Rantalan maitotila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Valmetp0ika
Viestit: 103
Liittynyt: 05.02.2016 13:21
Tämänhetkinen kaupunki:: Salo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmetp0ika[Fin]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Sirkkula

Re: Rantalan maitotila

Viesti Kirjoittaja Valmetp0ika »

On kyllä aivan helvatun komeeta blogia :o Varmaankin parhaita blogeja mitä ikinä on/on ollut. Omista lukemista blogeista aivan ehdoton ykkönen :D Jatka samaa rataa.

(Ei ole kinuumisviesti) Mutta kyllä on myös pakko sanoa, että olen koko sydämmestäni kateellinen sinulle, kun muilta noita modeja saat. Itse haluaisin mutta en saa joten onnittelut sinulle :)
"Nothing drives better than Valtra"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”