Tointaakohan tuo...arska fs11 kirjoitti:Justiin heräsin. Pitäs varmaa tehä jotain.

Tointaakohan tuo...arska fs11 kirjoitti:Justiin heräsin. Pitäs varmaa tehä jotain.
Mite vitussa tuota käytetään?Ruzi kirjoitti:AIJAIJAIJAI MÄÄ SAIN NÄÄ VIDEOT TOIMIIN!! Juu anteeks vaa käpslokki mutta vittu mää oon helpottunu. Kiitos H.264 Encoder sovellukselle. <3 Rehuntekovideo näyttävästi sittenkin tulossa.
Oli kyl hiton hauskaa kasilla, kun olin tetissä paikallisessa metsäkonehuollossa, niin laittovat miut tekemään inventaariota parina päivänä. Yhtenä päivänä sit laskin 6h O-renkaita, niitä osas sit olla paljon ja monen kokosta.Valtra655 kirjoitti:Joo-o, töissä tehty inventaariota lähes koko päivä. Rupee kyllästyttään pikku hiljaa.
Eivihhu näitä jonneja...Veke00 kirjoitti:Vitun true cs 8v jonnet....
Mulla ois samat aikeet.Belkku kirjoitti:Avatkaa nyt joku serveri.Mieluiten maataloushommia, mutta mettätyötkin käy.
Kiva juttu.Jonatha kirjoitti:Konemies12 ruvennu nykyään käymään täällä piilotettuna.
Kaikki alkaa haukkuu, ni pelastaa ittesä piilossa olemallaVentti kirjoitti:Kiva juttu.Jonatha kirjoitti:Konemies12 ruvennu nykyään käymään täällä piilotettuna.
Kato nääs hän on pelkuriCasemx120 kirjoitti:Kaikki alkaa haukkuu, ni pelastaa ittesä piilossa olemallaVentti kirjoitti:Kiva juttu.Jonatha kirjoitti:Konemies12 ruvennu nykyään käymään täällä piilotettuna.![]()
Tuu sä ostaa multa nii sit saat myyä kahta.Tele kirjoitti:Ostakaas gopro
Kybäl ku nakkaat tänne nii mikäs siin.Tele kirjoitti:Ostakaas goproettä sais ajovarusteet...