Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

Ylivieskan Valtralla tetissä ollessa sain koeajaa yhtä kuuttakymppiä kulkevaa T173:sta jolla ohitin yhen mopoauton, oli vähä vittuuntunu ilme kuskilla. :D
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
valmet00
Viestit: 898
Liittynyt: 07.01.2013 14:59
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja valmet00 »

Se olis eka TET päivä takana. Ihan mukavaa tuolla autokorjaamolla olla kun sain koko päivän korjailla vanhaa 20 fergua. Ja työhaalariksi sain uuden valtran haalarin jonka myös saan pitää itselläni :).
Kuva
Kiitos allarista Mini20
#Kuukkelijutut
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Ite olin perjantaina TET jakson viimesenä päivänä kyntämäs 6820 jonnikalla :D
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Mini20
Viestit: 709
Liittynyt: 12.08.2014 18:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Etelä-Savo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Mini20 »

Ite menen paikallisee K-Kauppaa tettii ens viikolla.. :D
Kuva
Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Ite olin perjantaina TET jakson viimesenä päivänä kyntämäs 6820 jonnikalla :D
Nii kyydis? :laughing:
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Jaajaa, näyttäs itellä olevan kolmanneks eniten viestejä tällä foorumilla. :lol: Ännä ja Veevee näyttäs olevan vaan edellä. :D

Saiskoha tänään viimosella turvevideon valmiiks ja youtubeen... :D
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Se ois vissiin kesäloma. Ei vissii oo töitä töissä ku vasta huhtikuulla.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Ezmo kirjoitti:Se ois vissiin kesäloma. Ei vissii oo töitä töissä ku vasta huhtikuulla.
Miten sä pärjäät kaiken sen vapaa-ajan kans? :D
Volvomies on erimies.
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja luppe »

Jonatha kirjoitti:
POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Ite olin perjantaina TET jakson viimesenä päivänä kyntämäs 6820 jonnikalla :D
Nii kyydis? :laughing:
Mullaki tuli heti mieleen heti kun luin.
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

luppe kirjoitti:
Jonatha kirjoitti:
POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Ite olin perjantaina TET jakson viimesenä päivänä kyntämäs 6820 jonnikalla :D
Nii kyydis? :laughing:
Mullaki tuli heti mieleen heti kun luin.
Sama. Miten liikunta-vammainen edes vois ajaa traktorilla? Se on muutenki kaupunki laisille vaikeeta (en ymmärrä miten osa ei osaa) :D . Ei siinä ite osasin ajaa itsenäisesti 4 vuotiaana. Koska sitten vasta yltti jalat edes jonkin verran. :D
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Kuuspytty kirjoitti:
Jonatha kirjoitti:
POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Ite olin perjantaina TET jakson viimesenä päivänä kyntämäs 6820 jonnikalla :D
Nii kyydis? :laughing:
Sama. Miten liikunta-vammainen edes vois ajaa traktorilla? Se on muutenki kaupunki laisille vaikeeta (en ymmärrä miten osa ei osaa) :D . Ei siinä ite osasin ajaa itsenäisesti 4 vuotiaana. Koska sitten vasta yltti jalat edes jonkin verran. :D
Nytten haisoo kyllä oma kehu tänne Ilmajoelle asti, jossa yleisin haju on kuitenkin sian paska. :roll: Ja se, että sä osaat ajaa itse traktoria niin ei tarkoita että kaikki osaisivat. Pätee joka asiaan. Yhtälailla stadilaiset voi nauraa josset osaa luetella esim. metroasemia ja aikatauluja lonkalta joka on heille helppoa. Se et asia on sulle helppo niin ei meinaa että se olis kaikille helppoa.
En halua olla törkeä, mutta järjen käyttö on sallittua.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
savi_ukko
Viestit: 422
Liittynyt: 05.04.2015 11:56
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja savi_ukko »

Mikä siinä on ,että aina pitää haastaa riitaa joka asiasta? Muutenkin tuntuu jotta ne ketkä riistaa haastavat ja kenelle tuntuvat olevan aina samat henkilöt.
Mutta joo just sain uudet pyörän kummit paikalleen nyt vois lähtee käymään nuorisotalolla pelaamassa pingistä. 8-)
Kuva
"Smotoilla läpi talven!"
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Kuuspytty kirjoitti: Sama. Miten liikunta-vammainen edes vois ajaa traktorilla? Se on muutenki kaupunki laisille vaikeeta (en ymmärrä miten osa ei osaa) :D . Ei siinä ite osasin ajaa itsenäisesti 4 vuotiaana. Koska sitten vasta yltti jalat edes jonkin verran. :D
Ei se tarkota jos on liikunta vammanen että ei pysty kun pyörätuolilla liikkumaan. Ja varmasti pohjanmaanpojastaki kivaa kun väitetään ettei osaa ajaa... Mistä helvetistä sinä sen kuuspytty tiiät? Ja eikai ne osaa jos eivät ole ajaneet tai pääse edes ajamaan. Empä usko että sinäkään nelivuotiaana ajoit traktorilla kun vanhatekijä. :roll: Ja jos hän kusettaja nii ihan oma on häpeänsä, ei teidän tarvii niitä kysellä. Smoker Melko säälittävää tollane.
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Se olis si pari ns. pitkää päivää edessä kun olis vuorossa EA kurssi koulus ja se on sen 2x8h. Normisti tottunu siihen et viimestään puol kolme ollaan jo menos kovaa vauhtii parkkista kohti pukkarista :D
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja sutki »

Jaaha lauantaina hakemaan jotaki akseleita jostaki Nilsiältä. En tiiä mitä kaveri ny o oikee hommannut mutta sillä ei oo kärryä niin joko meidä kärryn kanssa mennää tai gmc. Eihä se ookku päivän reissu :D
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

Maon^ kirjoitti:
Kuuspytty kirjoitti: Sama. Miten liikunta-vammainen edes vois ajaa traktorilla? Se on muutenki kaupunki laisille vaikeeta (en ymmärrä miten osa ei osaa) :D . Ei siinä ite osasin ajaa itsenäisesti 4 vuotiaana. Koska sitten vasta yltti jalat edes jonkin verran. :D
Ei se tarkota jos on liikunta vammanen että ei pysty kun pyörätuolilla liikkumaan. Ja varmasti pohjanmaanpojastaki kivaa kun väitetään ettei osaa ajaa... Mistä helvetistä sinä sen kuuspytty tiiät? Ja eikai ne osaa jos eivät ole ajaneet tai pääse edes ajamaan. Empä usko että sinäkään nelivuotiaana ajoit traktorilla kun vanhatekijä. :roll: Ja jos hän kusettaja nii ihan oma on häpeänsä, ei teidän tarvii niitä kysellä. Smoker Melko säälittävää tollane.
Monikaan tällaisista "huutelijoista" ei varmaan kehtaisi ko. henkilöltä itse yv:llä kysyä, jos nyt jotain oikeaa kysyttävää olisikaan. Halutaan vaan lytätä toista, vaikka ei edes tiedetä todellista tilannetta. Yleensäkin eikö tuommoiset kyselyt tai päivittelyt voisi hoitaa yv:llä, tai vaikka edes hieman asiallisemmin.
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

No joo. Ei ehkä pitäs huuella tollasia. Alkaa vaan vituttaa kun kaverit(tai no ei niitä voi kavereiks sanoa) mollaa, kiusaa, hakkaa yms mua koko ajan. Mua vaan yksinkertasesti ottaa päähän kaikki.
Avatar
savi_ukko
Viestit: 422
Liittynyt: 05.04.2015 11:56
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja savi_ukko »

Kuuspytty kirjoitti:No joo. Ei ehkä pitäs huuella tollasia. Alkaa vaan vituttaa kun kaverit(tai no ei niitä voi kavereiks sanoa) mollaa, kiusaa, hakkaa yms mua koko ajan. Mua vaan yksinkertasesti ottaa päähän kaikki.
Kannattaisko vaikka mennä kuraattorin puheille? Ei ne tuu tota lopettamaan ellet tee asialle jotain.
Kuva
"Smotoilla läpi talven!"
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

savi_ukko kirjoitti:
Kuuspytty kirjoitti:No joo. Ei ehkä pitäs huuella tollasia. Alkaa vaan vituttaa kun kaverit(tai no ei niitä voi kavereiks sanoa) mollaa, kiusaa, hakkaa yms mua koko ajan. Mua vaan yksinkertasesti ottaa päähän kaikki.
Kannattaisko vaikka mennä kuraattorin puheille? Ei ne tuu tota lopettamaan ellet tee asialle jotain.
En mää vielä. Osa on ny silleen. Opettajahan (luokanvalvoja siis) multa kysy vanhempain vartissa että kiusaako kukaan ja sanoin joo, kiusaa, niin sano että kysyy nyt joku päivä, vieläkö kiusaavat. Mutta nyt jos yks niistä vielä vittuilee ja haukkuu niin sitten valitan kyllä kaikille. Mutta vaan eipä sen äiti mistään välitä. Röökistä on kiini jääny, mutta ei oo piitannu.
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

Kuuspytty kirjoitti:
savi_ukko kirjoitti:
Kuuspytty kirjoitti:No joo. Ei ehkä pitäs huuella tollasia. Alkaa vaan vituttaa kun kaverit(tai no ei niitä voi kavereiks sanoa) mollaa, kiusaa, hakkaa yms mua koko ajan. Mua vaan yksinkertasesti ottaa päähän kaikki.
Kannattaisko vaikka mennä kuraattorin puheille? Ei ne tuu tota lopettamaan ellet tee asialle jotain.
En mää vielä. Osa on ny silleen. Opettajahan (luokanvalvoja siis) multa kysy vanhempain vartissa että kiusaako kukaan ja sanoin joo, kiusaa, niin sano että kysyy nyt joku päivä, vieläkö kiusaavat. Mutta nyt jos yks niistä vielä vittuilee ja haukkuu niin sitten valitan kyllä kaikille. Mutta vaan eipä sen äiti mistään välitä. Röökistä on kiini jääny, mutta ei oo piitannu.
Semmosen vinkin voin antaa, että älä välitä siitä jos joku kiusaa. Jätä vain tylysti huomiotta. Joskus se saattaa tuntua paskalta, tekis sanoa samalla mitalla takaisin, mutta jos jätät ne omaan arvoonsa niin ei ne sitä voi ikuisesti jatkaa. Muistan itselleni käyneen joskus näin, että jotain pientä vittuilua oli, silloin se taisi johtua uudesta koulusta ja luokat oli sekoitettu jne. Kannattaa vaan yrittää tulla kaikkien kanssa toimeen eikä provositua. :yhteistyö:
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Aecel »

Petrimies kirjoitti:Kannattaa vaan yrittää tulla kaikkien kanssa toimeen eikä provositua. :yhteistyö:
Siinäpä se tuli ihan hyvin. Yleensä kuitenkin nää ketä vetää röökiä siellä koulun kulmalla ja viettää kaiken aikansa torilla
niin tipahtavat kelkasta jossain vaiheessa.
Kyllä mullekki silloin tällöin jokku o tullu vittulemaan, mutta yleensä juttu on ollu nii surkiaa että siihen o voinu sanoa aina jotain nasevaa.
Viimestään ysin lopussa tajusivat viimesimmätkin ollaa hiljaa ku tykitin 5000 savuvana perässä menemään. 8-)

Niin siihen invalidi kuskina hommaan:

Jossain Valmet-lehdessä oli joskus kauan sitten, ennen päästömääräyksiä, juttua kanssa viljelijästä, jolla ei
jalat toimineet kunnolla, mutta jolle oli rakennettu raktoriin ohjauslaitteet niin että niitö pystyi käsin käyttämään.
Viimeksi muokannut Aecel, 02.11.2015 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Maon^ kirjoitti:
Kuuspytty kirjoitti: Sama. Miten liikunta-vammainen edes vois ajaa traktorilla? Se on muutenki kaupunki laisille vaikeeta (en ymmärrä miten osa ei osaa) :D . Ei siinä ite osasin ajaa itsenäisesti 4 vuotiaana. Koska sitten vasta yltti jalat edes jonkin verran. :D
Ei se tarkota jos on liikunta vammanen että ei pysty kun pyörätuolilla liikkumaan. Ja varmasti pohjanmaanpojastaki kivaa kun väitetään ettei osaa ajaa... Mistä helvetistä sinä sen kuuspytty tiiät? Ja eikai ne osaa jos eivät ole ajaneet tai pääse edes ajamaan. Empä usko että sinäkään nelivuotiaana ajoit traktorilla kun vanhatekijä. :roll: Ja jos hän kusettaja nii ihan oma on häpeänsä, ei teidän tarvii niitä kysellä. Smoker Melko säälittävää tollane.
Se on se kateus.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Matias98
Viestit: 3011
Liittynyt: 02.11.2011 21:01
Tämänhetkinen kaupunki:: YT City
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Matias98 »

Ja tuo nyt on aivan vitun säälittävää, että ensin haukutaan, ja mollataan muita ja ollaan olevinaan niin helvetin isoa poikaa. Sitte aletaan kerään säälipisteitä sillä, että itteä kiusataan, ku joku sanoo vähän vastaan. No respect vai mite se meni! :kippis: Enkä tällä tosiaan tarkota, että hyväksyisin kiusaamista, päin vastoin.

Sitte vielä tuohon liikuntakyvyttömyyteen, että oma ukkini ajo kaivinkonetta, traktoria, pillaria, auto ja haravoitti ilman jalkoja. Että ei se liikuntakyvyttömyys sitä tarkota, että mitään ei voi tehä. :yhteistyö:
Kuva
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

No voi anteeks. Tulkaa ny vielä turpaan vetämään kun oon kaikkien vihaama kusipää! Mulle tuli selväks että piste.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1940
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Ihan selventääkseni asiaa jalat kyllä toimii,mutta vain jalkaterät on tunnottomat eli jalat kyllä toimii siitä ylöspäin. Ja lisäksi siinä oli simppeli suunnanvaihtaja ja käsikaasu.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”