Nyt on ilmeisesti Rallirattihomma 2.0 valmis. Nyt ainakin pari päivää taukoa, ennen kuin alkaa tekemään 2,1 versiota.
Uus "keskikonsoli" yhdistää vaihekepin ja käsijarrun samaan pakettiin. Vaihekeppi nappeineen on muuten sama, mutta uusi vaihekaavio on nyt rautaa ja vaihde väli pn pienentynyt noin 5 milliin. Vaihekepin sivuttaisliike väheni 7 sentistä 5 senttiin. Käsijarrussa on uutta tekniikkaa, kahvaa ei tarvi nostaa kuin 1/3 osaa liikeradasta, kun käsijarru jo menee päälle. Käsijarrun takana on pehmustettu käsinoja, jonka alla on paikka USB hubille ja säilytyspaikka johtoille,
Uudet ratinputket anto tilaa jalkoille ja penkkiin on paljon helpompi mennä. Muutos myös mahdollisti kolme poljinta.
Kaasu ja jarru toimii orginaaleilla potikoilla ja kytkin on mallia on/off, koska ratti ei tue kytkinpoljinta, niin piti ottaa se tuon vaihekepin kautta. Jarrulle sais olla vielä tiukempi jousi ja ehkä teen vielä lisää tukea kierretankoihin.
Keskikonsoli on nykyään tuolta runkoputkesta kiinni ja se on säädettävissä ja irroitettavissa ilman työkaluja.
