Ge Talletus!

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 706
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Ge Talletus!

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

Mikä mahtaa olla kun tallettaa tuolla uudella GE:llä niin id koko menee ihan helkkarin isoks. Eikös sen pitä pysyä pienenä. Jos joku viittis neuvoa niin sais tuon mapin teon aloitettua. Testannut silleen että aukassu vaikka jonkin traktorin jonka id on vaikka 600k. En muuta siitä mitään ja talletan niin se on 16MB sen jälkeen Smoker
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Ge Talletus!

Viesti Kirjoittaja Ännä »

varmari111 kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun tallettaa tuolla uudella GE:llä niin id koko menee ihan helkkarin isoks. Eikös sen pitä pysyä pienenä. Jos joku viittis neuvoa niin sais tuon mapin teon aloitettua. Testannut silleen että aukassu vaikka jonkin traktorin jonka id on vaikka 600k. En muuta siitä mitään ja talletan niin se on 16MB sen jälkeen Smoker
Itellä oli kans sama ongelma, mutten kuollaksenikaa muista mistä johtu. Aloin katteleen ku raktorin i3d. koko kasvo aina ku tallensi ja lopuksi se oli niin iso, että justiinsa sai auki. Avasin i3dn notepadilla, niin miljoona rivia jotaki siansaksaa, poistelin ne ja sit taas pelas.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 706
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Ge Talletus!

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

<t vi="1472 1471 1473"/> <v p="0.559008 0.325686 -4.35197" n="1 0 0" t0="0.9166 0.69"/> Tuommosta soopaa se tosiaan työntää. Mappiinkiin. Mitä muita mappeja kattelin ni ei oo tuommosta pashaa välissä :? . Voe harmi kun et muista mikä oli. Noh täytyy katella ja yrittää. Hirmu into olis ollu tehhä mappia vuan kun ee voi ni ee voi. :|. En tiijä onko ongelma tuossa shape jutussa kun 13:ssa se kasvo ja id3 pysy pienenä mutta nyt id nousee ja shapes pysyy pienenä piru näitä vehkeitä :evil:
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Ge Talletus!

Viesti Kirjoittaja Ännä »

varmari111 kirjoitti:<t vi="1472 1471 1473"/> <v p="0.559008 0.325686 -4.35197" n="1 0 0" t0="0.9166 0.69"/> Tuommosta soopaa se tosiaan työntää. Mappiinkiin. Mitä muita mappeja kattelin ni ei oo tuommosta pashaa välissä :? . Voe harmi kun et muista mikä oli. Noh täytyy katella ja yrittää. Hirmu into olis ollu tehhä mappia vuan kun ee voi ni ee voi. :|. En tiijä onko ongelma tuossa shape jutussa kun 13:ssa se kasvo ja id3 pysy pienenä mutta nyt id nousee ja shapes pysyy pienenä piru näitä vehkeitä :evil:
Koita poistaa tuo koko paska, sieltä mapista notepadilla. Ota talteen i3d johki, jos ei toimikkaa, nii ei mee kokonaa vituiks. :D
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ge Talletus!

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

Tapahtuuko tuo sekoilu myös erillisissä projekteissa vai vain tuon traktorin kohdalla?

Netistä kun vilkaisin niin bugin aiheuttaa Material name= jos siinä on käytetty erikoismerkkejä. Editori sitten jostain syystä bugaa tuon merkin tai merkkien vuoksi, eli tallentaessa se kirjoittaa pelkkää paskaa ja koko kasvaa ekspotentiaalisesti.

Kannattaa katsoa myös muut kohdat jos niissä on outoja merkkejä ja hankkiutua niistä eroon.

En ole editorin kanssa tehnyt mitään viime talven jälkeen, joten voi olla täyttä puuta heinää, ja tuo oli jo pari vuotta vanhaa tietoa, mutta toivottavasti auttaa edes bugin jäljille.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Ge Talletus!

Viesti Kirjoittaja Ännä »

RiskyP kirjoitti:Tapahtuuko tuo sekoilu myös erillisissä projekteissa vai vain tuon traktorin kohdalla?

Netistä kun vilkaisin niin bugin aiheuttaa Material name= jos siinä on käytetty erikoismerkkejä. Editori sitten jostain syystä bugaa tuon merkin tai merkkien vuoksi, eli tallentaessa se kirjoittaa pelkkää paskaa ja koko kasvaa ekspotentiaalisesti.

Kannattaa katsoa myös muut kohdat jos niissä on outoja merkkejä ja hankkiutua niistä eroon.

En ole editorin kanssa tehnyt mitään viime talven jälkeen, joten voi olla täyttä puuta heinää, ja tuo oli jo pari vuotta vanhaa tietoa, mutta toivottavasti auttaa edes bugin jäljille.
Joo, itelläkin tais olla jossain materials välissä miljoona riviä siansaksaa. Sen siansaksan ku deletes notepadilla, niin toimii. Voin koittaa kattua tuota varmarin mappia, jos saisin ite pelittää.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
varmari111
Moderaattori
Viestit: 706
Liittynyt: 21.10.2010 20:20

Re: Ge Talletus!

Viesti Kirjoittaja varmari111 »

Joo mulla teki joskus mutta se oli semmonen jännä a kirjain ja y mitä se sinne teki.Tuossa mapissa ei se id koko enää nouse, niinku se sillä virallisella siansaksalla nousee joka kerta kun tallettaa :D. Kyllä mappi toimii ei siinä mitään. Joku tässä on muuten persiillään. Esim just niinkuin kerroin ottaa jonkun trakun avaa sen ja ei muuta mitään tallettaa pufff! id hyppää 300kb 17mb ja ei voi sen jälkeen enään aukasta heittää i3d errorit. Siis joku tässä ge:ssä tallettaa päin...... ttua. Nii ja ÄNNÄ pääset sinä sen mapin kimppuun tuossa kun on jottain tehtynä, jonkiinhan se pittää se pda taas tehhä :D. Just kokeilin tuota metsätienvarella mappia 3mb id noh editorilla auki talletus ni 68mb sen jälkeen id ei viddu. Jaahans. Huomasin semmosen jutun että jos aukaset editorin ekaks ja importaat sinne vaikka jonkin rakun. Sitten talletat sen ni id koko posahtaa isoks, mutta jos klikkaat sitä id tiedostoo silleen että editori aukee siinä samalla ni sitten nou roplem. Sitten kun talletat sen ni id on pieni kaikki toimii. Ihan sairas vekotin tuo uus ge :D.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”