Muistan sen vieläkin todella hyvin, kun minähän satun Kauhajoella asumaan.Suomi mies kirjoitti:Mun pahin uni on Kauhajoen kouluammuskelu näin siitä etu käteen unta oli pelottavaa.
Unet
- Advance173
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Unet
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Isä kerto näin: Silloku se ajo venäjälle rekkaa joskus 90-luvun alku puolel ni joskus parkki paikal jos näki et joku nukku ratin pääl ni ajo maski maskia vasten eli isä ajo rekkansa nukkuvan rekkakuskin rekan eteen ja sitte vilkutti valoja ja paino torvee ni ei sen nukkuneen rekkakuskin tehny mieli nukkua pitkään aikaan! :D
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Advance173
- Moderaattori
Kui mahollista?
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
Kerra näin semmosta unta että joku jätkä oli kyntämässä sora tiellä reutsilla ja mä tulin Valtralla ja rupesi polkemaan sitä reutsia.
Kiitos Mini20 !
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Samanlaista settiä oli autokoulun opettaja tehny kaverillee. Se ei tosin ollu thny muuta kuin kahtonu hölmönä ja näyttäny keskaria. Toinen sit mitä sille ittelleen oli monesti käyny. Sillon ku se ajo rekkaa, ei ollu webastoja yms. niin auto piti jättää käyntiin et ei kylmety koppiin. Siinä sit se kävi nukkumaan ja jonkun ajan päästä säpsähti hereelle ja kahto et ei perkele, ollaan menossa järveen ja jalkaa jarrulle ja rystyset valkosena puristi ratista ennen ku tajus et myöhän ollaa pysähyksissä. Edessä päin siis oli järvi. Sit se oli kokeillu nukkuu hanttarin paikalla, mut sama homma, tällä kertaa tosin oli käsi jarrulla, kun ei jalkaa saanu sinne survottua.Vapo_ kirjoitti:Isä kerto näin: Silloku se ajo venäjälle rekkaa joskus 90-luvun alku puolel ni joskus parkki paikal jos näki et joku nukku ratin pääl ni ajo maski maskia vasten eli isä ajo rekkansa nukkuvan rekkakuskin rekan eteen ja sitte vilkutti valoja ja paino torvee ni ei sen nukkuneen rekkakuskin tehny mieli nukkua pitkään aikaan! :D
Ja kait tääkin vielä vähän liittyy uniin. Oli tää autokoulun ope tehny pienen källin kaverilleen, joka ajo kans rekkaa. Kaveri oli tunnin verran edellä ja päättäny sit pysähtyy levikkeelle nukkumaan. Oli sit tälle meijän opettajalle soittanu et tulis herättelemään kun tullee kohille. No, ope tuli paikalle ja huomas et toisella puolella tietä oli samanlainen levike. Siinä se sit koitti herätellä vähäsen tätä kaveriinsa, mut ei se heränny. Opettaja sit päätti et kokeillaas herääkö jos käynnistää auton ja siirtää sen tohon tien toiselle puolelle. Eipä heränny, ja näin ollen auto oli tien toisella puolella, keula tulosuuntaan. Tää meijän opettaja sit läks jatkamaan matkaansa ja parin tunnin päästä tulee puhelu, et "oon perkele jotenkin onnistunu lähtemään takasin tulo suuntaan ja ajanu jo tunnin verran."
Made by: Jespa
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Ylleesä myöhästyn linjasta, unessa ja joskus jiän traktorilla kiinni johonki. Ja sitte on se että näkkee jonku tismalleen saman jutun unessa ja oikeessa elämässä.
-
Kerran tuli unessa vastaan Muumipeikko joka hyppäs kalliolta alas.. D:
Vissiin jostaki Rambo elokuvasta kun sinä iltana katoin semmosen.
Vissiin jostaki Rambo elokuvasta kun sinä iltana katoin semmosen.
- Mikko
- Kielet: suomi Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Nyyhkäriman(FIN)
Re: Pahin painajaisesi...
Tämä.Galaxeri kirjoitti:Sellaiset unet missä tippuu ja yhtäkkiä sillein säpsähtää.
Fs15 moto ja ajokone hommat onnistuu. Yytä.
Youtubekanava tarvitsee lisää tilaajia!
http://www.youtube.com/user/valtramies99
sisu diesel = poneja
iveco = hevosia
Deutsh = sonneja
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Vittu oli pelottava uni ku siinä unes volvo leikkas kiinni, se kävi pihas ja yhtäkkiä se sammu ja menin kattoo pellin alle ni öljyä moottoritila täynnä ja kansi pompannu irti.
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Välillä näkee siitä unta, että on kiväärin kanssa talvisodassa rintamalla ampumassa venäläisiä ja sitten kuolee kun tulee lyijymyrkytys....
Ja unissakävelyä on kanssa harjooteltu ja ihan kunnolla.
Ja unissakävelyä on kanssa harjooteltu ja ihan kunnolla.
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Ohtonen
Mä nään semmosta yhtä hiton rasittavaa unta aina kun oon kuumeessa. Siinä niinku tulee joku jumalaton tehas pitää rakentaa ja se tuhois koko maapallon. En tiiä mikä siinä on että aina ku oon sairaana niin nään sitä unta.
Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Farmari97
Tällä hetkellä varmaan paras uneen liittyvä on ollu asuntolassa.. Minun huonetta vastapäätä on Galaxerin huone jossa on myös Make, ja kuorsaa muuten kovaa.. Varttii vaille kolme yöllä ku kävin vessassa ja tulin ulos siihe huoneen kohalle jolloin kuorsaus loppu täysin ja kuuluu "Hmh, voi vittu!" Ja samassa jatkuu kuorsaus! Oli naurussa pidättelemistä..
Ja nuo "ennenunet" on kans itelle tuttuja.. Monta kertaa tulee sillee et tää on nähty/tehty/koettu joskus aikasemminkii. Ja joskus on ollu silleenkii et on ollu jossain ja sanonu unessa jotakii ja sit se sama tapahtuu oikeesti ja tulee mieleen se mitä on unessa sanonu, mut kumminkii jättää sen sit sanomatta.
Ja nuo "ennenunet" on kans itelle tuttuja.. Monta kertaa tulee sillee et tää on nähty/tehty/koettu joskus aikasemminkii. Ja joskus on ollu silleenkii et on ollu jossain ja sanonu unessa jotakii ja sit se sama tapahtuu oikeesti ja tulee mieleen se mitä on unessa sanonu, mut kumminkii jättää sen sit sanomatta.
Sanovat että vaatteet miehen tekkee, no sittenhän se on niin että työvaatteet tekkee työmiehen, ja työmiehenvaatteet, no nehän tekkee tietenkin Dimex
http://www.youtube.com/watch?v=PcSjzILR7PQ
-
- Galaxeri
- Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
Sanoin kuvailematon meteli . Kyllä kun herää yöllä ja kuuntelee sen juttuja, niin saapi nauraa .farmari97 kirjoitti:Tällä hetkellä varmaan paras uneen liittyvä on ollu asuntolassa.. Minun huonetta vastapäätä on Galaxerin huone jossa on myös Make, ja kuorsaa muuten kovaa.. Varttii vaille kolme yöllä ku kävin vessassa ja tulin ulos siihe huoneen kohalle jolloin kuorsaus loppu täysin ja kuuluu "Hmh, voi vittu!" Ja samassa jatkuu kuorsaus! Oli naurussa pidättelemistä..
Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?
Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Viimeaikoina oon tippunu jostai kalliolta ku oon ollu kolmannessa maailmansodassa ukrainassa, ja joskus karhu jahtaa metässä joskus näkkee IRL kuolleen elossa mummon jossaki mökissä ja josku en nää mittää unta(tai en sitä herättyä muista) ni herrää sille hatkähtäen ja kiroten, en tiiä miks.
Nii ja tää o jännä itekki jottai tämmöstä nään jos o mikreeniä tai nukahan sohvalle keske elokuvan kahtomisen.Ohtonen kirjoitti:Mä nään semmosta yhtä hiton rasittavaa unta aina kun oon kuumeessa. Siinä niinku tulee joku jumalaton tehas pitää rakentaa ja se tuhois koko maapallon. En tiiä mikä siinä on että aina ku oon sairaana niin nään sitä unta.
-
Minulla viime yönä unessa oli kolmas maailmansota. Ja Venäjä päätti alkaa sotimaan Suomea vastaan. Unen mukaan Venäjä passitti kaikki joukkosa Suomen rajalle, ja siitä lähti liikkeelle Suomen kosto karjalan taisteluista, ja valtas puolet Venäjästä.. D:farmari66 kirjoitti:Näin sellasta unta että Putin oli väkijoukon keskellä. Sit se otti aseen ja rupes ampumaan.
- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti
Diesel Power kirjoitti:Miulla kans käyny joskus tolleen, et on nähny unta ja sit jonkun ajan kuluttua se uni käykin toteen. Oikeesti outoja tommoset "enne unet" Eikä tietenkään ne unet -ainakaan vielä- oo toteutunu mitä haluis.Koppinen kirjoitti: Ja sitten toi on kans että tulee justiin silleen jossain tilanteissa, et mä oon kyllä nähny tän joskus unessa...
Mulla kans! Mut ne mitä haluais et kävis totee nii nei sit toteudu.
- -Mane.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mane
Itelläki käyny välillä tuommosii, sit muutaman kerran oon unessani päättäny että "Herään nyt" ja sit herään. Jännää mutta todellista.Ramppa5 kirjoitti:Onko kukaan muu nähnyt Selkounia? eli tietää olevansa unessa.itse olen nähnyt 3-4 kertaa
"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä kysyjiä."
http://www.youtube.com/user/TheJanzuli1?feature=mhee <- Youtube-kanavani.
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Jep sama ku manella. On joku vittumaine uni ja sitte vaan päättää herätä ja herää.-Mane. kirjoitti:Itelläki käyny välillä tuommosii, sit muutaman kerran oon unessani päättäny että "Herään nyt" ja sit herään. Jännää mutta todellista.Ramppa5 kirjoitti:Onko kukaan muu nähnyt Selkounia? eli tietää olevansa unessa.itse olen nähnyt 3-4 kertaa
- Advance173
- Moderaattori
Itellä sama juttu.