Pohjo OY
Pohjo OY
Morjesta pöytään! Minä oon Matti Pohjonen. Asustelen tällä hetkellä Saksan Kiel-nimisessä kaupungissa josta löytyy yritykseni "päähalli", tosin eipä niitä muita ookkaa kun toi 5-paikkanen. Mutta asiaan. Elikkä olen Suomesta lähtöisin jossa saksalainen isäni löysi suomalaisen äitini. Olen siis lapsuuteni/nuoruuteni viettänyt Suomessa asustellen, äitini ja isäni muuttivat Saksaan kun aloitin armeijan 18-vuotiaana. Nyt kun tätä ikää on tullut jo 22v niin päätin että muutan äitini ja isäni perässä Saksaan. Isälläni on sitten Saksassa pienimuotoinen kuljetusyritys nimeltään Pohjo OY. Eihän siinäkään ole kuin 4 autoa (Scania R500 Highline x2 toinen on vm. -06 ja toinen on -07, Scania 114G 340 vm. -01 ja Volvo FH16 650) ja 2 ulkopuolista kuskia. Nyt olisi tarkoitus hankkia vielä viides auto, mutta merkki on vielä hakusessa. Mietiskeltiin tuossa että pitäisiköhän ihan Sisu uittaa sieltä Suomesta. Kyllä sen tulevan auton täytyy olla 4- tai jopa 5-akselinen. Tällä hetkellä minulla on ajossa R500 Scania vm. -06, josta piilolaatikossa kuva. Mutta katsellaan päikkäreissä lisää.
Kommentit on suotavia.
Viimeksi muokannut Jonatha, 28.11.2015 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Pohjo OY
Joo morjesta vaan. Tässä on nyt vaikka minkälaista myllerrystä ollut. Ajattelin Kaanimolla lähteä vähän kiertelemään vähän jopa Saksan ulkopuolelle, sen ikkunaelementtikuorman vein Bremeniin ja sieltä sitten hetken mielijohteesta otin ilmastointikanavan kyytiin ja lupasin toimittaa sen Grimsbyyn, Iso-Britanniaan kun toisen kuljetusvirman kuski oli sairastunut. Siinä sitten isälle soittelin että olen jonkun aikaa Kanian kanssa pois kuvioista. Mutta jos kuvissa kertoilen lisää muista tapahtumista.
Tässä tämä tällä kertaa, kommentit on sallittuja.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Lisää vaan, mutta älä laita niin paljon kuvia hytästä Ja mistä toi scania vai onko modi?
Euro Truck Simulator 2
Kiitos, pitääpi muistaa kuvia ottaessa. Ja tuo on RJL:n scania mihin kaikenlaista tullut myös latailtua.valmetpoju kirjoitti:Lisää vaan, mutta älä laita niin paljon kuvia hytästä Ja mistä toi scania vai onko modi?
- URSUSkuski
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Hienoa jatkoo ootelles!
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!