmaan teköö väärin.
Mä tiiän yhden joka vetää 8400 Valmetilla kolmen metrin Potilaa. Pikkasen meinas naurattaa.
Isot on koneet vetämään!
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!

VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

urakkamies kirjoitti:Mä tiiän yhden joka vetää 8400 Valmetilla kolmen metrin Potilaa. Pikkasen meinas naurattaa.
Onko se karjatila vai pieni viljatila? Viimme kesänä vetelin 230 Pumalla tuota minun 4,4 metristä Kronosta, kun toinen pelto oli niin märkä ettei Potilaa voinu viedä sinne ja toisessa palasessa on pieniä sarkoja, niin ei järkevästi ois saanu.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Hep!
Viime keväänä, tai no kesäkuuta se oli jo pitkälti, piti viimeset saaha kylvettyä raivion märälle pyöräkkeelle. Eikun naapurin mettästä 3,5m äes T171,sen perään ja hyvin meni pehmeen yli :D
Tuli muuten kylvökonekkin melko kevyesti 171,sen perässä.
Viimeksi muokannut Valmeksi, 19.04.2016 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Kyllä täälläkin päin tulee kesällä vedeltyä 3800vai 3600 kroonoksen rullakarhia kesällä.
Joillakin pelloilla kun sillä tulee heti kerralla valmis pelto kun ei potila uppoo ollenkaan. :D
Semmosta 6m rullakarhia etulatalla haluttas kokeilla joskus. :P

Ja tottakai se kuorkin rungosta tehty kärry rupee maksamaan jos muilla teetätää. Sillon se on hyvä vaihtoehto jos voi itse tehdä ja löytyy jo omasta takaa aineksia.
Mutta epäilen että loppuu ert::stä maastoominaisuudet ennemmin kesken kun kuorkistatehdyllä jossa samanlaiset renkaat kun ert:ssä ja ajovoimalla toimiva veto. ;)
Viimeksi muokannut Maon^, 19.04.2016 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”