Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Kiitti!
Viki
Viestit: 2100
Liittynyt: 28.02.2012 17:04
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: --

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Viki »

Suunnitteilla 4000 suodattimien vaihto ja öljyt. Täytyy tutkailla mistä päi löytää ton hydrauliikka suodattimen.
Kuva
Matille kaikki kunnia avartista.
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Viki kirjoitti:Suunnitteilla 4000 suodattimien vaihto ja öljyt. Täytyy tutkailla mistä päi löytää ton hydrauliikka suodattimen.
Siellähän se on vaihdelaatikon/perän oikeella puolella tai ainanki 5000/7000:ssa.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
jupe94
Viestit: 204
Liittynyt: 31.08.2009 15:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja jupe94 »

Tarttis kans tohon omaan 4600 Voortiin vaihtaa öljyt ja suodattimet taas.
Avatar
Tele
Viestit: 4881
Liittynyt: 10.05.2010 20:28
Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Lappajärvi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Tele »

nyt mää vasta tän huomasin, ny alko viikonloppu! jippii... huomenna seinäjoella käymää autokauppoja läpi ja ehkä jalasjärveltä kuppipenkki+vyöt.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Jaaha, viikonloppuhan se alko, ensimäinen työviikko takana. Ensviikolla se onkin Espoon keikka kun Toyotan pääkonttoriin mennään remonttihommiin, hotellimajotukseen viikoksi. :)
Toukokuussa alkaakin isompi rundi Maarianhaminasta...
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Tele kirjoitti:nyt mää vasta tän huomasin, ny alko viikonloppu! jippii... huomenna seinäjoella käymää autokauppoja läpi ja ehkä jalasjärveltä kuppipenkki+vyöt.
Ite tarttis mennä kakspyörästä ostamaan. Saas nähä miten käy tinkimisen, ei oo kuitenkaan ihan valtavia kokemuksia siitä vielä.
"Hulluhan on jossei puolta tarjoo". :D
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Soita Palsamäelle, se osaa tinkii :D
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Siitä tinkimisen perusteet kohdasta 1:53 eteenpäin. :mrgreen:

Kuva
Kuva
Avatar
Polkutraktori
Viestit: 393
Liittynyt: 03.03.2014 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomussalmi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Polkutraktori »

Kaikki Gta pc pelurit minun crewiin! https://socialclub.rockstargames.com/cr ... talli_team
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

Polkutraktori kirjoitti:Kaikki Gta pc pelurit minun crewiin! https://socialclub.rockstargames.com/cr ... talli_team
Onko tää joku valtra clubi, ku on valtionmetalli? :DD Mutta joo täytynnee tulla itekki.
Avatar
Polkutraktori
Viestit: 393
Liittynyt: 03.03.2014 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomussalmi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Polkutraktori »

Kuuspytty kirjoitti:
Polkutraktori kirjoitti:Kaikki Gta pc pelurit minun crewiin! https://socialclub.rockstargames.com/cr ... talli_team
Onko tää joku valtra clubi, ku on valtionmetalli? :DD Mutta joo täytynnee tulla itekki.
Tietysti. :D
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Tuli kyllä huomattua, että nuo reilua neljää kymppiö kulkevat skootterit ja mopoautot ovat liikenteessä pahimpia.
Piti meinaan aamulla kävästä Foortilla koulussa tekemässä koe, ja siinä kaheksan jälkeen liikenteessä on muitakin
kuin meikä 35km/h kulkevalla bäksterillä. Siitä tulee autot, mopot ja muu liikkuva kevyesti ohi.
Mutta eikö perkele taakse sitte juutu turvallisen matkan päähän mopoauto, joka ei tajua mennä ohi, vaikka
kuinka hidastelee pientareelle ja näyttää vilkulla. Aattelin sitte, että olkoo takana kunnei oo munaa mennä ohi.
No ei mennäkkään ku kilsan verra ja aukeaa pitkä suora ja tää sankari päättää lähteä ohittamaan.
Ihan hyvä, mutta sieltä tulee vastaan kuitenki auto. Noh, tää sankari pääs ohi ja kaikki hyvin,
mutta kyllä taas kerran rupes verenpaine kohoamaan näitte sankareitten ansiosta.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Huomena ois kateltava kesärenkaita autojen alle. Kuravellistä, jos vain pääsee läpi niitä vaihtamaan.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Meikäläine
Viestit: 2118
Liittynyt: 31.01.2011 22:30
Tämänhetkinen kaupunki:: Somero
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Somero

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Meikäläine »

Aecel kirjoitti:Tuli kyllä huomattua, että nuo reilua neljää kymppiö kulkevat skootterit ja mopoautot ovat liikenteessä pahimpia.
Piti meinaan aamulla kävästä Foortilla koulussa tekemässä koe, ja siinä kaheksan jälkeen liikenteessä on muitakin
kuin meikä 35km/h kulkevalla bäksterillä. Siitä tulee autot, mopot ja muu liikkuva kevyesti ohi.
Mutta eikö perkele taakse sitte juutu turvallisen matkan päähän mopoauto, joka ei tajua mennä ohi, vaikka
kuinka hidastelee pientareelle ja näyttää vilkulla. Aattelin sitte, että olkoo takana kunnei oo munaa mennä ohi.
No ei mennäkkään ku kilsan verra ja aukeaa pitkä suora ja tää sankari päättää lähteä ohittamaan.
Ihan hyvä, mutta sieltä tulee vastaan kuitenki auto. Noh, tää sankari pääs ohi ja kaikki hyvin,
mutta kyllä taas kerran rupes verenpaine kohoamaan näitte sankareitten ansiosta.
Itte tuli tänää kans harjottelu paikan t191 valmetil ajettuu n.100 kilsan lenkki hommis ja sil matakal oli kans montaa sankarii ohittamas risteys alueil ja keltasil viivoil ja mäis mihin ei nähny tuleeks ketää vastaa ja muutama koitti kans tulla ohi vaikka tuli autoo vastaa.
Kuva

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Aecel kirjoitti:Tuli kyllä huomattua, että nuo reilua neljää kymppiö kulkevat skootterit ja mopoautot ovat liikenteessä pahimpia.
Piti meinaan aamulla kävästä Foortilla koulussa tekemässä koe, ja siinä kaheksan jälkeen liikenteessä on muitakin
kuin meikä 35km/h kulkevalla bäksterillä. Siitä tulee autot, mopot ja muu liikkuva kevyesti ohi.
Mutta eikö perkele taakse sitte juutu turvallisen matkan päähän mopoauto, joka ei tajua mennä ohi, vaikka
kuinka hidastelee pientareelle ja näyttää vilkulla. Aattelin sitte, että olkoo takana kunnei oo munaa mennä ohi.
No ei mennäkkään ku kilsan verra ja aukeaa pitkä suora ja tää sankari päättää lähteä ohittamaan.
Ihan hyvä, mutta sieltä tulee vastaan kuitenki auto. Noh, tää sankari pääs ohi ja kaikki hyvin,
mutta kyllä taas kerran rupes verenpaine kohoamaan näitte sankareitten ansiosta.
Niin no kun se vikahan ei ole ikinä ittessä.. Ootko tullu ikinä ajatelleksi, että onko se perkelee 35 kulkeva foorti tarkotettu mihinkään koulussa käymiseen?
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Matias98 kirjoitti:
Aecel kirjoitti:Tuli kyllä huomattua, että nuo reilua neljää kymppiö kulkevat skootterit ja mopoautot ovat liikenteessä pahimpia.
Piti meinaan aamulla kävästä Foortilla koulussa tekemässä koe, ja siinä kaheksan jälkeen liikenteessä on muitakin
kuin meikä 35km/h kulkevalla bäksterillä. Siitä tulee autot, mopot ja muu liikkuva kevyesti ohi.
Mutta eikö perkele taakse sitte juutu turvallisen matkan päähän mopoauto, joka ei tajua mennä ohi, vaikka
kuinka hidastelee pientareelle ja näyttää vilkulla. Aattelin sitte, että olkoo takana kunnei oo munaa mennä ohi.
No ei mennäkkään ku kilsan verra ja aukeaa pitkä suora ja tää sankari päättää lähteä ohittamaan.
Ihan hyvä, mutta sieltä tulee vastaan kuitenki auto. Noh, tää sankari pääs ohi ja kaikki hyvin,
mutta kyllä taas kerran rupes verenpaine kohoamaan näitte sankareitten ansiosta.
Niin no kun se vikahan ei ole ikinä ittessä.. Ootko tullu ikinä ajatelleksi, että onko se perkelee 35 kulkeva foorti tarkotettu mihinkään koulussa käymiseen?
Vaikka sää ajaisit ruohonleikkurilla ni kyllä muittenki tienkäyttäjien kuuluu silti käyttää sitä järkee. ;) Tulee kyllä itekki sen verran raktoreilla tuolla liikenteessä oltua että kyllä niitä monen näkösiä ohituksia yms näkee.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Matias98 kirjoitti: Niin no kun se vikahan ei ole ikinä ittessä.. Ootko tullu ikinä ajatelleksi, että onko se perkelee 35 kulkeva foorti tarkotettu mihinkään koulussa käymiseen?
Kuka sillä nyt viittii koulussa käydä kokoajan? Traktorilla ylipäätään.
Matkoihin menee ikuisuus ja äärimmäisen epämukavaa kyytiä vielä.
Mutta lukiolaisena itekki varmaa tiedät, että koeviikolla on PAKKO olla suorittamassa koe ilman terveydellistä syytä. Itelle ei nyt vaan muuta keinoa ollu päästä aamulla liikenteeseen.
En oikee kehdannu mennä isolla Valtrallakaan. Tulisivat kuitenkin kuittailemaan tukikunkuksi tjsp. Joten mennää vanhalla paskalla sitte.
En nyt näe itsessäni tuossa kohtaan mitää vikaa vaikka paljon on tullutkin kohellettua. Ennemmin ihmettelisin mopoautoilijan valintaa lähteä ohi hieman huonossa paikkaa kun on tulossa vastaantulevien liikennettä.
E: Ja pakko myöntää, itekki oon möhliny liikenteessä jonkun verran ja yhestä liian suuresta tilannenopeudesta muistuttaa kuutisen titaaniruuvia jalassa koko elämän.
Miksei täällä humppa soi?
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Aecel kirjoitti:
Matias98 kirjoitti: Niin no kun se vikahan ei ole ikinä ittessä.. Ootko tullu ikinä ajatelleksi, että onko se perkelee 35 kulkeva foorti tarkotettu mihinkään koulussa käymiseen?
Kuka sillä nyt viittii koulussa käydä kokoajan? Traktorilla ylipäätään.
Matkoihin menee ikuisuus ja äärimmäisen epämukavaa kyytiä vielä.
Mutta lukiolaisena itekki varmaa tiedät, että koeviikolla on PAKKO olla suorittamassa koe ilman terveydellistä syytä. Itelle ei nyt vaan muuta keinoa ollu päästä aamulla liikenteeseen.
En oikee kehdannu mennä isolla Valtrallakaan. Tulisivat kuitenkin kuittailemaan tukikunkuksi tjsp. Joten mennää vanhalla paskalla sitte.
En nyt näe itsessäni tuossa kohtaan mitää vikaa vaikka paljon on tullutkin kohellettua. Ennemmin ihmettelisin mopoautoilijan valintaa lähteä ohi hieman huonossa paikkaa kun on tulossa vastaantulevien liikennettä.
E: Ja pakko myöntää, itekki oon möhliny liikenteessä jonkun verran ja yhestä liian suuresta tilannenopeudesta muistuttaa kuutisen titaaniruuvia jalassa koko elämän.
Oho luin tuo lopun vähän huonosti.. Ei tietenkään ole sun vika jos se lähtee tyhmässä paikkaa ohi, mutta se että ei se sen mopoautoilijan vika ole jos se ei ohi pääse ja sitte ne takana tulevat autot ei pääse peukalo keskellä kämmentä ohi kahta hiasta ajoneuvoa. My bad, olis pitäny lukea tarkemmin. :P
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Osaako kukaan kertoa paljonko ilmaa on IKH:n purkaamolta tilattavien osien hinnoissa? (Osan todellinen arvo vs. Millä purkaamo myy)
Kun massika tarttis hytin oveen uuden lokeron
Ja jontikka radion kajareiden uudet suojaritilät.
Eli kuinka kipeeks noista osista saa ittensä maksaa?
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Valtra655 kirjoitti:Osaako kukaan kertoa paljonko ilmaa on IKH:n purkaamolta tilattavien osien hinnoissa? (Osan todellinen arvo vs. Millä purkaamo myy)
Kun massika tarttis hytin oveen uuden lokeron
Ja jontikka radion kajareiden uudet suojaritilät.
Eli kuinka kipeeks noista osista saa ittensä maksaa?
Tuskin ne tuollasista pikkuosista kehtaa montaa kymppiä pyytää. Kysy vaikka Nelivedolta, muistaakseni osti joskus Fordin rappuset IKH:n purkaamolta.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Taas tuli torin kautta myytyä tavaraa. 2x mummomallin polkupyöriä ja kesärengas-sarja. Toinen pyörä noudetaan huomenna ja renkaat ens viikon aikana. Pyörillä on kyllä menekkiä, tullu monia soittoja. Isäntä kävi ostaa uudet kumit äiskän pyörään ja siitä sitte otetaan ehjät kumit yhteen mummopyörään mistä on renkaat tohjona ja isäntä osti biltemasta uudet sisäkumit niihin. Jospa silläki pyörällä sais 50-60€, aatella ,että seki seissy kohta 15v hirsiladossa käyttämättömänä ja siitäki voi saada helposti ja kohtuu hyvin rahhaa.. :D
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Valtra655 kirjoitti:Osaako kukaan kertoa paljonko ilmaa on IKH:n purkaamolta tilattavien osien hinnoissa? (Osan todellinen arvo vs. Millä purkaamo myy)
Kun massika tarttis hytin oveen uuden lokeron
Ja jontikka radion kajareiden uudet suojaritilät.
Eli kuinka kipeeks noista osista saa ittensä maksaa?
Mun kokemusten perusteella ne vois pyytää noista kympin kaks verollisella kuitilla, se vaikuttaa paljon käykö itse irrottamassa osat purkukoneista ja niin ollen työntekijät saa keskittyä omiin hommiinsa. Pariin kertaan oon sieltä tavaraa hakenu ja aion kyllä käydä jatkossakin. Melkein suorat ford rappuset kustansi 40e, sivurajoitin, valurautainen korvake, etuparkki umpio ja muuta nippeliä oli niin ikään 40e.
Paikan päällä kannattaa käydä asioimassa ja varata reissuun tarpeeksi aikaa, sillä nähtävää riittää. :lol:
Kuva
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Neliveto kirjoitti:
Valtra655 kirjoitti:Osaako kukaan kertoa paljonko ilmaa on IKH:n purkaamolta tilattavien osien hinnoissa? (Osan todellinen arvo vs. Millä purkaamo myy)
Kun massika tarttis hytin oveen uuden lokeron
Ja jontikka radion kajareiden uudet suojaritilät.
Eli kuinka kipeeks noista osista saa ittensä maksaa?
Mun kokemusten perusteella ne vois pyytää noista kympin kaks verollisella kuitilla, se vaikuttaa paljon käykö itse irrottamassa osat purkukoneista ja niin ollen työntekijät saa keskittyä omiin hommiinsa. Pariin kertaan oon sieltä tavaraa hakenu ja aion kyllä käydä jatkossakin. Melkein suorat ford rappuset kustansi 40e, sivurajoitin, valurautainen korvake, etuparkki umpio ja muuta nippeliä oli niin ikään 40e.
Paikan päällä kannattaa käydä asioimassa ja varata reissuun tarpeeksi aikaa, sillä nähtävää riittää. :lol:
Oliko sielä 02 -sarjan Valmettia kuinka paljo?

Tartteis toisen puolen peilin, S -mallin toisen puolen sivupellin ja kojelaudan alaluukun.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Äsken kävi oulusta ukko ostamassa vw transportterin pakoputken viimeisen pätkän.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”