Bensallaki voit koittaa irrottaa, vaatii vaan vähä hinkkausta.valmetpoju kirjoitti:Olisiko kellään tietoa että millä saisi tarran liiman pois muovista? Eilen ostin Suzuki Pv:n ja siihen oli liimattu ihan helv...n ruma tarra.
Itestä ainakin Dirt 3, en oo tosin paljoa muita pelannukkaan.valmetti705 kirjoitti:Tää ei nyt liity tän foorumin aiheeseen mut kysyn kumminkin mikä on paras autopeli ps3:lle?
Onnenpekka. Oon luullu et valtiom miehillä on paljoki töitäkekkonen kirjoitti:2 viikkoo tarttis olla viel töis sit ois 4viikon palkallinen lomaai että tekee hyvää
Tuossa Dirt 3 suositeltiin, mutta itse pidän Dirt 2 enemmän. Sitte on nämä Gran Turismot, Gridit, ja ynnämuut.valmetti705 kirjoitti:Tää ei nyt liity tän foorumin aiheeseen mut kysyn kumminkin mikä on paras autopeli ps3:lle?
Dirtit 2 ja 3 on hyviä. Gran Turismot on ajettavuudeltaan sellasta kuraa että huhhuh, mutta muuten ihan mukavia. F1-pelit on kans hyviä, mutta kuitenkin liikaa arcade-tyylisiä. Toivottavasti CM nyt tekee F1 2015:sta kunnollisen, eikä mitään keskenerästä paskaa.McNoitti kirjoitti:Tuossa Dirt 3 suositeltiin, mutta itse pidän Dirt 2 enemmän. Sitte on nämä Gran Turismot, Gridit, ja ynnämuut.valmetti705 kirjoitti:Tää ei nyt liity tän foorumin aiheeseen mut kysyn kumminkin mikä on paras autopeli ps3:lle?
Minusta Dirt on parempi kuin Dirt3. Enempi sisältöä ja erillaisia ajoneuvoja.Verkku kirjoitti:Dirt 3 perkeleen hyvä, gridit paskoja, grand turismo ok, F1 paskaa, mutta voin sanoo että nykyajan nfs:t vie mennen tullen The Crew.
No toi on jääny aika monelle päälle, kun varmaan viimiset 30 uutta käyttäjää on ollu sen kyseisen valmet 805:sen niin kaikki luulee aina kun tulee uus käyttäjä, että se taas teki uuden käyttäjän.Tyämiäs kirjoitti:Tehkää ny jotaki tälle foorumille, ku muaki luullaan joksiki multiaccoilijaksi vaikka en oo... Onko tääl ollu aina tapana väittää uusia tulijoita multiaccoilijoiksi?
Oikeesti miettikää ny vähä ennenku sannotte... Vituttaa ku luulin että tääl olis hyvää porukkaa, mutta ei tääl ollukkaa muutaku semmosia jokka väittää multiaccoilijaksi.. Jatkakaa vaan tota vittumaista käytöstänne, ei oo mun asia, mutta suurin osa uusista käyttäjistä varmaa lähtee sentakia, että te rupeette väittämään niitä multiaccoilijoiksi ja muutenki vittuilette..
E: Farmari99 rupes gallerias heti haukkuu vajaaksi ku kävi sinne kommentoimas..
No mikä nfs kannattas hommata?Verkku kirjoitti:Dirt 3 perkeleen hyvä, gridit paskoja, grand turismo ok, F1 paskaa, mutta voin sanoo että nykyajan nfs:t vie mennen tullen The Crew.
No mutta silti.. Mistä vitusta ne päättelee että oisin joku valmet805? Mun kirjottamisestako? Ainaki farmari99 tiesi jo heti mun kommentin jälkeen sen että mä oon niin vitun vajaa kakara..sierraman kirjoitti:No toi on jääny aika monelle päälle, kun varmaan viimiset 30 uutta käyttäjää on ollu sen kyseisen valmet 805:sen niin kaikki luulee aina kun tulee uus käyttäjä, että se taas teki uuden käyttäjän.Tyämiäs kirjoitti:Tehkää ny jotaki tälle foorumille, ku muaki luullaan joksiki multiaccoilijaksi vaikka en oo... Onko tääl ollu aina tapana väittää uusia tulijoita multiaccoilijoiksi?
Oikeesti miettikää ny vähä ennenku sannotte... Vituttaa ku luulin että tääl olis hyvää porukkaa, mutta ei tääl ollukkaa muutaku semmosia jokka väittää multiaccoilijaksi.. Jatkakaa vaan tota vittumaista käytöstänne, ei oo mun asia, mutta suurin osa uusista käyttäjistä varmaa lähtee sentakia, että te rupeette väittämään niitä multiaccoilijoiksi ja muutenki vittuilette..
Justiisa siitä. Ei kukaan muua täällä esim. vedä samanlaista ragea ku Valmet805, niinkun sinä nyt. Kannattaa vaan suosiolla lopettaa.Tyämiäs kirjoitti:No mutta silti.. Mistä vitusta ne päättelee että oisin joku valmet805? Mun kirjottamisestako? Ainaki farmari99 tiesi jo heti mun kommentin jälkeen sen että mä oon niin vitun vajaa kakara..sierraman kirjoitti:No toi on jääny aika monelle päälle, kun varmaan viimiset 30 uutta käyttäjää on ollu sen kyseisen valmet 805:sen niin kaikki luulee aina kun tulee uus käyttäjä, että se taas teki uuden käyttäjän.Tyämiäs kirjoitti:Tehkää ny jotaki tälle foorumille, ku muaki luullaan joksiki multiaccoilijaksi vaikka en oo... Onko tääl ollu aina tapana väittää uusia tulijoita multiaccoilijoiksi?
Anteeksi mutta:Tyämiäs kirjoitti:Tehkää ny jotaki tälle foorumille, ku muaki luullaan joksiki multiaccoilijaksi vaikka en oo... Onko tääl ollu aina tapana väittää uusia tulijoita multiaccoilijoiksi?