Pienoismallit
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Pienoismallit
Koska siehän se yllytit Et kai tilannu samoja ku mie?
Näköjään oot kerenny jotain tussaroimaan ko pesismaila ilmestyny viime kerrasta
Näköjään oot kerenny jotain tussaroimaan ko pesismaila ilmestyny viime kerrasta
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Hyst... Olin ainakii tilaavinani erilaiset, mut sithä sen näkee...
Joha tuo mailakii ollu hetken aikaa tollane..
Ainii, kleinarin kopasta yläpuoli maalattu perinteisesti valkosella, huomenna jos kerkeis alapuolen maalaamaan siitä, ni alkas tuokii rojekti olemaan jo iha kohtuu hyvällä mallilla.
Joha tuo mailakii ollu hetken aikaa tollane..
Ainii, kleinarin kopasta yläpuoli maalattu perinteisesti valkosella, huomenna jos kerkeis alapuolen maalaamaan siitä, ni alkas tuokii rojekti olemaan jo iha kohtuu hyvällä mallilla.
Made by: Jespa
Laitoin "lumen" tuohon huoltoasema- dioramaan niin se tuo vähän realistisuutta ja muutenkin vähän paremman näkönen. Mitä ootte mieltä teenkö kunnon kinokset vai annanko olla ihan "2sentin" eli noin 1,5mm korkuisena?
Kiitos Finski!
-
- Lähettiläs
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No pistäsit ny ees kuvia nii vois ehkä sanoakki jotaki...
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Mitä mittakaavaa tuo huoltoasema tulee suunnilleen olemaan? On kyllä mielenkiintoinen projekti, laita vaan kuvia päärakennuksesta ja pihasta sitä mukaa kun etenee. Ja tuohon lumihommaan niin kyllä tuo ensilumi on ihan hyvä.
Mittakaavaa en oikein osaa sanoa kun en tiedä sitä mutta luulisin sen olevan jossain 1:75 suhteessa. Pohjan leveys on 27cm ja pituus 48cm. Tänään tulee lisää kuvia, mukavaa että tulee tätä posiitiivista palautetta!
Kiitos Finski!
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Joo mukavaa seurata tätä projektia.
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!
Parhaalla on värinsä.Sininen.
Parhaalla on värinsä.Sininen.
Tommosta Paintilla tekemässä:
E:
Sanokaa että miten tuota vois parantaa realistisemmaksi, teidän mielestä.
E:
Sanokaa että miten tuota vois parantaa realistisemmaksi, teidän mielestä.
Kiitos Finski!
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Joo itsekkin olisin laittanut sen heti euroiksi mutta tätä huoltoasemaa ei "enää" ole, nesteen merkki on "vanhaa" mallia ja tämä perustuu vuoteen 1992 jolloin euroja ei ollut vielä. Mutta kiitos huomautuksesta kuitenkin!
Kiitos Finski!
Halpaa on ollu renkaitten vaihto..ja polttoaineenhinnatkin kusee.
E.kyllä ysikaks on diisseliäkin saanut.
E.kyllä ysikaks on diisseliäkin saanut.
Joo onhan sitä saanut jo esim vaikka vuonna 75... Mutta kun ei kaikilla huoltoasemilla ollut tuohon aikaan kylttejä missä olisi kaikki polttoainelaadut olleet merkattuina, koska siinä olisi ollut hirmu työ vaihtaa niitä koko ajan. Ja sitä paitsi ei minua haittaa jos hinnat pissii, tämä on pelkkä pienoismalli, ei oikea elämä.
Ja jos luet niin tuo renkaitten vaihtohan on tarjous ja sillä "yritetään houkutella" ihmisiä "ensilumien" aikaan vaihtamaan ja siksi alhainen hinta. Sitä mielikuvitustakin voi käyttää, ei pidä olla niin tarkkaa aina.
Ja jos luet niin tuo renkaitten vaihtohan on tarjous ja sillä "yritetään houkutella" ihmisiä "ensilumien" aikaan vaihtamaan ja siksi alhainen hinta. Sitä mielikuvitustakin voi käyttää, ei pidä olla niin tarkkaa aina.
Viimeksi muokannut LogLift, 20.10.2016 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos Finski!
-
- Lähettiläs
No johan ny on kumma ku ensi pyyvetään kommentteja ja parannusehotuksia ja sittenku joku sanoo että hinnat kusoo, niin tuloo vaan vastaukseks että ei kiinnosta.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Enhän minä ole sanonut että ei kiinnosta, sanoin että itseä ne ei haittaa. Mutta vaihetaan ne nyt sitten kun kerran sanotte. Jos joku vois ilmotella realistisia hintoja niin laitan tohon sitten.
Kiitos Finski!
Kyllä luulis pienoismallisa haittaavan jos hinnat kusee semmosen 75%..tuo 95mk on noin 15ekee..noin 65-70snt on maksanut diisseli litralta elikkäs noin 4.5mk minun matikalla..LogLift kirjoitti:Joo onhan sitä saanut jo esim vaikka vuonna 75... Mutta kun ei kaikilla huoltoasemilla ollut tuohon aikaan kylttejä missä olisi kaikki polttoainelaadut olleet merkattuina, koska siinä olisi ollut hirmu työ vaihtaa niitä koko ajan. Ja sitä paitsi ei minua haittaa jos hinnat pissii, tämä on pelkkä pienoismalli, ei oikea elämä.
Ja jos luet niin tuo renkaitten vaihtojen on tarjous ja sillä "yritetään houkutella" ihmisiä "ensilumien" aikaan vaihtamaan ja siksi alhainen hinta. Sitä mielikuvitustakin voi käyttää, ei pidä olla niin tarkkaa aina.
E.opetteleppa käyttää poika kuuklea..käytä vaikka se aika kun vingut sen käyttämiseen
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Bensa on maksanu sen 5 markkaa litralta. 95mk renkaan vaihdosta varmaan aika hyvä hinta, kun se siihen aikaa on ollu aika iso raha jo.
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Ännä
- Moderaattori
Täälähän alakaa sellaaset pätemään markkahinnoista, jokka ei oo ees eläny markka-aikana.
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Juu kiitosta Luppe ja Ezmo. Huomasinkin juuri että mulla on menny sekasin eurot ja markat tossa koska olen merkannut nykypäivän hinnat tohon..
Mutta enempää kommentoimatta sanon kuitenkin kiitos ja huomenna lisää kuvaa. Tietkin saivat nimittäin lumipinnan ja pientareen kunnon lumipenkan. Mistäköhän voisi tehdä aurauskepit tohon..?
Mutta enempää kommentoimatta sanon kuitenkin kiitos ja huomenna lisää kuvaa. Tietkin saivat nimittäin lumipinnan ja pientareen kunnon lumipenkan. Mistäköhän voisi tehdä aurauskepit tohon..?
Viimeksi muokannut LogLift, 20.10.2016 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos Finski!
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Ja taas yrittää pelastaa puheitaan.
Aurauskepit riippuen siitä millasia teet niin hammastikut ja oranssiks, sumupaalut vois tehä c profiilisesta styreenistä.
Aurauskepit riippuen siitä millasia teet niin hammastikut ja oranssiks, sumupaalut vois tehä c profiilisesta styreenistä.
Aa, nyt mä löysin ton jutun. Kiitti vinkistä, pittääpä tehdä huomenna niitäkin!
Viimeksi muokannut LogLift, 21.10.2016 09:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiitos Finski!
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Alkaa nykyään olemaan melkeempä että euro alkaa oleen markan arvonen. Tai siis ninku mikä ennen maksanu 60mk niin nykyäänkin hinta on 60€.
Voorumin kovin deutzimies.
Näettävästä oot mennyt muokkaan Kirjoituksisasi,mutta epäilen että 13v.loglift on eläny markka-aikana..ei sillä että mää olisin.LogLift kirjoitti:Kuka yrittää pelastaa puheitaan? En minä ainakaan ole mielestäni mittään kummosta sanonut(ainakaan toisia kohtaan) Mutta joo kiitti vinkistä, pittääpä tehdä huomenna niitäkin!
Mitä väliä sillä on minkä ikäinen olen.. Ja en ole missään mielestäni sanonut että olisin elänyt, sen takiahan minä kysyin niitä realistisia bensahintoja . En halua nostaa tästä riitaa mutta minkä takia joka paikkaan tullaan tunkemaan minun tietoja? Ihan niinkun minäkin sinun tietoja täällä jakelisin. Saan kokoajan kuulla tätä pientä vittuilua täällä ja aina kun olen kerennyt/halunnut unohtaa kaiken vanhan niin sitten tulee joku ja laittaa kaiken taas läskiksi. Sinullekkaan en ole tehnyt mitään pahaa, niin minkä takia sinä puutut minun asioihin? Antaisit minun olla rauhassa.luppe kirjoitti:Näettävästä oot mennyt muokkaan Kirjoituksisasi,mutta epäilen että 13v.loglift on eläny markka-aikana..ei sillä että mää olisin.LogLift kirjoitti:Kuka yrittää pelastaa puheitaan? En minä ainakaan ole mielestäni mittään kummosta sanonut(ainakaan toisia kohtaan) Mutta joo kiitti vinkistä, pittääpä tehdä huomenna niitäkin!
Tästä eteenpäin jatketaan Pienoismalli-aiheella eikä tulla toisten tietoja jakelemaan tänne.
-Loglift
Kiitos Finski!
-
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Nyt aletaan olla aika kaukana aiheesta jo.. Jatketaan siis pienoismallien merkeissä?