No vittu kärpät voitti taas.Ezmo kirjoitti:Melkei vois lähtä Ouluun, jos huomenna ei ois töitä. Tai oikeammin oisin varmaan jo siellä.
 Olis tappara voinu välillä voittaa.
 No vittu kärpät voitti taas.Ezmo kirjoitti:Melkei vois lähtä Ouluun, jos huomenna ei ois töitä. Tai oikeammin oisin varmaan jo siellä.
 Niimpä mullekkii viime viikolla, tiiätkö yhtään mitä siellä kysytään?Ohtonen kirjoitti:Itelle tuli metsäkoneenkuljettaja puolelta pääsykoe kuhtu.CaseKuski kirjoitti:Ittellä tuli kans kutsu haastatteluun maarakennuskoneenkuljettaja tutkintoon.Aecel kirjoitti:Tulipas sitä Livialta paperit, joissa kutsuttiin maatalouspuolelle kokeisiin. On käytännön koe ja kirjallinen. Onkos täällä kellään tietoa mitä ne mahtaa olla?
Voitto tuli ihan oikeaan osotteeseen.141 kirjoitti:No vittu kärpät voitti taas.Ezmo kirjoitti:Melkei vois lähtä Ouluun, jos huomenna ei ois töitä. Tai oikeammin oisin varmaan jo siellä.Olis tappara voinu välillä voittaa.

Ja Oulun omalta pojalta jäätävä ratkaisu. Komeesti uitti limpun längistä sisään. Ei todellakaan mikään roskamaali vaan semmonen joka kruunasi tämän sarjan.Ezmo kirjoitti:Voitto tuli ihan oikeaan osotteeseen.141 kirjoitti:No vittu kärpät voitti taas.Ezmo kirjoitti:Melkei vois lähtä Ouluun, jos huomenna ei ois töitä. Tai oikeammin oisin varmaan jo siellä.Olis tappara voinu välillä voittaa.

No ei tullu.Ezmo kirjoitti:Voitto tuli ihan oikeaan osotteeseen.141 kirjoitti:No vittu kärpät voitti taas.Ezmo kirjoitti:Melkei vois lähtä Ouluun, jos huomenna ei ois töitä. Tai oikeammin oisin varmaan jo siellä.Olis tappara voinu välillä voittaa.

Tää on mun mielipide.
  Tää on mun mielipide.Jos kerran tappara paras on nii miks se ei sitte voittanu?141 kirjoitti:No ei tullu.Ezmo kirjoitti:Voitto tuli ihan oikeaan osotteeseen.141 kirjoitti: No vittu kärpät voitti taas.Olis tappara voinu välillä voittaa.

Tää on mun mielipide.

Ei mulla mitää tommosia ollu ku metsäkouluun hainValamettipekka kirjoitti: Niimpä mullekkii viime viikolla, tiiätkö yhtään mitä siellä kysytään?

<-- Kiitokset Mini20!
<-- Kiitokset Mini20!

Näi on näreet.Neliveto kirjoitti:Harmi vaan kun sade yllätti.

-En säker kompis!
         -En säker kompis!McNoitti kirjoitti:On se vaa helpompaa ku ei jaksa kiinnostua sm-lätkästä ollenkaan.
 Jep, no en mää kyllä mitään muutakaan urheilua jaksa seurata
 Jep, no en mää kyllä mitään muutakaan urheilua jaksa seurata   .
 .
No mistä kenkä puristaa? Eipä taida kovinkaan moni IH olla yhtä kysytty, niin että niitä nykysin vietäs Thaikkuihin yhtä innokkaasti ku tonnisia Suomesta.Verkku kirjoitti:Tulipaha tosa ajettua 5000 voortilla ja voi todeta vaan että vittu mitä paskaa.

. Mut luotettavaa tekniikkaahan niissä on käytetty
 . Mut luotettavaa tekniikkaahan niissä on käytetty 

Ei vaan sovi mun käteen. Hyttiin meno saatanan vaikeeta (saatanan pieni oviaukko ja vielä vaihdekepit tiellä).Aecel kirjoitti:No mistä kenkä puristaa? Eipä taida kovinkaan moni IH olla yhtä kysytty, niin että niitä nykysin vietäs Thaikkuihin yhtä innokkaasti ku tonnisia Suomesta.Verkku kirjoitti:Tulipaha tosa ajettua 5000 voortilla ja voi todeta vaan että vittu mitä paskaa.