FS15 Screenshotit

Yleinen keskustelu Farming Simulator 2015 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

valmetti 1502 t kirjoitti:Mistä kaikki repii ton vihreen valtran?
Tasaajan servun modeista. ;) Komeita kuvia SampoManilla, superpotulla ja Mixerillä.
Avatar
Vapo_
Viestit: 2659
Liittynyt: 23.06.2013 21:59
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Veeteeässä

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Vapo_ »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
https://www.facebook.com/VapoModding/
HulluHeppu
Viestit: 331
Liittynyt: 24.01.2015 10:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Köyliö
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja HulluHeppu »

Vapolla on kyllä nättejä kuvia! Tulee verissä satakunnasta :laughing:

Pellon tasotusta
Kuva

Kuva
Niin että mites se meni?

''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Kaikilla hienoja kuvia! Ja Mönkijämiehelle kiitti tiedosta.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1938
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Kolmos sadosta.
KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Kuva
Kuva
Kuva<-Aralle kiitokset!
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Syystöitä tyrnävällä.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Muutama puintikuva santavuoresta vielä.
Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut superpottu, 06.10.2016 21:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

Mistä kaikki ton Tyrnävä mapin hommaa?
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
Avatar
Komaal
Viestit: 554
Liittynyt: 20.05.2014 14:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuortane
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Komaal
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Komaal »

^^Quuqels

Kuva

Kuva
Kuva
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

Ei vaan löydy..
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Corolla1 kirjoitti:Ei vaan löydy..
Eräässä legendaarisessa watsappi ryhmässä testissä. Kyseisestä ryhmästä on täällä monesti nähty vaivaa.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
tofu
Viestit: 232
Liittynyt: 07.05.2011 21:58
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Jostain perämettästä

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja tofu »

Pottua ylös Tyrnävän suunnilta.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Kuva
Traktorin kaatuessa pidä kiinni ohjauspyörästä, ÄLÄ HYPPÄÄ!
#Kuuukkelijutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
Avatar
lerssi111
Viestit: 111
Liittynyt: 23.11.2014 21:09
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja lerssi111 »

Urakoitsija kävi potut nostamassa.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
KuvaKiitos N141H
#KuuukkeliJutut
Muskeli_
Viestit: 1336
Liittynyt: 16.04.2009 14:49
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kalajoki

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Muskeli_ »

Sori OT, mutta on aivan pakko.. Olisiko ideaa, että jos te saatte sieltä helvetin WA ryhmästä modeja testiin, niin ette laita tänne niitä kuvia, vaan ne laitettas tuonne W.I.P osioon sille modille/mapille tehtyyn aiheeseen? Ottaa aivoon taas tuo teidän touhu, kun WA:ssa jaellaan modeja ja niillä keulii kaikki sen saaneet täällä.. Alkutaipaleesta asti tälläkin foorumilla ollut ja tämä nykymalli menee ihan suoranaiseksi vittuiluksi tuon teidän WA homman takia, kun niistä testiversioista pitää screenshottiaiheeseen tulla lesoileen.. :x olisi muutenkin mukavampi, että modin tekijä ITSE laittaisi niitä kuvia, eritoten siksi, jos modi/mappi ei tulekkaan sitten jakoon, niin mikä erityisoikeus testaajilla on yleisessä alueessa niillä keulia? miettikää nyt vittu edes vähän.. Kiitos ja anteeksi! jatkakaa!
AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

Muskeli_ kirjoitti:Sori OT, mutta on aivan pakko.. Olisiko ideaa, että jos te saatte sieltä helvetin WA ryhmästä modeja testiin, niin ette laita tänne niitä kuvia, vaan ne laitettas tuonne W.I.P osioon sille modille/mapille tehtyyn aiheeseen? Ottaa aivoon taas tuo teidän touhu, kun WA:ssa jaellaan modeja ja niillä keulii kaikki sen saaneet täällä.. Alkutaipaleesta asti tälläkin foorumilla ollut ja tämä nykymalli menee ihan suoranaiseksi vittuiluksi tuon teidän WA homman takia, kun niistä testiversioista pitää screenshottiaiheeseen tulla lesoileen.. :x olisi muutenkin mukavampi, että modin tekijä ITSE laittaisi niitä kuvia, eritoten siksi, jos modi/mappi ei tulekkaan sitten jakoon, niin mikä erityisoikeus testaajilla on yleisessä alueessa niillä keulia? miettikää nyt vittu edes vähän.. Kiitos ja anteeksi! jatkakaa!
En lähinnä ymmärrä miksi tämä asia on näin vakava. Joillekkin modit vaikuttavat olevan tärkeämpää kuin monet muut asiat. Mielestäni modin tekijä saa itse päättää miten hänen modiaan käytetään, eikä siihen ole muilla sanomista. Sentään emme ole vielä sellaisessa tilanteessa, että FS-modeista maksettaisiin. Esimerkiksi GTAV-automodista saatetaan veloittaa jopa ~250-300e. Älkää ottako tätä peliä liian vakavasti!
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Muskeli_ kirjoitti:Sori OT, mutta on aivan pakko.. Olisiko ideaa, että jos te saatte sieltä helvetin WA ryhmästä modeja testiin, niin ette laita tänne niitä kuvia, vaan ne laitettas tuonne W.I.P osioon sille modille/mapille tehtyyn aiheeseen? Ottaa aivoon taas tuo teidän touhu, kun WA:ssa jaellaan modeja ja niillä keulii kaikki sen saaneet täällä.. Alkutaipaleesta asti tälläkin foorumilla ollut ja tämä nykymalli menee ihan suoranaiseksi vittuiluksi tuon teidän WA homman takia, kun niistä testiversioista pitää screenshottiaiheeseen tulla lesoileen.. :x olisi muutenkin mukavampi, että modin tekijä ITSE laittaisi niitä kuvia, eritoten siksi, jos modi/mappi ei tulekkaan sitten jakoon, niin mikä erityisoikeus testaajilla on yleisessä alueessa niillä keulia? miettikää nyt vittu edes vähän.. Kiitos ja anteeksi! jatkakaa!
Mulle tuli aivan samanlainen tunne tänään.

Tää foorumi on menny ihan paskaan suuntaan, täällä on enää tavallisia pelaajia ja sitten sellaisia jotka jakelee modejaan missälie whatsappiryhmissä ja leveilee niillä täällä. Itse olen samaa mieltä että tää homma alkaa näyttää ihan suoralta vittuilulta. Miksi vitussa ei voida jakaa modeja kaikille, jos niitä jaetaan 5-10:lle henkilölle "testiin"? Varsinkin jos ne ei koskaan ole "valmiita". Mua ei vituta että mulla ei ole jotain tiettyä valmettia, osaan itsekin editoida, mutta mua suoranaisesti ottaa päähän kun täällä leveillään privamodeilla ja sitten vittuillaan jollekulle joka kysyy niiden perään.
Kuva
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1938
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Muskeli_ kirjoitti:Sori OT, mutta on aivan pakko.. Olisiko ideaa, että jos te saatte sieltä helvetin WA ryhmästä modeja testiin, niin ette laita tänne niitä kuvia, vaan ne laitettas tuonne W.I.P osioon sille modille/mapille tehtyyn aiheeseen? Ottaa aivoon taas tuo teidän touhu, kun WA:ssa jaellaan modeja ja niillä keulii kaikki sen saaneet täällä.. Alkutaipaleesta asti tälläkin foorumilla ollut ja tämä nykymalli menee ihan suoranaiseksi vittuiluksi tuon teidän WA homman takia, kun niistä testiversioista pitää screenshottiaiheeseen tulla lesoileen.. :x olisi muutenkin mukavampi, että modin tekijä ITSE laittaisi niitä kuvia, eritoten siksi, jos modi/mappi ei tulekkaan sitten jakoon, niin mikä erityisoikeus testaajilla on yleisessä alueessa niillä keulia? miettikää nyt vittu edes vähän.. Kiitos ja anteeksi! jatkakaa!
Pakko sanoa, että eilen kävi jo mielessä saman tyyppisen viestin kirjoittaminen, mutta nyt ei tarvitsekkaan kun muskeli otti asia puolestani esille. Eli samaa mieltä olen, että ne wappiryhmän modit voi pitää omana tietonaan jos niitä ei jakoon aio laittaa. Ei mulla nyt nii väliä onko priva vai ei mut ei sillä elvistelemään tarvi tulla tähän topiikkiin ainakaan. Turhaa kateutta vaan herätätte tuolla toiminnalla (Vaikka se ilmiselvästi onkin tarkoituksenne) ja siksi oon sitä mieltä ettei noita wapissa jaeltuja privoja tarvitse täällä topiikissa näytellä. Ei mulla sen enempää jatkakaa aiheesta ja lopettakaa OT tähän Smoker . Kiitos.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
seppo191
Viestit: 167
Liittynyt: 03.09.2013 15:26
Tämänhetkinen kaupunki:: Mietoinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mietoinen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja seppo191 »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kiitokset N141H!
Good things come to those who work.
Valamettipekka

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

POHOJANMAAN POIKA kirjoitti: Pakko sanoa, että eilen kävi jo mielessä saman tyyppisen viestin kirjoittaminen, mutta nyt ei tarvitsekkaan kun muskeli otti asia puolestani esille. Eli samaa mieltä olen, että ne wappiryhmän modit voi pitää omana tietonaan jos niitä ei jakoon aio laittaa. Ei mulla nyt nii väliä onko priva vai ei mut ei sillä elvistelemään tarvi tulla tähän topiikkiin ainakaan. Turhaa kateutta vaan herätätte tuolla toiminnalla (Vaikka se ilmiselvästi onkin tarkoituksenne) ja siksi oon sitä mieltä ettei noita wapissa jaeltuja privoja tarvitse täällä topiikissa näytellä. Ei mulla sen enempää jatkakaa aiheesta ja lopettakaa OT tähän Smoker . Kiitos.
Tehän tiiätte hyvin ettei oo tulossa jakoon? Mistäs me testaajat voitas tietää onko tulossa jakoon valmistuessaan jos ei modin tekijäkään vielä siinä vaiheessa tiedä millainen se tulee olemaan valmistuessaan saatika jakoon laitosta.
Suurin osa modaajista ei nimittäin halua laittaa keskeneräisiä/epäonnistuneita modeja jakoon koska niiden epäkohdista ja virheistä kuitenkin vain valitetaan.
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Kylläpä monen vanhankin käyttäjän persettä hiertää jotkot modit... Haukkuu muita lapselliseksi. Pata kattilaa soimaa.
#Kuuukkelijutut
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Nii ja jos toi tai mikä muukaan modi meijän ryhmäst tms olis jaos, ni puolet olis valitusta niistä vioista, kun nykyään ei osata olla kiitollisia, siksi ei modaajia enää paljoon oo.

Mutta asiasta toiseen pitääkin käydä vaikka niitä vikoja ettimässä tuosta mapista.. :yhteistyö:
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Muskeli_
Viestit: 1336
Liittynyt: 16.04.2009 14:49
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kalajoki

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Muskeli_ »

Valamettipekka kirjoitti:
POHOJANMAAN POIKA kirjoitti: Pakko sanoa, että eilen kävi jo mielessä saman tyyppisen viestin kirjoittaminen, mutta nyt ei tarvitsekkaan kun muskeli otti asia puolestani esille. Eli samaa mieltä olen, että ne wappiryhmän modit voi pitää omana tietonaan jos niitä ei jakoon aio laittaa. Ei mulla nyt nii väliä onko priva vai ei mut ei sillä elvistelemään tarvi tulla tähän topiikkiin ainakaan. Turhaa kateutta vaan herätätte tuolla toiminnalla (Vaikka se ilmiselvästi onkin tarkoituksenne) ja siksi oon sitä mieltä ettei noita wapissa jaeltuja privoja tarvitse täällä topiikissa näytellä. Ei mulla sen enempää jatkakaa aiheesta ja lopettakaa OT tähän Smoker . Kiitos.
Tehän tiiätte hyvin ettei oo tulossa jakoon? Mistäs me testaajat voitas tietää onko tulossa jakoon valmistuessaan jos ei modin tekijäkään vielä siinä vaiheessa tiedä millainen se tulee olemaan valmistuessaan saatika jakoon laitosta.
Suurin osa modaajista ei nimittäin halua laittaa keskeneräisiä/epäonnistuneita modeja jakoon koska niiden epäkohdista ja virheistä kuitenkin vain valitetaan.
Lueppas tuo mun viesti uudelleen ja katso mitä mainitsen wip alueesta? Nuo testivaiheen kuvat kuuluis ennemmin sinne, kuin YLEISEEN screenshottialueeseen.. Ja juuri sen takia tuonne wip alueeseen, että jossei se jostakin syystä tulekkaan jakoon, niin ei täyty tämä shottialue ihan turhasta kyselystä, vaan siitä voidaan keskustella ilman OT:ta siellä omassa topicissa.. Admin tai joku muuhan tähän vois vaikka kertoa jotain mielipidettään?
AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Tekosyitä kaikki vaan on.

Joo, jotkut ei ehkä osaa olla kiitollisia, mutta on niitäkin. Modien vioista, ei mua kiinnosta jotkut viat tai epäkohdat, joko mä itse korjaan ne tai jätän lataamatta, niin yksinkertaista se on, ei kaikesta "mix näin" kommenteista tarvitse välittää.

Aiemmin meininki oli ihan hyvä, nyt tää on mennyt tähän että "harvat ja valitut" saa toistensa modit, ja sitten leveillään täällä kuvaketjuissa. Ei mulla ole privamodeja vastaan mitään, mutta oikeasti ihmetyttää se että niitä "testataan" ja sitten jaellaan kymmenille, muttei voida jakaa sitten kaikkien iloksi, mitä siinä menettäis?

Tsori ot, mutta olen puhunut.
Kuva
Avatar
umbe
Viestit: 613
Liittynyt: 07.07.2013 08:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja huono englanti
Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja umbe »

Hohhoijaa teijän kanssa.
Ensiksi niin tänne ei todellakaan laita kaikki niitä kuvia kellä siihen mahollisuus olisi. Tuolla ryhmässä niin 1/3 jättää modin lataamatta kokonaan, 1/3 lataa ja pelaa alle 30min ja loput sitte ehkä pelaa kauemmkn kuin 30min ja laittaa jokusen kuvan.
Toiseksi jokaiseen kuvaan mikä tänne tulee on modin tekijän lupa.
Kolmanneksi lopettakaa toi vitun kinuaminen ja valittaminen ja opetelkaa käyttäytyy ei se fs oo koko elämä ja jos käyttäytyy niin voi päästä niihin teijän "himoitsemiin" wa ryhmiin.
Neljänneksi niin kukaan ei halua laittaa keskenerästä modia jakoon tai modia ylipäätään, kun ekana kaikki kehuu sen pilviin parista kuvasta ja latauksen jälkeen se haukutaan, kun ei joku triggeri toimi tai pari puuta leijuu tai tekstuuri ei toimi taikka sitten joku ei löydä jotain ni hirvee itku modin topiikissa.
Viidenneksi minä olen ihan helvetin tyytyväinen, että en osaa modata/mapata niin ei ole kinuamisen kanssa ongelmia ja en edes halua tietää miltä Ännän yv:loota näyttää, kun se tuntuu olevan teille ku jumala.....
#Kuuukkelijutut #FsFin
Lapinpoika_
Viestit: 1019
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: FS15 Screenshotit

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Kyllä puhut asiaa sanoin yhden juutupen videon kommenteissa että annan sen modin juutupettajalle sitte joku pikku jonne tulee kinumaan niitä modeija ja sillä ei ollut mitään vaihettavana :laughing: :laughing:
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”