Paranormaalit kokemukset.

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

Hei ja tervetuloa jakamaan kokemuksia jostain paranormaalista tapahtumasta.
Se voi olla tapahtunut sulle, isälle, äidille, siskolle, kaverille, ihan kenelle tahansa. Kunhan se on tosi tapahtuma. Ja jos tarinasi on mielenkiintoinen tai muuten hyvin erikoinen,


TÄSSÄ OIS MUN!!


tapahtui sedälleni, joka kertoi tämän minulle ja serkulleni joskus aikoja sitten. Mutta muistan sen silti vielä.
Setäni oli ollut tekemässä läksyjään, kun oli noin 10-13 vuotias. Hänen huoneensa on yläkerrassa ja koulupöytä ikkunan edessä.
Siinä hän sitten teki läksyjä, kun huomasi että ilta olikin jo hämärtynyt, ja jatkoi läksyjen tekoa... Yhtäkkiä hänelle tuli tunne, että joku oli hänen takanaan, ja kuiskaili peloissaan isäni nimeä, joka on hänen pikkuveljensä. Kukaan ei kuitenkaan vastannut. Hän ei uskaltanut nostaa katsettaan, koska ikkunan verhot olivat auki, ja jos joku tai jokin olisi ollut hänen takanaan, se olisi heijastunut ikkunaan. Sedälleni tuli kylmiä väreitä ja hän istui hiljaa paikallaan, kunnes tunne hävisi. Kun hän juoksi alakertaan, hän huomasi, että koko muu perhe oli ollut alakerrasssa ja heillä ei ollut lemmikkieläimiä. Hrr....

Tuossa samaisessa talossa iskä oli joskus pienenä nähnyt jonkun papparaisen tai mammaraisen puhuvan hänelle hänen vieressään..... Tuo talo on vanha, ja siinä on ennen kuin iskän perhe muutti sinne niin asunut ihmisiä. Ainakin joku mamma. Kenties kuollutkin sinne taloon.
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
ValtraN142
Viestit: 487
Liittynyt: 21.10.2009 18:16

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja ValtraN142 »

hyi! :| itelle ei oo viel osunu kohalle
Kuva
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

NikoLoL_ kirjoitti:hyi! :| itelle ei oo viel osunu kohalle
Joo nää on aika pelottavii : :P
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Avatar
Mattimies_
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2518
Liittynyt: 16.04.2009 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Turku
Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Suomen entinen pääkapunki.

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Mattimies_ »

Joo meidän talo on 100 vuotta vanha ja...Iskä ja Äiti on nyt kunnostanu koko talon ikkunat,mun huone,veljen huone,makkari,eteinen,olohuone,keittiö ja nyt on vuorossa kylppäri varustettu mm.Porealtaalla,noh tarina alkaa,kun Äiti näki pappalla kuvan joka asuu tossa naapurissa pappa ja mamma siis semmonen vanha kuva missä on tämän meijjän talon vanhaa väkeä eli esim minun isoiso mamma ja pappa jne..Kuvassa on myös Lempi pappan kaveri lapsuudesta,joka on aina halunnut olla täällä raustvuoressa..kun hän oli kuolemaisillan hän sanoi viekää minut Raustvuoreen..Tämmöstä ei ois muistettu..Noh Äiti lainasi kuvan tosi huonolaatuinen..Vei sen kuvapaikkaan jossa siitä tehtiin taulu iso hieno taulu,joka ny on makkarissa,noh sen jälkeen on alkanut kum..kum..kummitella,esim iskää on puhallettu korvaan,äitiä on vedetty jalasta veljelle kuiskattu,minä näin peilin kautta mustan hahmon yöllä ...Ja meinasin kuolla pelkoon :D Sitten vielä tuossa naapurissa kun pappa oli ollut jyräämässä vuonna 1995 oli mamma ollu laittamassa ruokaa ja kuullut ääniä vintin rappusilta..uskoi että se oli talon rakentaja AKU Ja meidän vintistä kuuluu joka yö vaihteiden vaihto mutta siihen olen jo tottunut..Ja se on mukava ääni mutta Lempi oli kiltti..
Kuva
Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
Avatar
xsubbi
Viestit: 2440
Liittynyt: 19.07.2009 12:45
Kielet: Suomi ja Fingelska
Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Vaatekaapissasi

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja xsubbi »

kauheita juttuja :o jos on totta pelottaa jo nyt kun kello on22.32
meirän vanhassa talossa kuoli isän isä ,mutten oo ikinä mun muitin mukaan nähnyt mitää olin jotain 8-10 kun siiryttiin tähän uuteen taloon
(lainaus)
meidän vintistä kuuluu joka yö vaihteiden vaihto mutta siihen olen jo tottunut..Ja se on mukava ääni mutta Lempi oli kiltti..
oisko ne hiiriä/rottia kun ne ptää sellasta rapisuntaa
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

Pelottavaa :twisted:
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Avatar
Mattimies_
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2518
Liittynyt: 16.04.2009 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Turku
Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Suomen entinen pääkapunki.

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Mattimies_ »

xsubbi kirjoitti:kauheita juttuja :o jos on totta pelottaa jo nyt kun kello on22.32
meirän vanhassa talossa kuoli isän isä ,mutten oo ikinä mun muitin mukaan nähnyt mitää olin jotain 8-10 kun siiryttiin tähän uuteen taloon
(lainaus)
meidän vintistä kuuluu joka yö vaihteiden vaihto mutta siihen olen jo tottunut..Ja se on mukava ääni mutta Lempi oli kiltti..
oisko ne hiiriä/rottia kun ne ptää sellasta rapisuntaa
Joo meillä on ihan outoja hiiriä kun jos ne on päässyt tänne sisään ja yrittää tappaa ne vaan istuu paikallaan. :)
Kuva
Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
Avatar
Valtra_S352
Kunniakäyttäjä
Viestit: 3094
Liittynyt: 16.08.2009 09:41
Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Valtra_S352 »

Joo.. Elikkäs minulla on kerran tapahtunut aivan järkyttävä kokemus, josta on pieniä traumojakin:

Olin 12 v ja nytten olen 14 eli 2 vuotta sitten:

Meilläkin on tälläinen kartano (perintötila) ja minulla on 2 sisarusta 1 veli 1 sisko ja he olivat kavereillaan ja isä ja äitini olivat navetassa hommissa kello oli jotain 20.00 talvella ja olin yläkerrassa omassa huoneessani tietokoneella, kunnes tunsin, että takanani oli joku ja katsoin pöytääni jossa näin aukuisen varjo ja se varjo katosi noin 2 sekunnin päästä se tunne lähti, että joku olisi takanani ja rohkenin katsoa taakseni ja en nähnyt etään enkä mitään lähdin HETI alakertaan ja laitoin kengät jalkaan ja menin ulos.

Talomme on noin 150vuotta vanha (kartano eli 430 neliötä.)

Ja tuo oli aivan hirveää! :|
Kuva
meikäpoeka
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1889
Liittynyt: 10.08.2009 15:12
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja meikäpoeka »

aika pelottavaa tommonen! :?
ja minäku rupeen pelkäämään että jöku on takana niin rupeen noitumaan ja karjumaan että mee v*ttu pois tai s*atana kuolet pässi!!!! :lol:
Kuva
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

meikäpoeka kirjoitti:aika pelottavaa tommonen! :?
ja minäku rupeen pelkäämään että jöku on takana niin rupeen noitumaan ja karjumaan että mee v*ttu pois tai s*atana kuolet pässi!!!! :lol:
Sama asia täällä :lol:
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Avatar
Mattimies_
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2518
Liittynyt: 16.04.2009 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Turku
Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Suomen entinen pääkapunki.

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Mattimies_ »

Joo mulla sama yks päivä kun olin koneella niin huusin sille haista pas**
Asd_ ja meikäpoeka se kyllä tepsii olen huomannut.
Kuva
Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

mattimies kirjoitti:Joo mulla sama yks päivä kun olin koneella niin huusin sille haista pas**
Asd_ ja meikäpoeka se kyllä tepsii olen huomannut.
Joo :D Mut kyl kun jotai tapahtuu se on aika pelottavaa :|
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
nassi123
Viestit: 163
Liittynyt: 28.10.2009 16:03
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja nassi123 »

mä olin menos nukkuu kello oli joku 23:30 ja katoin ikkunast ulos pikku siskon tekemälle majalle päin ja näin jotain liikkuvan siellä. Sitten katsoin tarkemmin ihan kuis taas olisi liikkunut jotain kuin olisi joku ihminen ollut ja heiluttanut kättä. Mikä olikaan niin ihan kuin se olisi kattonut minuun päin ja mennyt taas piiloon sitten ajattelin että ei siellä mitään ole ja jos olisi ollut niin ei se sisään olisi päässyt!!!! :|
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

Minulla on tämmönen aika kesy, mutta en ole löytäny selitystä..

Kun makaa sängyssä eikä saa unta, silmät on kiinni, tuntuu siltä, että katosta tulee kylmiä ilmamassoja. Kylmän ilman aalto laskeutuu kasvoille. Kylmä tuulahdus voi olla pätevin tapa kuvata. Eihän siinä mitään, mutta kun lämpöpatteri on täysillä.

Ja OT: luin nämä jutut ja vaihdoin toiselle välilehdelle Youtubeen, jossa pyöri Top Gearin TVR 350C:n arvostelu. Sattuu just semmonen kohta olemaan, jossa viikatemies katsoo taustapeiliin kun siitä ajaa ohi. Hmm.. Sattumaako?
Haavisto
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1780
Liittynyt: 29.06.2009 15:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Posio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Haavisto »

Leuqqumies kirjoitti:Minulla on tämmönen aika kesy, mutta en ole löytäny selitystä..

Kun makaa sängyssä eikä saa unta, silmät on kiinni, tuntuu siltä, että katosta tulee kylmiä ilmamassoja. Kylmän ilman aalto laskeutuu kasvoille. Kylmä tuulahdus voi olla pätevin tapa kuvata. Eihän siinä mitään, mutta kun lämpöpatteri on täysillä.

Ja OT: luin nämä jutut ja vaihdoin toiselle välilehdelle Youtubeen, jossa pyöri Top Gearin TVR 350C:n arvostelu. Sattuu just semmonen kohta olemaan, jossa viikatemies katsoo taustapeiliin kun siitä ajaa ohi. Hmm.. Sattumaako?
mulla on just sama :o mulla tuntuu naamassa ja jos on kylellään niin kädessä! :shock:
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
Avatar
EtsDriver
Viestit: 90
Liittynyt: 13.02.2010 15:57

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja EtsDriver »

<<sisältö poistettu>>
Viimeksi muokannut EtsDriver, 18.07.2019 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-- Kunnes eräs moderaattorinkuvatus pyytää anteeksi käytöstään, en keskustele täällä, vaan vien informaationi muualle --
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

EtsDriver kirjoitti:Me nukuttiin kerran mummolan vinttikamarissa, ja yöllä heräsin kolinaan. Vanhat julisteet tippuivat seiniltä ja kun kaverikin nousi, lamppu poksahti. Sitten oksat hakkasivat ikkunaan ja me kuultiin miten vinttikamarin seinän takaa kuului kolinaa. Sinne ei pääse kattoo muuten kuin ottamalla lautoja pois. Sitten alkoi kova ukkosmyrky joka riehui kylällä 2 päivää. Me nukuttiin koko ajan pirtissä sen jälkeen lattialla... Hrr, tulee vieläkin kylmänväreet...

Tämä tapahtui kolme vuotta sitten kesällä, viikko mun synttäreitten jälkeen. (eli 18.6.07)
Aika pelottava :| Jotkut henget saapui teiän kylään :P
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Avatar
xsubbi
Viestit: 2440
Liittynyt: 19.07.2009 12:45
Kielet: Suomi ja Fingelska
Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Vaatekaapissasi

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja xsubbi »

meikäpoeka kirjoitti:aika pelottavaa tommonen! :?
ja minäku rupeen pelkäämään että jöku on takana niin rupeen noitumaan ja karjumaan että mee v*ttu pois tai s*atana kuolet pässi!!!! :lol:
sama tai lähen äkkiä vaan juoksee ja sen jälkeen katon jos siellä joku uhkaa puukolla

meillä on noin 3vanha talo ja täälläkin on joskus hiiriä meillä on 40cm kivi jalka
joten mistähän ne tänne on tullut???
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Ite en usko tämmöseen shittiin :D
Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Timzze kirjoitti:Ite en usko tämmöseen shittiin :D
Samoilla linjoilla...
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

Motokuski kirjoitti:
Timzze kirjoitti:Ite en usko tämmöseen shittiin :D
Samoilla linjoilla...
Sitten uskotte kun teiän kohalle tapahtuu tuommonen :lol:
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
TheJussi
Kunniakäyttäjä
Viestit: 757
Liittynyt: 10.05.2009 12:38
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja TheJussi »

_Asd kirjoitti:
Motokuski kirjoitti:
Timzze kirjoitti:Ite en usko tämmöseen shittiin :D
Samoilla linjoilla...
Sitten uskotte kun teiän kohalle tapahtuu tuommonen :lol:
No jaa, onhan nuita joskus tapahtunu kaikkee outoja, että sattuu vaikka näkemään jonkun jossain, mutta yleensä ne pystyy selittämään järkevästi. Omasta mielestä nuo telkkarin ohjelmat missä on "kummitus"taloja, ovat täyttä potaskaa :D.
ValtraN142
Viestit: 487
Liittynyt: 21.10.2009 18:16

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja ValtraN142 »

samaa mieltä
Kuva
Haavisto
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1780
Liittynyt: 29.06.2009 15:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Posio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Haavisto »

Motokuski kirjoitti:
Timzze kirjoitti:Ite en usko tämmöseen shittiin :D
Samoilla linjoilla...
no en minäkää usko tämmöseen, eihän mitää "aaveita" ole olemassa :D
mut välillä se mietityttää jos kuulee jonkun äänen tai jotai että mikä se oli
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
Avatar
Ropsutv
Viestit: 1888
Liittynyt: 07.01.2010 16:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Ylivieska
Kielet: Suomi ja Enkku
Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Ropsutv »

Säikähin äsken ku pikkuveljet nukkuu mun takana ku oon koneella niin yhtäkkiä kuulu sellanen patterin kolahus ja ovi narisi.Arvatkaa mitä.Mä olin unohtanu et mun veljet nukku mun takan :lol:
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”