Farming Simulator 19

Yleinen keskustelu Farming Simulator 19 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Voisin sanoa että vähiten uudistuksia tullu tähän peliin mitä ikinä tän pelisarjan aikana. Ihan kun Fs17 videota kattois, mutta vaan ultra grafiikoilla...
Harmi sinänsä.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Hahmon customointi! :D
Welcome back to the Farming Simulator 19 devblog, where today we’ll be discussing character customization. New and improved in this version, it was vitally important to us that how your character looks and what they wear was as diverse as the options you have everywhere else on the farm - career choices, farm placement and creation, vehicle customization, and so on.
The character represents the player in the game world and we understand that it is important for our players to be able to identify with him or her. Therefore we added some variety in the customisation options. Let’s take a look at what is possible in Farming Simulator 19.

There are eight different characters for our players to choose from. Four of them are male, four are female. Players can also choose from four different hair styles, or if they prefer to do so, pick a cap. There are many different caps, representing almost every brand in the game!

It is, of course, still possible to change the colour of your shirt. Male characters also get the option to wear a jacket if they want to. Last, but not least, there is the option to add sunglasses if players like to do that.

Sounds good? Well let’s have some examples and see how they turned out.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Mönkijämies kirjoitti:Hahmon customointi! :D
Welcome back to the Farming Simulator 19 devblog, where today we’ll be discussing character customization. New and improved in this version, it was vitally important to us that how your character looks and what they wear was as diverse as the options you have everywhere else on the farm - career choices, farm placement and creation, vehicle customization, and so on.
The character represents the player in the game world and we understand that it is important for our players to be able to identify with him or her. Therefore we added some variety in the customisation options. Let’s take a look at what is possible in Farming Simulator 19.

There are eight different characters for our players to choose from. Four of them are male, four are female. Players can also choose from four different hair styles, or if they prefer to do so, pick a cap. There are many different caps, representing almost every brand in the game!

It is, of course, still possible to change the colour of your shirt. Male characters also get the option to wear a jacket if they want to. Last, but not least, there is the option to add sunglasses if players like to do that.

Sounds good? Well let’s have some examples and see how they turned out.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Tuo ominaisuus oikein huutaa dimex-skiniä.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Rimexit ja hankkijan koppalakki.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
thehuoleton
Viestit: 233
Liittynyt: 31.07.2016 14:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Kajaani
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kajaani

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja thehuoleton »

Ännä puhuu totta
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Kai tuolta oikeestikkii saa sitten joitakii oikeita työvaatteita eikä mitään kauluspaitoja :D

Dimexit olis aika jepa
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja lucosol »

arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
Itse oon just tämän takia vielä pelannut fs13.
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
Se on vaan helvetin hyvä asia että monimutkaistuu. Jää paskat ketsuppi modellit pois.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

San_anttu kirjoitti:
arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
Se on vaan helvetin hyvä asia että monimutkaistuu. Jää paskat ketsuppi modellit pois.
Joo, se onkin hieno juttu, niin suomalaisia modaajiakin jää ehkä muutama jäljelle. Suurimmalle osalle kun tuntuu edelleen kelpaavan myös sketcupilla ja kuvista tehdyt modit/modellit.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Traktorimies_ kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:
arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
Se on vaan helvetin hyvä asia että monimutkaistuu. Jää paskat ketsuppi modellit pois.
Joo, se onkin hieno juttu, niin suomalaisia modaajiakin jää ehkä muutama jäljelle. Suurimmalle osalle kun tuntuu edelleen kelpaavan myös sketcupilla ja kuvista tehdyt modit/modellit.
Joo ja sitte ihmetellään kun mikään ei toimi kunnolla ja kaikki on paskaa ja lagista ja on tekstuuribugeja. Suomalaiset on ampunu ihteään jalakaan siinä että aina on kannustettu tekemään alusta asti väärin ja menemään siitä mistä aita on matalin, ts. oltu liian laiskoja. Ketsupillaki saa tehtyä ok modelleja mutta perseestä ne on silti verratuna ihan millä tahansa muulla tehtyihin. Arkkitehtuuriin tarkotetulla ohjelmalla ei vaan saa tehtyä peleihin soveltuvia modeja.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

En ottanut kantaa tohon seikkaan ja asiahan on niin, ettei kenenkään ole pakko käyttää niitä bugisia paskoja, jos ei halua, mutta niitäkin voi silti olla, kun ei ole tietoa paremmastakaan kuin joidenkin yksittäisten modien kohdalla. En toki väitä, ettet Farmari olisi oikeassa, mutta sitä en ymmärrä miksi niiden kimppuun pitää tolla tavalla hyökätä... Mutta aiheeseen liittyen, että jos ei mitään kovin suuria mullistuksia ilmene tässä vielä, niin taitaa jäädä hankkimatta tämä peli, kattoo sitten seuraavaa versiota taas, niin olen näiden giantsin pelien kanssa tavannu jo aikasemmin toimia, kun muutokset on aina ollu niin säälittävän pienet.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
jaGe
Viestit: 88
Liittynyt: 05.07.2018 15:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Aitoo
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Aitoo

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja jaGe »

https://www.youtube.com/watch?v=clvUejrz4rQ

ihan ok olone mappi vähä liia suuria peltoja vaan.. :iso:
Kuva
-Ahdin Määrää Tahdin!
Youtube Kanava: Jage T https://www.youtube.com/channel/UCCE8ZN ... TV4_a0hYZg
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Traktorimies_ kirjoitti:En ottanut kantaa tohon seikkaan ja asiahan on niin, ettei kenenkään ole pakko käyttää niitä bugisia paskoja, jos ei halua, mutta niitäkin voi silti olla, kun ei ole tietoa paremmastakaan kuin joidenkin yksittäisten modien kohdalla. En toki väitä, ettet Farmari olisi oikeassa, mutta sitä en ymmärrä miksi niiden kimppuun pitää tolla tavalla hyökätä... Mutta aiheeseen liittyen, että jos ei mitään kovin suuria mullistuksia ilmene tässä vielä, niin taitaa jäädä hankkimatta tämä peli, kattoo sitten seuraavaa versiota taas, niin olen näiden giantsin pelien kanssa tavannu jo aikasemmin toimia, kun muutokset on aina ollu niin säälittävän pienet.
"Hyökätä kimppuun." Tosiasioitahan mä vain sanoin tuossa. Ei muuta.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

FactSheet nro 6
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
jaGe
Viestit: 88
Liittynyt: 05.07.2018 15:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Aitoo
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Aitoo

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja jaGe »

Aijai toi jontikka 8-)
Kuva
-Ahdin Määrää Tahdin!
Youtube Kanava: Jage T https://www.youtube.com/channel/UCCE8ZN ... TV4_a0hYZg
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Toi "pikku"jontikka on iha jees. Sais mun mielestä tulla enempikii noita 80-160hv teholuokan koneita
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
jaGe
Viestit: 88
Liittynyt: 05.07.2018 15:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Aitoo
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Aitoo

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja jaGe »

MaPa kirjoitti:Toi "pikku"jontikka on iha jees. Sais mun mielestä tulla enempikii noita 80-160hv teholuokan koneita
Jep ite enemmänkin 100-200 hp rattoreita haluisin
Kuva
-Ahdin Määrää Tahdin!
Youtube Kanava: Jage T https://www.youtube.com/channel/UCCE8ZN ... TV4_a0hYZg
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Minun mielestä taas kompromissi. 80hv-200hv teholuokan raktoreita enempi. Mutta kyllä tää nyt ihan kohtuulliselta vaikuttaa.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

jaGe
Viestit: 88
Liittynyt: 05.07.2018 15:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Aitoo
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Aitoo

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja jaGe »

Kuva
-Ahdin Määrää Tahdin!
Youtube Kanava: Jage T https://www.youtube.com/channel/UCCE8ZN ... TV4_a0hYZg
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Sillehän tuo vähän näyttää.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

FactSheet nro 7

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Mukavaa että vähän vanhempaa kalustoa myös. Tosin Fiiatti olis saanu olla joku 100-90 110-90 vastaava.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
Mr_Mazzony
Viestit: 587
Liittynyt: 06.06.2017 15:36
Kielet: Suomi, English, norja wc-ankan kanssa.
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Mazzony
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Farming Simulator 19

Viesti Kirjoittaja Mr_Mazzony »

Kivasti kyllä Valtran linjasto esillä. vihdoinkin pikku valluki mukana (A-Sarja).

Modejakin nähtävästi testaileevat. Menee kyl erikoiseks toi node referoiminen.
https://www.farming-simulator.com/mods. ... est&page=0

!
Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans.
https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA
Discord Serveri täällä:
https://discord.gg/MKezE5YWBR
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”