Varmaan 5 vuatiaana piirtelit pilluja?minä olen mies kirjoitti:Piirsin 5v kaapin oveen pil**n
Koittakaas pojat kuitenkin sellasia, ettei ole tuulesta temmastuja, vai onkohan tuo Minä Olen Mies-käyttäjän juttu totta?
Varmaan 5 vuatiaana piirtelit pilluja?minä olen mies kirjoitti:Piirsin 5v kaapin oveen pil**n
Sää saat pari vuode päästä, sitte ku oot seiskalla, nii kirojottaa tänne, sillo 11vee valehtelin et oon 25vee.Mrjallu65 kirjoitti:Varmaan 5 vuatiaana piirtelit pilluja?minä olen mies kirjoitti:Piirsin 5v kaapin oveen pil**n
Koittakaas pojat kuitenkin sellasia, ettei ole tuulesta temmastuja, vai onkohan tuo Minä Olen Mies-käyttäjän juttu totta?
Mulla tainnu olla muute sama.Andy kirjoitti:Sanoin josku 8v perää takakeulaksi.
Aika pahajcb803 kirjoitti:Joskus 6v olin kyydissä datsun finnillä ja näytin papalle keskaria ja huusin ikkunasta että haista vittu koska se näytti mulle nyrkii
Ainoa oikeasti hauska juttu tässäkin ketjussa.Ännä kirjoitti:Itehän olen josaki kahvilassa ku palauttanu astioota sanonu kassalle notta "KIITOS JEESUS"
Meniks ihan poikki??Valmet 755 kirjoitti:Kyllä siit jonkin verran tuli verta.
mulle kävi just samalla tavallaKaivurikuski kirjoitti:Olin jotaa 6v nii väänsin paskat Saunaan.