Yleinen keskustelu autoista

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
kallek
Viestit: 960
Liittynyt: 27.07.2011 12:19
Kielet: suomi, englanti(heikko), Ruotsi(erit.heikko)
Multiplayer tunnuksesi?: maajussi[fin]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Satakunta

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja kallek »

Foorttimiehet heti pahana. :lol: No ei oo kyllä kokemusta.
Kuva
H61 | Pentium G860 3.0Ghz | 4GB 1333Mhz | GeForce Gt630 1GB
Vammas king
Viestit: 1284
Liittynyt: 31.12.2011 10:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Naantali
Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: vammas king
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Vammas king »

Kuva
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

En edellenkään tajua miten sää sitä autoas ajat. Voin sulle vaikka pistää huomenna kuvaa ku istun Focuksen kuskin pallilla eikä jalka hankaa käsijärruun...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Plowman
Viestit: 961
Liittynyt: 20.08.2009 15:39

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Plowman »

Jaa-a, mikähän auto sitä pitäs hommata... :?
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Älä ainakaan 405 Pököttiä, just ajoin sellasella eikä perkele mahtunu ees jalka jarrulle... Korkeudensäätö puuttuu penkistä ja karvalakeissa pitäis kuskilla ees sellane olla... Et tervemenoa maatilalle, pökötti on ranskalainen=syötävää. Citroeniin voisin ehkä koskea, niissä on sentää jotain auton tuntua..
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Jos nää jonku vitun vanhan 405 paskan perusteella haukut pösöt. Harvompa noin vanhoissa on korkeuden säätöä etitkö etes ratin säätöä 405 löytyy se jos ei oo viimesenpäälle paskin karvalakki.. Ja voortissako sitte on korkeuden säätö ekoissa karvalkki mondeoissa ei oo ku eteen ja taakse ja selkänojan säätö ehkä ristiselän säätö ei muuta löytyny ja semmosilla lautapenkeillä että en kehhtais huudella.. 406 ja ja xantia on vittu justii sama asia erilaisella korilla ja pikkuse erinäkösellä kojelaudalla citroenissa on vaa se hytraalinen jousitus jossa korkeuden säätö ja maksaa vitusti jos se särkyy. C5 ja tossa 406 on justii samat etupenkitki jos on samaa varustelutasoa. Jos vittu asusit alle 100 kilsan päässä nii vittu kurrauttasin pihaa vaikka heti. Jääräpäinen jätkä kertakaikkiaa jonku vanhan pösönreuhakkeen perusteella haukkuu uudemmatki nimen omaan hyvätpösöt alko -06 sarjasta eteenpäin. Vanhempia ei ees kannata kattoo..
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
AkStunt80
Viestit: 1435
Liittynyt: 15.05.2012 14:21
Tämänhetkinen kaupunki:: Niinisalo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: AkStunt80(FIN)
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja AkStunt80 »

Citikat on hyviä autoja. Vaarilla on nyt 8 Citikkaa pihas, merkkiuskollinen! Ei niis mitään vikaakaan oo ollu, tai ei oo missää autoissa ku huoltaa oikein. :) Ite kannatan Volvoo, samoin isäni.
Kuva

Se on jämpti niin!
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

maatila kirjoitti:Jos nää jonku vitun vanhan 405 paskan perusteella haukut pösöt. Harvompa noin vanhoissa on korkeuden säätöä etitkö etes ratin säätöä 405 löytyy se jos ei oo viimesenpäälle paskin karvalakki.. Ja voortissako sitte on korkeuden säätö ekoissa karvalkki mondeoissa ei oo ku eteen ja taakse ja selkänojan säätö ehkä ristiselän säätö ei muuta löytyny ja semmosilla lautapenkeillä että en kehhtais huudella.. 406 ja ja xantia on vittu justii sama asia erilaisella korilla ja pikkuse erinäkösellä kojelaudalla citroenissa on vaa se hytraalinen jousitus jossa korkeuden säätö ja maksaa vitusti jos se särkyy. C5 ja tossa 406 on justii samat etupenkitki jos on samaa varustelutasoa. Jos vittu asusit alle 100 kilsan päässä nii vittu kurrauttasin pihaa vaikka heti. Jääräpäinen jätkä kertakaikkiaa jonku vanhan pösönreuhakkeen perusteella haukkuu uudemmatki nimen omaan hyvätpösöt alko -06 sarjasta eteenpäin. Vanhempia ei ees kannata kattoo..
No jos pösöt on autoja -06 sarjasta eteenpäin, tai ees luulee olevansa autoja, ranskalaiset saa edellee grilliltä tai kaupan pakastealtaasta, niin Fordit on ollu autoja T-Fordista lähtien... Pska mikä pska. Mielummin ajan Fordilla ku jollai vitun ranskalaisella. Citikka myös siinä mielessä että C5 tais oikeesti olla iso auto... Ja en tiedä onko sitte tommone 406-pösö muka suosittu taksi jos niitä on ollu teiän kylällä paljon takseina. Ite nähny Turussa tai missää Suomessa yhtäkää sellasta taksina...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Ihan tälläsenä asiattomana välikommenttina, ois ihan mielenkiintosta tietää mitä mieltä Killeri ois pösöstä jos vaikka teidän porukoilla ois Fordin sijasta Peugeot... ;)
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Emt, tuskin olis :D Tai sitte ois koko sukupuu vedetty uusiks. :D Mutta maatilan porukoillahan ei taida pösöä ees olla? Onhan mullaki Volvo mutta pidän sitä täysin paskana kamppeena...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Ukkomezzo
Viestit: 4073
Liittynyt: 06.04.2011 16:51
Tämänhetkinen kaupunki:: virolahti
Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kaakkois- Suomi

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Ukkomezzo »

Ukko sano kerran naapurille et voishan sen voortin tai saksalaisen ostaa jos sen sais volvon penkeillä ja sisätilan mukavuuksilla. Ulkoonta päin jotain uutta voortia vois katellakkii mut ei se niin kukkasen näkönen oo et sen kehtais pihaan ajaa!
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Killerhangar kirjoitti:
maatila kirjoitti:Jos nää jonku vitun vanhan 405 paskan perusteella haukut pösöt. Harvompa noin vanhoissa on korkeuden säätöä etitkö etes ratin säätöä 405 löytyy se jos ei oo viimesenpäälle paskin karvalakki.. Ja voortissako sitte on korkeuden säätö ekoissa karvalkki mondeoissa ei oo ku eteen ja taakse ja selkänojan säätö ehkä ristiselän säätö ei muuta löytyny ja semmosilla lautapenkeillä että en kehhtais huudella.. 406 ja ja xantia on vittu justii sama asia erilaisella korilla ja pikkuse erinäkösellä kojelaudalla citroenissa on vaa se hytraalinen jousitus jossa korkeuden säätö ja maksaa vitusti jos se särkyy. C5 ja tossa 406 on justii samat etupenkitki jos on samaa varustelutasoa. Jos vittu asusit alle 100 kilsan päässä nii vittu kurrauttasin pihaa vaikka heti. Jääräpäinen jätkä kertakaikkiaa jonku vanhan pösönreuhakkeen perusteella haukkuu uudemmatki nimen omaan hyvätpösöt alko -06 sarjasta eteenpäin. Vanhempia ei ees kannata kattoo..
No jos pösöt on autoja -06 sarjasta eteenpäin, tai ees luulee olevansa autoja, ranskalaiset saa edellee grilliltä tai kaupan pakastealtaasta, niin Fordit on ollu autoja T-Fordista lähtien... Pska mikä pska. Mielummin ajan Fordilla ku jollai vitun ranskalaisella. Citikka myös siinä mielessä että C5 tais oikeesti olla iso auto... Ja en tiedä onko sitte tommone 406-pösö muka suosittu taksi jos niitä on ollu teiän kylällä paljon takseina. Ite nähny Turussa tai missää Suomessa yhtäkää sellasta taksina...
Minä en piä voortia minkäänlaisena autona tämänki päivän kokemuksella.. Alle 150000 ajettu uusimman mallin tiisseli mondeo tuli ku oli keittäny nelostiellä vesipumppu oli menny sököksi sekö on sitä laatua ,että jokapäivä saa ettiä jostaki voortista vikaa.. ekkö parempaa syytä keksi ku joku ilman aikunen "ranskalaiset saa rilliltä". Hakisit kokemusta tuo on jo nii kulutettu sanonta. Kokemuksella minä tiiän ,että tuo on hyvä ja tilava oulussa ovat käyttäneet paljon nuita takseina yks konekauppias oulusta mulle sen sano ku kuuli että omistan 406:sen 407 ei takseina oo käytetty hirveesti ku takajalkatila on pienempi ku 406. Joo koko suvun eka pösö on mulla ja ei jää viimeseksi, setällä on ollu renu ja nyt sitikka c5 vaa ne ei vaikuttanu mun auton osto päätökseen oli vaa nii perkeleen hyvät kyydit ku käytii koeajamas nii oli pakko ostaa . Papalla on ollu eskortti ja orioni vaa ku oli nii paskoja nii siirty lanceri mitsuun ja sillä se loppu elämänsä ajo eikä tarvinu enää remonttia tehä.
Viimeksi muokannut Maatila, 21.02.2013 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Ohtonen
Viestit: 4606
Liittynyt: 21.01.2012 13:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vuolijoki

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Ohtonen »

Onko sulla OMAA kokemusta eikä vaa niitä mitä oot korjannu ja naapurin veljen kaiman setän tutun anopin äitin lapsenlapsi on sanonu. Smoker Haluan myös perustelut sille että haukut Foordin paskaksi, vaikka sulla ei ajokokemusta varmaankaan hirviänä ole. Smoker
Kuva
Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7549
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Kovat muodottomat penkit ja olen ajanut joo moneen otteeseen. Ei vie pösöä voin jopa sanoa ,että isännän -08 civikilläki ja jopa vanha astran paska on parempi ajaa ku ford penkeissä ei oo mitää eroa muodottomat ja kovat. Kyllähän minä tiiän minkälaisia romuja ne on ku asiakkaitten autoja joutuu korjaan ja ne on enimmäkseen voorteja.. Ihme vikapesiä ilmankos ne onki uutena nii halpoja Smoker Ja OMASTA kokemuksestahan minä tässä puhun. Ei jaksa enää jankuttaa sanon suoraan paska mikä paskasano muut mitä ikinätahtoo pää asia ,että ite tietää pysyä niistä kaukana..
Viimeksi muokannut Maatila, 21.02.2013 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Killeri se tässä on, jolla ei oo kokemusta ku argumentit on tasoa: "ranskalaasia saa grilliltä" "Pska mikä pska" ja "Mielummin ajan Fordilla ku jollai vitun ranskalaisella"
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
eeppinen
Viestit: 365
Liittynyt: 18.07.2012 17:38
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja eeppinen »

Ännän kaa samoil linjoil.
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Miekin. Pösö on ainakin mopona hyvä, autoista ei oo kokemusta. :D
Kuva
Made by: Jespa
minä olen mies
Viestit: 18
Liittynyt: 26.01.2012 20:19
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja minä olen mies »

Kyllä saappi oh hyvä auto. :kippis:
Kuva
Ohtosen tekosia.
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Kyllä minä maatilaan ennemmin luotan jo senkin takia että on kohta käyny autopuolen... Siellä saa varmasti enempi tuntumaa autoihin ku Turussa lukiossa...
Volvomies on erimies.
Avatar
kekkonen
Viestit: 2399
Liittynyt: 26.09.2010 18:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja kekkonen »

Tänää haettii uko mese veholta oli aika herkku verrattuna citikkaa :laughing: :laughing:
Kuva
eeppinen
Viestit: 365
Liittynyt: 18.07.2012 17:38
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja eeppinen »

Killerhangar kirjoitti:Emt, tuskin olis :D Tai sitte ois koko sukupuu vedetty uusiks. :D Mutta maatilan porukoillahan ei taida pösöä ees olla? Onhan mullaki Volvo mutta pidän sitä täysin paskana kamppeena...

Mää en tajua et miks ostat volvon jos se on paska?
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja sutki »

RainBow_ kirjoitti:Kyllä minä maatilaan ennemmin luotan jo senkin takia että on kohta käyny autopuolen... Siellä saa varmasti enempi tuntumaa autoihin ku Turussa lukiossa...
Samaa mieltä. Alkaa noi fordit muuttua kokoajan huonommiksi.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

eeppinen kirjoitti:
Killerhangar kirjoitti:Emt, tuskin olis :D Tai sitte ois koko sukupuu vedetty uusiks. :D Mutta maatilan porukoillahan ei taida pösöä ees olla? Onhan mullaki Volvo mutta pidän sitä täysin paskana kamppeena...

Mää en tajua et miks ostat volvon jos se on paska?
Koska en ostanu, iskä hommas ku samassa hallissa oli fiksarilla myyninssä ja halvalla sai ja autoa tarvittin ku en äiteen Focuksella (jossa on ihan OK, penkit IMO) voinu enää oikee ajella ku sen saikku loppu... Ja Rainbow, muuten hyvä mutta kun en ole koulussa Turussa. Ja autolinja joo, siellä niillä paljoa ajellaa, ihmetellää vaa ku joku maanantaikappale tulee laittoon. Jos ois autonajopuoli ni sitte vois kredua laittaa... Mutta eiköhä niitä pösöjäki käy korjaamolla samaa vitun tahtiin. Teil sattuu vaan koululle tulemaan Fordeja ja tuski maatilan koulu on ainoa vitun korjaamo kylällä? Ja tossa justiinsa pamauttelin 400 kilsaa putkeen Mondeolla, ei mitään valittamista paitti pösökuskeista jotka ei osaa ajaa (kyllä sillä pökötillä varmaan pääsee vasenta kaistaa päälle satkun tai voi vaihtaa oikeelle ku siinä ei autoja ole). Sen verran kauan ollu Fordia talossa ja tosiaan yks aamu ollu millon ei oo käyntiin lähteny. Oikeestaan, mun syntyessäni oli Orion ja sen jälkeen Mondeoita ja toi yks Focus. Ja kaikki pelannu hiton hyvin ja mukavia istua jne. Taitaapi olla maatilalla vaa sitä kuulusaa peniskateutta.
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Ja se ajotaidottomuushan riippuu siitä onko kuskilla Pösö. Joo, kyllä ehdottomasti siitä, juu. :)
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Avatar
RainBow_
Moderaattori
Viestit: 5454
Liittynyt: 21.11.2009 13:33
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Yleinen keskustelu autoista

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

No joku vitun lentolukio se kuitenkin on jossa ollaan PALJON vähempi autojen kanssa tekemisissä,eli ajaa ne sielä varmasti paljo enempi ku sinä. Ja sulla kokemusta autokoulusta kun nui lujasti kehtaat väittää että vain katellaa ja ihmetellään? Tottakai ne käy testaamassa ne korjuun jälkeen parin kilsan lenkin.

Ja eipä ollu yllätys että "automerkkijokaeioleFord" ei osaa ajaa, ihan ku se ois merkin vika.

Ja kun meilllä on ollu monenlaisia autoja pihassa täsä kymmenen vuoden aikana ja mikää ei ole jäänyt lähtemättä käyntiin, paitsi tuo isän EX-työauto jota vois peltoautoksi kutsua, 2l bensakohan siinä on.
Volvomies on erimies.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”