Farming Simulator 2022

Yleinen keskustelu Farming Simulator 22 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Kuva

Tässä jonkun aikaa etukäteen testanneena on kyllä pirun makia peli. Modien konvaaminenkaan oo koskaan ollut näin helppoa, toki se kannattaa silti tehä oikeen ja kunnolla. :D
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Jospa sitä pääsis itekkin koettamaan huomenna. Ilmeisesti ei oo alkukoneet miellyttäny kun heti modeja on tarvinnu, mutta hyvähän se vaan toisaalta on.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Traktorimies_ kirjoitti: 21.11.2021 10:44 Jospa sitä pääsis itekkin koettamaan huomenna. Ilmeisesti ei oo alkukoneet miellyttäny kun heti modeja on tarvinnu, mutta hyvähän se vaan toisaalta on.
Siis tuo Valmetti ei tosiaan ole mikään modi! Farmarin tekemää videotakin aiheesta: https://youtu.be/QPwBqppFOtA
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Traktorimies_ kirjoitti: 21.11.2021 10:44 Jospa sitä pääsis itekkin koettamaan huomenna. Ilmeisesti ei oo alkukoneet miellyttäny kun heti modeja on tarvinnu, mutta hyvähän se vaan toisaalta on.
Enemmän ku miellyttää, tuo oli lähinnä pelkkää testailua miten vanhat modit toimii tässä uudessa.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Mönkijämies kirjoitti: 21.11.2021 10:54
Traktorimies_ kirjoitti: 21.11.2021 10:44 Jospa sitä pääsis itekkin koettamaan huomenna. Ilmeisesti ei oo alkukoneet miellyttäny kun heti modeja on tarvinnu, mutta hyvähän se vaan toisaalta on.
Siis tuo Valmetti ei tosiaan ole mikään modi! Farmarin tekemää videotakin aiheesta: https://youtu.be/QPwBqppFOtA
Kyllä mä sen tiedän ettei se modi ole, olen asiaa sentään sen verran seurannu...
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Traktorimies_ kirjoitti: 21.11.2021 11:19
Mönkijämies kirjoitti: 21.11.2021 10:54
Traktorimies_ kirjoitti: 21.11.2021 10:44 Jospa sitä pääsis itekkin koettamaan huomenna. Ilmeisesti ei oo alkukoneet miellyttäny kun heti modeja on tarvinnu, mutta hyvähän se vaan toisaalta on.
Siis tuo Valmetti ei tosiaan ole mikään modi! Farmarin tekemää videotakin aiheesta: https://youtu.be/QPwBqppFOtA
Kyllä mä sen tiedän ettei se modi ole, olen asiaa sentään sen verran seurannu...
Juu. Selvä. :ugeek:
Farminki Peluri
Viestit: 14
Liittynyt: 27.06.2015 04:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Farminki Peluri »

Valtralta ei näköjään löydy kalustoa kuin g ja 8000 sarja? Pitäis siis odotella a, n, t ja s sarjoja modeina... Jotta saatiin yksi vanha valmetti peliin niin menetettiin neljä uutta mallia. :D
Monttööri
Viestit: 2
Liittynyt: 24.11.2021 08:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Monttööri »

Peli on kyllä mahtava! Piti itsekkin hankkia ensimmäiseksi koneeksi Valtra Valmet :D Pelatessa kuitenkin huomasin bugin, Valmetissa ei ole etuvoimanottoa siinä on vain etunostolaite, silti siinä pyörii etunostolaitteeseen kytketty laite. Pikku vikoja jotka varmaan korjaantuu tulevaisuudessa.
Kuva
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Farminki Peluri kirjoitti: 23.11.2021 22:51 Valtralta ei näköjään löydy kalustoa kuin g ja 8000 sarja? Pitäis siis odotella a, n, t ja s sarjoja modeina... Jotta saatiin yksi vanha valmetti peliin niin menetettiin neljä uutta mallia. :D
No täähän on ollu giantsin kaava jo jonku aikaa. Sama oli 17 -> 19, hävis jonki verran koneita ja muuta kun tuli uusia 19. Sit ne löyty modeina melkeen heti kohta julkasun jälkeen.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

Helvetin buginen tää uus paske kyllä on.
Rai rai
Monttööri
Viestit: 2
Liittynyt: 24.11.2021 08:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Monttööri »

Bugeja korjailtu kyllä muutamia... Jos tekee sopimuksen esimerkiksi kauran puimisesta, siitä ei saa rahoja kun pellossa ei ole tarpeeksi kauraa. Siihen löyty Redditistä ohjeet miten sen saa korjattua. https://www.reddit.com/r/farmingsimulat ... orial_bug/ Mutta eipä nuo kuuluisi pelaajille korjattavaksi :roll:
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Omat kokemukset:
Perunan nosto arpapeliä. Kun murskaat varret, mistään et tiedä mikä kohta on nostettu ja mikä ei. Ei mitään eroa näiden välillä. Juurikkaalla kuitenkin näkee läheltä katsoessa missä on nostamatonta.
Vaikka on tehokas kone ja grafiikat medium niin silti lagaa. Vrt samalla koneella fs19 pyöri hyvin täysillä graffoilla.
Junat ihmeellisiä. Et pysty ajamaan myyntiasemalle asti vaan tulee ilmoitus, juna jatkaa sinne asemalle, haluatko myydä tuotteet.
Moottorietiellä tulee erään sillan kohdassa ruksit että tästä ei pääse eteenpäin vaikka mappi vielä jatkuukin.
Yleinen lagitus.
Koneiden maalipinta kuluu silmissä. 2h ajon jälkeen puolet maaleista olisi kulunut pois. Maalauksen hintakin aivan järjetön.
Mutta jotain positiivistakin:
Koneiden nopeus suhteessa ilmoitettuun nopeuteen on nopeampi vrt. fs19
Lannoitteenlevittimessä levitysleveyden säätö.
Vuodenajat(joulu/tammikuussa tosin 34 astetta lämmintä eikä lunta vaikka lumi päällä)
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
pyry123
Viestit: 134
Liittynyt: 05.05.2016 22:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Pattijoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Ville
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Raahe

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja pyry123 »

Varmahan tänne saa tyrkkiä kuvia kun kerta vielä omia alueita tehty :?

Kuva

Kuva

Kuva

Samalla kait tänne vois heittää muutaman mielipiteen ja mietinnän.

Kerrankin näissä peleissä näkyy että jokin on muuttunut, ei ehken graaffisesti mutta pelimoottorillisesti, modaaminen tuntuu olevan hieman yksinkertaisempaa, vaikka vielä editoria ookkaan kerenny kummemmin tutkimaan kun näin jälkeenpäin julkastiin.
Äänistä ja vaihteistosta todella suuri plussa, myös eri työvaiheet tuo mielenkiintoa peliin, vielä kun saisi esim. kivienkeruulle contracteja, niin saisi ns. urakointina tehdä (tämä saattaa olla jo, mutta ei itselle ole vielä tullut vastaan).
Multiplayer vielä todella buginen, mutta jospa korjailtaisiin pikku hiljaa.
Vaikka olisikin kolmisenkymmentä astetta pakkasta, ota pihasta Valmetti, ei nopein, mutta perille pääsy taattu

#MakeLsFinGreatAgain
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Valtra655 kirjoitti: 25.11.2021 20:26 Omat kokemukset:

Vaikka on tehokas kone ja grafiikat medium niin silti lagaa. Vrt samalla koneella fs19 pyöri hyvin täysillä graffoilla.


Mutta jotain positiivistakin:
Koneiden nopeus suhteessa ilmoitettuun nopeuteen on nopeampi vrt. fs19
Lannoitteenlevittimessä levitysleveyden säätö.
Vuodenajat(joulu/tammikuussa tosin 34 astetta lämmintä eikä lunta vaikka lumi päällä)
Samat havainnot. Sellaiseen törmäsin myös että lietettä ei kerry säiliöön vaikka kuinka ruokkii eläimiä. Ja maitoja en ole saanut mistään otettua kyytiin että saisi myytyä.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Joo ite huomasin kans että ku on vähän vanhempi kone niin paljon raskaampi pyörittää kun 19 ja tosiaan pieniä juttuja mitä päivityksissä saa parantaa mitä edellä jo mainittiinkii, mutta jos ne päivityksiin korjailis noita niin ihan kelvolliselta peliltä vaikuttaa. Itekkään en vielä oo modaamis puoleen kerenny tutustua mutta puheitten perusteella kuulostaa helpommalta.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja lucosol »

Itse en ole vielä ostanut peliä, lähipäivinä olis tarkoitus. Ainahan noissa peleissä on aluksi bugeja, tosin tällä kertaa järkyttävän paljon, ottaen huomioon että peli julkaistiin vuotta "myöhemmin" kun oli tarkoitus. Admin voisi lisäillä tuonne fooruumille aiheet, jos vain kerkiää.
Avatar
nakkimursu
Viestit: 98
Liittynyt: 07.04.2011 17:29

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja nakkimursu »

Itsellä taas 19 lagitti, mutta tämä 22 pyörii nätisti grafiikat täysillä
Must_one
Viestit: 1
Liittynyt: 26.11.2021 16:27
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Must_one »

Mitenköhän saisin pelin suomenkieliseksi?? Ei anna asetus valikosta muuttaa englannin kieltä miksikään muuksi ??
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Must_one kirjoitti: 26.11.2021 16:30 Mitenköhän saisin pelin suomenkieliseksi?? Ei anna asetus valikosta muuttaa englannin kieltä miksikään muuksi ??
Minulla oli ainakin heti suomenkieli käytössä kun ensimmäisen kerran lähti peli päälle! Atk2
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Mönkijämies kirjoitti: 26.11.2021 17:03
Must_one kirjoitti: 26.11.2021 16:30 Mitenköhän saisin pelin suomenkieliseksi?? Ei anna asetus valikosta muuttaa englannin kieltä miksikään muuksi ??
Minulla oli ainakin heti suomenkieli käytössä kun ensimmäisen kerran lähti peli päälle! Atk2
Oon kuullu sellasta legendaa että kaikissa versioissa ei saa suomen kieltä. Olikohan tyyliin että jos steamistä ladattu ni ei saanu vai mistähän sen piti olla ladattu en muista. Mutta ite hommasin farmingin omilta sivuilta ja suomeks on.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Itellä steam versio ja siin ei kai saa ku mp:n suomeksi, ei sillä että siitä haittaa olis kun tottunut tohon englannin kieleen peleissä jo ja suomennokset ei kuitenkaan oo sit ihan täysin oikein ni ehkä parempikin että vaan englanniks :D
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
jaskama
Viestit: 2
Liittynyt: 07.03.2018 00:02
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja jaskama »

Haasa90 kirjoitti: 27.11.2021 10:33 Itellä steam versio ja siin ei kai saa ku mp:n suomeksi, ei sillä että siitä haittaa olis kun tottunut tohon englannin kieleen peleissä jo ja suomennokset ei kuitenkaan oo sit ihan täysin oikein ni ehkä parempikin että vaan englanniks :D

Ei toimi Steam versiossa Suomenkieli edes mp vaikka asetuksissa sen saa valittua.
Paljon on hyvää kyllä uudessa uudessa versiossa mutta olisi aika saada peliin muutakin kuin pelkkiä pikkupäivityksiä ja nekin ovat jo modinkehittäjät keksineet edellisiin versioihin :?
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Mietin ennen julkaisua, että vois olla ihan ostettava peli. Mut ekat videot kun on Tubesta kattonu, niin alkanu tuleen siihen tulokseen ettei ehkä kannata.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Juku
Viestit: 206
Liittynyt: 20.04.2020 23:13
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Juku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Juku »

On tää iso parannus ysitoistasesta mutta pyörii paskasti, aika hankkia uusi tietokone varmaan.
Huonoja ediittejä jo vuodesta 2019 lähtien. Discord = Juku#4871
Avatar
Valmet 755
Viestit: 2854
Liittynyt: 12.01.2012 17:29
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pirkanmaalla
Viesti:

Re: Farming Simulator 2022

Viesti Kirjoittaja Valmet 755 »

Steamista ostettua ei saa kuin englanniksi, multiplayer kieli tarkoittaa sitä mikä näkyy pelaajan tiedoista kun liityt peliin. Eli kertoo vaan mitä kieltä puhut tai kirjotat.

____________

Läheskään kaikkea en ole kerennyt koittaa, alotin "vaikealla" vaikeustasolla ja nyt joku noin 10h takana peliin tutustumista pelaamisen myötä. Tässä nyt päällimmäisiä fiiliksiä luettavaks jos kiinnostaa:

Itse peli on minusta kehittyny graafisesti huomattavasti miellyttävämmäksi kun 19. Vieläkään se ei saa aikaan "wow"-reaktioo mutta se kamala keltanen/valkonen hehku maailmasta on korjattu ja muutenkin peli näyttää selkeemmältä ja nuo uudet syvyystekstuurit näyttää jopa ihan hyvälle rasittamatta tietokonetta. Itsellä kokolailla kaikki asetukset tapissa ja tuntuu pyörivän huomattavasti paremmin kun 19.

Konevalikoimasta plussaa mutta samalla iso pitkä miinus. Uusia koneita ja ominaisuuksia pelissä (kuten kivenkeruu, rypäleet, ymym) mutta samalla todella moni aikaisemmista koneista jäänyt pois (kuten N,T ja S-Valtrat, Ponsse Scorpion ja monet monet muut koneet ja työlaitteet. Edes paalipihtejä ei ollut etukuormaajaan). Esim. pyöräkuormaajatkin ovat vain Claassin brändiä. Muutenkin todella suppea valikoima pienemmän pään työlaitteita. Traktoreita kyllä löytyy useampi mutta pieniä työlaitteita ei ole välttämättä kuin se yksi tai ei ollenkaan luokalle n.100hv. Pienin kylvökonekkin taisi vaatia 120hv..

Kaikenkaikkiaan modellit on todella siististi tehty, sisätilat, rungot, moottorinkyljet yms. todella nyvän näköstä jälkeä silläosin.

Myös randomoitu käytettyjenkoneiden myynti konekaupassa on hyvä ominaisuus vaikka sieltä ei ole vielä itselle tullu mitään ostettavaa.

Puukuormaajien kouria oli parannettu, ei enää niin sellaisia "kumilörppiä". Jossain netissä luki että puiden painot taasen olis päin honkia, pienet palat painavia ja kokonaiset rungot suhteessa ei.

Myös joitain kriittisiä virheitä edelleen modelleissa. Esimerkkinä mikä henk.koht. häirittee kuten 19 versiossa, komatsun moton puomin liikkeet. Jatkeet puolimetrisiä, ei oikea läheskään suoraksi eikä kipristy tarpeeksi, todella kömpelö. Myöskään tuota kaksijatkeista nosturia ei saa C144 kouralla, joko koura C124:ksi tai se puomi oikeaksi.

Ajonopeuden korjaus on myös mukava, nyt se 40kmh tuntuu jo reippaalta eikä matelevalta kuten ennen. Fysiikat on ehkä vähän kummalliset, esim. auto on todella tiukasti maassa kiinni ja voi kääntyä tiukkaan ilman että luistaa. Sitten taas kun pito loppuu niin se lentää kun kuusukkula ties minne. Hitaammilla ajoneuvoilla tuntuu ihan hyvälle ajaa.

Farmin teosta kehuja, paljon parempi valikoima halleja ja katoksia, sekä koriste objekteja ja aitoja. Myös asettelu siistimpää, ei sotke ympäriltään kuten 19. Löytyy myös maalattava heinikki, kukkia ja puskia.
Pientä kehitettävääkin toki olisi. Farmhouse maksaa maltaita, todella ikävä "vaikealla" vaikeustasolla hukata vähäisistä rahoistaan puolet siihen että ostat tilalle talon. (Tottakai se maksaa mutta tuo hinta on suhteessa järjetön, olisi vaikka pari halvempaa vaihtoehtoa) Ehkä hieman enempi vois olla pieniä halleja, melkosia lentokonehalleja suurin osa. Placeableja laittaessa se korkea Hudi häiritsee itteä siinä alareunassa, peittää todella paljon ruutua ja häiritsee maan muokkaamista yms. Maanmuokkaamiseen niitä maalattavia värejä tosi vähän, esim. kallioo ei ollenkaan. En oo toki kattonut onko karttakohtaisia kuten puut tuntui olevan. Sekin on hölmöö että samoja puita ei saa eri kartoille.

Myös paikoin on koristemaatiloja joiden rakennuksia ei voi myydä eikä ovia saa avattua, näinollen näille alueille on vaikea tehdä maatilaa.

Villieläimet kartassa on mukava lisä mutta varikset jotka lähtee lentoon kyntäessä aurojen välistä tai ilmassa leijuvat peurat on yleinen näky.

Yleiseksi kommentiksi toteen että enempi kehuttavaa kun korjattavaa. Kumminki vaan peli kyseessä ja suurelle yleisölle tehty.
Päällimmäisenä puutteena ehkä tuo pienten koneiden suppeus, niillä kun olisi kyllä suuri kuluttajakunta.
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”