Eli tänne päivittelen kuvia minun projektistani.
Saatte myös laittaa mielipiteitä ja ehdotuksia
Tällä viikolla pitäisi tulla postissa kaikkea kivaa tähän projektiin...
Päivitykset lisään aloitusviestiin!
Mutta tästä se lähtee!! PÄIVITYS 1
Eka Valtra purettuna.
Deeren kuormaaja nyt maalattu.
Mp-Lift
PÄIVITYS 2
Maalit kävin ostamassa.
Pellit on nyt maalattu valakooseks. Mutta ne tullaan maalaamaan vielä pariin kertaan kuten nokkakin...
Ja tässä nyt sitte on se nokka..
PÄIVITYS 3
Noniin nyt on nokka kokeiluvaiheessa koossa.
Pellit ja ilmanputsari laitettu kiinni.
Pellit irrotan vielä koska hion vähän ja maalaan vielä kerran sillä toisessa pellissä ainakin on tälläinen pinta
Kamalaa tökeröö... Mutta yritän saada asian kuntoon.
PÄIVITYS 4
Noniin Valtra saapui postissa erittäin seksikkäässä paketissa, Kiitokset Pelaaja80! Ilman tätä en olisi pystynyt mihinkään!!
Juu ja tässä itse simpukan helemi
Ja sitte Pistin jo kokeeks yhen tarran tähän nokkaan.
PÄIVITYS 5
Noniin nyt on puoli vuotta vierähtänyt, ja ootte joutunut olemaan ilman päivityksiä, mutta en ole vain kertakaikkiaan jaksanut tehdä tätä...
Mutta nyt projekti saa jatkoa!Joo ei tarinoida liikoja vaan mennään nyt kuvien pariin...
Päätin sitte purkaa koko ohjaamon koska, sen osat menevät maalaukseen... Huomenna haen maalia jos ehdin...
Sitte maalasin tuon putken hopiaks niin saa vähä eri sävyjä... : D
Ja nuo osat oli katos sellases kipossa niin ne osat oli osunu siel toisiinsa ja toisen sivupellin maalipinta meni perseelleen, niin tuli maalattua sekin uusiksi...
Tälläinen päivitys tällä kertaa... Huomenna tulee lisää päivitystä (hytistä)...
PÄIVITYS 6
Noniin täs ois nyt taas päikkäriä!
Eli siis nyt oon saanu maalattua tuon toisenki sivupellin ja pistin tarrat kiinni ja pellin paikalleen!
Ja sitte maalasin myös nämä hytin takimmaiset karmit/pienat miten nyt sanottekaan... niin tuota valkoseks, niinku oikeassakin.
Tällä kuvalla tuodaan vain tunnelmaa! : D
Ja tässä näette miltä noin suurinpiirtein näyttäs tossa noi renkaat...
(Renkaat eivät ole vielä oikeasti kiinni)
Kommettia!
Mielipitäitä ja ehdotuksia otetaan vastaan mielellään!
Viimeksi muokannut Deereman, 03.01.2015 14:12. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
Mielenkiintoinen projekti ja tätä pitää seurata. Pistä vaikka allariin linkki tästä sivusta jos viittit niin pääsee helposti tälle sivulle.
Mistä tuo kuormaaja on peräisin?