Farming Simulator 19

Yleinen keskustelu Farming Simulator 19 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Lautapihti
Viestit: 11
Liittynyt: 17.09.2018 14:52
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Lautapihti »

On kyllä helmipeli, Jontikoilla kiva päästä leikkimään mutta tuli ostettu S-sarjanenkin niiin nyt on Valtrassakin huomattavasti paremmat äänet vs FS17 ;)

Ei tullu manuaaligearboxia, mutta jotenkin hyvin synkattu tuo kaasu/vaihde tuohon sisään... nyt lähtee kierroksiakin heh
ronzuu
Viestit: 193
Liittynyt: 05.08.2011 11:11
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Maskun perällä

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja ronzuu »

Oonkohan mä vaan tyhmä etten tajua jotain vai onko muut huomannu sellasta ettei painepesuri tai muut tälläset triggerit (Kauppa, ajoneuvojen kustomointi tms) toimi :roll:
KuvaBy: Finski
Avatar
Karlox
Viestit: 266
Liittynyt: 07.11.2014 20:06
Kielet: Englanti hyvä
Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Ponssen tehtaan nurkalla
Viesti:

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Karlox »

ronzuu kirjoitti:Oonkohan mä vaan tyhmä etten tajua jotain vai onko muut huomannu sellasta ettei painepesuri tai muut tälläset triggerit (Kauppa, ajoneuvojen kustomointi tms) toimi :roll:
Kyllä, monta kertaa. Controllien mappaamisessa on paljon vissii bugeja joista osa ainakin jo löytyy Giantsin foorumiltakin. Sain ite toimimaan kesken multiplayern unbindaamalla sen "activate item" R-napista pois joka ohjaimesta, eli näppäimistöltä, hiireltä ja peliohjaimilta ja sitten bindaamalla sen takasin näppäimistön key2 kohtaan.
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Eipä onnistu moottorisahan käyttökään vaikka kuinka yrittää säätää controlleja. :ugeek:
jaGe
Viestit: 88
Liittynyt: 05.07.2018 15:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Aitoo
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Aitoo

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja jaGe »

Niissä moottori sahoissa,painepesureissa yms. tuntuu oleva vähä probleemia.Ja mitä videoita oon kahtonu niin ne äänet moottorisahoissa menee vähä oudosti.. :roll: .Mutta ite tykkään kyllä enemmän siitä miten ne pitää "kiinni" siittä moottori sahasta.

Ja tässä vielä muutama pikkujuttu mitä oisin toivonu FS19:
-Ruiskuissa lohkojen säätö,esim vois jotain "haukia" vetää vaan puolella puomilla
-tosiaan noissa vakio rattoreissa vois valita ottaako etunostolaitteen vai ei.Esim. ek-rattoreissa näyttää hölmöltä kun o etunostolaite turhaan..
-nelivedon kytkentä päälle ja pois
-realistiset vanteet

Tulihan tuohon toki jo muutamia hyviä uudistuksia,mutta niinkuin Muwex eilen striimissänsä sanoi: tämä olisi voinut olla vaan isoompi päivitys seitentoistaseen..
Kuva
-Ahdin Määrää Tahdin!
Youtube Kanava: Jage T https://www.youtube.com/channel/UCCE8ZN ... TV4_a0hYZg
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Mönkijämies kirjoitti:Eipä onnistu moottorisahan käyttökään vaikka kuinka yrittää säätää controlleja. :ugeek:
Mulla toimii.
Kuva
Avatar
Matias
Viestit: 3603
Liittynyt: 24.10.2009 18:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Masku
Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Raisio

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Matias »

Onko muilla ongelmaa puun myynnissä? Itse en pysty lainkaan myymään ja editorilla katsoessa ei näkynyt trikkeriäkään. :roll:
Kuva
#Kiljupönttö
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Matias kirjoitti:Onko muilla ongelmaa puun myynnissä? Itse en pysty lainkaan myymään ja editorilla katsoessa ei näkynyt trikkeriäkään. :roll:
Jos alkuperäsessä mapissa koitat myydä, niin pitää mennä sen "iconin" tai mikä lie kohtaan ja sen kautta ne saa myytyä, kun puut on siinä lähellä.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
case tyyppi
Viestit: 286
Liittynyt: 27.12.2010 18:03
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: case tyyppi (fin)
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja case tyyppi »

Follow me modia ootellessa. Ihan hyvä peli, tuo multiplayerin eri maatilojen omistus jutska sai ostamaan, vaikkei tämä muuten juuri 17 eroa :)
Kuva
Avatar
Matias
Viestit: 3603
Liittynyt: 24.10.2009 18:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Masku
Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Raisio

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Matias »

Traktorimies_ kirjoitti:
Matias kirjoitti:Onko muilla ongelmaa puun myynnissä? Itse en pysty lainkaan myymään ja editorilla katsoessa ei näkynyt trikkeriäkään. :roll:
Jos alkuperäsessä mapissa koitat myydä, niin pitää mennä sen "iconin" tai mikä lie kohtaan ja sen kautta ne saa myytyä, kun puut on siinä lähellä.
Mulla ei tapahdu siitä mitään, ei myöskään pankkiautomaatista...
Kuva
#Kiljupönttö
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Karlox kirjoitti:
ronzuu kirjoitti:Oonkohan mä vaan tyhmä etten tajua jotain vai onko muut huomannu sellasta ettei painepesuri tai muut tälläset triggerit (Kauppa, ajoneuvojen kustomointi tms) toimi :roll:
Kyllä, monta kertaa. Controllien mappaamisessa on paljon vissii bugeja joista osa ainakin jo löytyy Giantsin foorumiltakin. Sain ite toimimaan kesken multiplayern unbindaamalla sen "activate item" R-napista pois joka ohjaimesta, eli näppäimistöltä, hiireltä ja peliohjaimilta ja sitten bindaamalla sen takasin näppäimistön key2 kohtaan.
Matias kirjoitti:
Traktorimies_ kirjoitti:
Matias kirjoitti:Onko muilla ongelmaa puun myynnissä? Itse en pysty lainkaan myymään ja editorilla katsoessa ei näkynyt trikkeriäkään. :roll:
Jos alkuperäsessä mapissa koitat myydä, niin pitää mennä sen "iconin" tai mikä lie kohtaan ja sen kautta ne saa myytyä, kun puut on siinä lähellä.
Mulla ei tapahdu siitä mitään, ei myöskään pankkiautomaatista...
Etkö sä Matias osaa lukea? :mrgreen:
Real_bomber
Viestit: 11
Liittynyt: 14.07.2009 22:18

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Real_bomber »

Onko porukalla ollu ongelmaa pelissä että ajat periaattessa semmosen pyöreen kuplan sisällä ja sen ulkopuoli kauheeta pixseli mössöä :D varsinki jos pelto jollain kasvilla niin sillon pahinta. ps4 pro ja pc:llä sama ongelma monella ollu.
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Real_bomber kirjoitti:Onko porukalla ollu ongelmaa pelissä että ajat periaattessa semmosen pyöreen kuplan sisällä ja sen ulkopuoli kauheeta pixseli mössöä :D varsinki jos pelto jollain kasvilla niin sillon pahinta. ps4 pro ja pc:llä sama ongelma monella ollu.
Mitä videoitajos kattonu niin on, ja samasitten Fs17, jossa eka häiritsi mutta sitten siihe tottu. Varmaan jostakii asetuksista tuonkin saa säädettyä että olis ns. isompi kupla.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Ensikokemus aika sekava ja toimintoja kolme kertaa enemmän kuin fs15.
En kyllä tykkää...
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
Teemu
Viestit: 3473
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Teemu »

arska fs11 kirjoitti:Ensikokemus aika sekava ja toimintoja kolme kertaa enemmän kuin fs15.
En kyllä tykkää...
Samaa mietin. Pitkän aikaa testailin sitäkin mistä alotetaan farmi tyhjästä ja hitaaati edistyen. :lol:
boutsen
Viestit: 5
Liittynyt: 21.08.2009 17:40

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja boutsen »

Minkätakia noi puukuormaajien rotaatiot on tehty tolleen? saako ne muutettua jotenki?
Avatar
umbe
Viestit: 613
Liittynyt: 07.07.2013 08:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Lohja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja huono englanti
Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja umbe »

boutsen kirjoitti:Minkätakia noi puukuormaajien rotaatiot on tehty tolleen? saako ne muutettua jotenki?
Menet pelissä asetuksiin (general setting) niin sieltä pitäisi löytyä sellainen kohta kuin Easy Arm Controls.
Sen kun laitat off niin pitäisi toimia normaalisti.
#Kuuukkelijutut #FsFin
boutsen
Viestit: 5
Liittynyt: 21.08.2009 17:40

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja boutsen »

katos perk.. Kiitoksia
on täs silti jotai häikkää ku ei meinaa pelittää ps4 ohjain samaa aikaa ku näppis ja hiiri. esim äskö ku kuormaajaa ohjas ps4 ohjaimella niin kun vaihto konetta ja piti ajaa sitä näppiksellä ei toiminu.
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja opelman »

Nii tuntu olevan. On korjaus tulossa giantsilta.
boutsen kirjoitti:katos perk.. Kiitoksia
on täs silti jotai häikkää ku ei meinaa pelittää ps4 ohjain samaa aikaa ku näppis ja hiiri. esim äskö ku kuormaajaa ohjas ps4 ohjaimella niin kun vaihto konetta ja piti ajaa sitä näppiksellä ei toiminu.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Server browserikin tuntuu olevan ihan paska. kun klikkaat jotain servua se ns katoaa välillä, filtterit ei toimi ja oikein mihinkään servuun ei saa liityttyä. (se nyt voi johtua omasta netistäkin)

e: Ja peilitkin edelleen yhtä turhat, näje vittu yhtikäs mitään..
e2:
Kuva

Komatsun ulottuvuus on aika huono, ja vertasinkin ponsseen ja onhan tuo huomattavasti lyhyempi. Netistä lunttasin niin ulottuvuuden pitäisi olla kutakuinkin sama molemmissa..
Kuva
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Vähän kritiikkiä tuota oman tilan rakentamista kohtaan:
Eli ihan niissä pelin omissa mapeissakii on vaan se yks ihan oikee kunnon piha mihin se tila olis tarkotus rakentaa ja etenkin siinä eurooppamapissa se on aivan liian pieni. Ja seuraava voihtoehto onkii tehä johokkii pellolle, ei siinä mitään, mutta ne pelinkehittäjät olis ajatellu pikkasen pidemmälle jotta näyttäähän se aivan saatanan tyhmälle jos pihalle ei saa tehtyä mitään teitä, tuonkii olis saanu korjattua vaikka jollakii työkalulla jolla voi värjätä maata pelinsisäisesti, mutta ei. Ite en ole vielä multiplayeria päässy testaamaan jotta onko siinä mitään järkeä jos yks saa sen "oikeen" tilan pihan ja muut rakentaa sen jonnekkii heinäpellolle. Chellington mappia tullu kanssa testailtua tässäkii versiossa ja samaten tässäkii kaikki nevetat ym. täytyy rakentaa pellolle, joten kysymys kuuluu voidaanko enää käyttää niitä Fs10/11/13/16/17 aikaisia navettaobjekteja vai pitääkö ne poistaa ja asettaa sitten taas noita pelin omia elukka-aitaus hommeleita (siis jos konvataan mappia).
Tiivistettynä: Toivottavasti se Fs17 tuttu maatekstuurin muokkaus jyrämodi saadaan tähän uusimpaankin versioon tai joku vastaava ratkaisu, koska jos esim. navetalle ei ole kunnollista tietä se näyttää aika hölmölle.
Toivottasti edes joku tän ymmärsi eikä vetänyt giantsin puolesta hernettä nenään :D
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
allunaattori
Viestit: 141
Liittynyt: 11.02.2017 14:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Koria
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Valmetti mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kouvola

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja allunaattori »

Itte kans toivon et tulis se jyrämodi et sais niitä teitä ja pihoja tehtyä ku näyttäähän se ny aika tyhmälle ku navetta on heinäpellolla ei siinä ole mitään tietä tai pihaa.
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Onko tämä peli oikeasti vielä näin "kesken" mitä nää viestit antaa ymmärtää? Hetken jo harkitsin ostamista mutta enpä taas tiedä että kannattaako.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Advance173 kirjoitti:Onko tämä peli oikeasti vielä näin "kesken" mitä nää viestit antaa ymmärtää? Hetken jo harkitsin ostamista mutta enpä taas tiedä että kannattaako.
Mun kantani tähän on että sun kannattais oottaa vielä ainakii ens vuoden puolelle kunnes ensimmäiset suomimapit tulee (toivottavasti) jakoon, ellet sitten lahjaksi saa.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Joo en oo lahjaksi ainakaa saamas, ite joudun maksaa jos joskus tän hommaan. Steamissakin hinta vielä aika korkea, levyllä näköjään vähän halvempi. Pitää kattoa joskus jos sais halvemmalla jostain.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”