Lupen tarinaa.

Missäpäin Eurooppaa ajat tai mitä tallillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla.
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Lupen tarinaa.

Viesti Kirjoittaja luppe »

Päivää! Tai no aamuu kait sitte..Mie oon Matti suomalainen yhdistelmä-ajoneuvon kuljettaja Hämeenlinnasta,syntyne 1987,tarkemmin ajateltuna 3 päivä helelmikuuta 1987. Kuorma-auto kortin sain 2005 ja rupesin ajamaan sora-autoa. Vuonna 2006 sain rekkakortin ja sora hommoot jatku...jatku..jatku..Vuoteen 2010 kun jäin työttömäksi. Tein sekalaisia hommia vähä aikaa kun sain töitä Tamperelaiselta kuljetusliikkeeltä.
Elikkäs elementtien ajoa lähinnä Suomi-Ruotsi linjalla. Mutta lopetetaanpa jaarittelu ja siirrytään päivitykseen.
Se olis Maanantai ilta aika lähteä viikon rumpalle etelä-ruotsiin. Miksi ilta? No selvä vastaus yölaiva ja valmiiksi lastattu auto.No jätän oman auton pihalle jä lähden etsimään oikeaa autoa.
Kuva
Tässähän tää
Kuva
Penkki hyvin ratti syliin ja menox.
Kuva
Kuva
Kuva
Matkoilta ei vihti paljoo raatata mutta voitte kahtella kuvia
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Mieleen tulvii laulujen sanat..Eiku hetkine nehän kuuluu radiosta
Kuva
Kuva
Turun keskusta valoissa laivaan pitäs ehtiä kymmenesä minuutisa..KIIRE
Kuva
Hitsi kamerasta loppu akku.Noh laivaan kerettiin huurteiset juotiin ja matka jatkuu
Sain vihdoin kameran toimiin tässä kohti ollaan jo pitempi pätkä ajettu
Kuva
No rekkojen ohitteluja.
Kuva
Kuva
Kuva
.monet kilometrit rullaattiin niin päästin Linköpingin ja Jökööppinking välimaille rupes kuskia haukotuttaa sillä lailla että ois aika pitää kaffi paussi.Autoista löytyy kahvinkeittimet.Missään huoltoasemilla stoppailla,kenelläkään niiden hintoihin rahat riitä.
Kuva
Nappasin vielä autosta kuvan kun kävin maisemii ihailemassa
Kuva
KOMMENTTIA
Viimeksi muokannut luppe, 13.06.2016 19:58. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

ajun loppu?

Viesti Kirjoittaja luppe »

Heihei Noh hyvää päivää.
Jotkut ovat saattaneet odottaa päivitystä..Mutta tässäpä näätte syyn miksi ei ole tullut.
Kaikki alkaa suurinpiirtein näin:
Lastaan keskiviikkona kello kaksitoista reikä reikä petonielementtejä avokärryyn. Viimeiset kaksiviikkoa olen teehny 20h työpäiviä eli jokainen voi laskea
paljo olen nukkunut. Ylikuormaa kärrystä löytyy hieman vajaa kymmenen tonnia. Lisäksi kaikki tietävät nelkun jarrut...eli eivät mitkään parhaat.
No lähen ajamaan kello 13 reikä reikä. Lähden ajamaan tietä E63 Turun suuntaan,josta laiva lähtee. Pääsen marssi vauhtiin eli noin 84-86 km/h.
Matka etenee hyvin kunnes puhelimeni tippuu lattialle,rupen kaivamaan sitä lattialta ja keskittyminen herpaantuu. Yhtäkiä kuulen töötin ja katson eteen- Henkilöauto suoraan edessäni.ÄKKIÄ JARRUT POHJAAN! Mutta turhaan henkilöauto tulee keulaan. Äkkiä hyppäsin autosta ulos ja katsomaan.. No kyllä te tiiätte. Minä pääsen poliisin kanssa juttusille. Minun vikahan se oli minulle 400€ sakot,kortti pois.Nelkusta maskista alaspäin kaikki vaihtoon. Myös cooleri.. ja paljon muuta. Tällä hetkellä auto seisoo Tampereen varikolla hytti solmussa enkä minä oo sen jälkeen ajanut.
Kuva
Kahvi22 kyllä tämä tästä
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: TASAMAAN TALLAAJAT BY:LUPPE,SUOMI-FINLAND

Viesti Kirjoittaja luppe »

Hox hox.vastatkaa äänestykseen
Valtra 6400
Viestit: 212
Liittynyt: 16.12.2013 22:16
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: TASAMAAN TALLAAJAT BY:LUPPE,SUOMI-FINLAND

Viesti Kirjoittaja Valtra 6400 »

Voitko heittää linkkiä tuhon Scaniaan?
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: TASAMAAN TALLAAJAT BY:LUPPE,SUOMI-FINLAND

Viesti Kirjoittaja luppe »

luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: TASAMAAN TALLAAJAT BY:LUPPE,SUOMI-FINLAND

Viesti Kirjoittaja luppe »

Kaks tarinaa kerralla

Terveppä terve! Se on Matti taas täällä. Kaikkihan varmasti muistaa sen kolarin. Noh minut irtisanottiin heti kolarin jälkeen. Olen tässä pyöritelly pyöräkoneen rattia Turkulaisella louhoksella jota edelti muutto Turkuun. Kun sopimukseni louhoksella loppui piti keksiä jotain. Eräänä päivänä kun luin lehteä huomasin ilmoituksen ja heti soitin. Päätin nimittäin ruveta yrittäjäsi. Seuraavana oli tietenkin auton osto edessä. Netistä löytyi vuoden 2014 väliteli Manni. Lähdettiin heti tulevan yhtiökummpanini eli Penan kanssa katsomaan sitä. Auto sijaitsi Ruotsin Nynäshhamnissa eli ihan sataman vieressä.
Kuva
Ihan nätiltä tuo näytti
Ei muutaku lyötiin rahat käteen ja lähettiin reissuun.
Kuva
Kuva
Kuva
Pena nappas kuvan ku odotettiin laivaan pääsyä
Kuva
Vihdoinkin päästiin laivaan
Kuva
Turun päässä lähettiin kiireesti kohti talleja
Kuva
Kuva
Kuva
Talliin peruutus
Kuva
Kuva
KAHDEN VIIKON KULUTTUA
Kuva
Siinä se sitte olisi.
Hakekeikka Hesaan
Elisain eka työviikon. Eli sovimme Penan kanssa että ajan tämän viikon hän seuraavan.
Päivä alkoi tietokoneen tutkiskelulla,eli eka keikka on Helsiinkiin haketta.
Lähdin matkaan kohti sahaa.
Kuva
Hyvä tällä on ajaa.
Kuva
Kuva
Lastauspaikka
Kuva
Ammattimies peruuttaa peileistä
Kuva
Ihan nätti siitä tuli
Kuva
Ja matka voi alkaa
Kuva
Kuva
Yhtäkkiä kuulin tutun äänen la-puhelimesta, Erkkihän se.
Kuva
Erkki lähti jatkaan kohti pohjoista minä menin Hankoon menevälle tielle
Kuva
Kuva
Kuva
Navigaattori rupeaa ilmoittaa että ollaan kohta perillä
Kuva
Kuva
Tämähän se tais olla
Kuva
Koitin soitella paluukuormaa,mutta kellään ei ollu. Vastaanottaja tuli puhutteleen kun veivasin kärryn jalaksia etttä voin nukkua tuossa tiellä.
Kuva
No se olis moro!
KOMMENTTIA! KANNATTAAKO JATKAA
Avatar
Lännen c110
Viestit: 488
Liittynyt: 25.11.2014 17:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Miks mä sen kertosin
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Ei moni tiiä xD
Viesti:

Re: TASAMAAN TALLAAJAT BY:LUPPE,SUOMI-FINLAND

Viesti Kirjoittaja Lännen c110 »

jatka ehottomasti!
Kuva
luppe
Viestit: 396
Liittynyt: 22.05.2013 16:45
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: TASAMAAN TALLAAJAT BY:LUPPE,SUOMI-FINLAND

Viesti Kirjoittaja luppe »

Nostellaas..
Elikkä terve taas täältä. Siitä on kohta vuosi aikaa kun oon tänne kirjotellu. Tilanteet on muuttunu..nopeet liikkeet on näyttävii vai miten se meni :D .
No mutta asiaan. Marraskuun aikoihin sain soitin poliisilta.Yhtiökumppanini Pena oli tippunut lähes täyden sahatavara kuorman päältä ja telonut jalkansa.
Toisin sanoen sääriluun kohdalta poikki ja se oli sit siinä.Sille riitti ajohommat.(Nykyisin työnjohtajana raskoneella). Minä jatkoin yrityksen pyörittämistä
Kumminkaa tuottavuus ei vastannut sitä mitä tarvis. Kuskia ei kannattanut palkata ja se Norjan reissu (noin29h) ei ollu mukava ajaa putkeen. Kerran vaan kävi vasikka kyljellään 8-) . Mutta sain vuoden vaihteen aikaan soiton suht.isolta firmalta(Kuljetus Nahkala). Halusivat ostaa auton ajoineen ja minut kuskiksi.
Ei tarvinnu miettiä. Noh nyt on tullut ajettua useampaa auto. Ajoalueena lähes koko eurooppaa. Tässä hyvätki puolensa. Saa nykyään pitää taukojaki.
Autot on ollu suurinosa Scanioita. Muun rattiin enään halua. Ruotsalaismerkit ja takateli on se juttu.

Nyt on tullu pariviikkoa ajettua tätä söödertäljeläistä.
Scania R580 Euro6 vm.2016 6x2
Kuva
Hytistä löytyy tietenki kaikki herkut. Firma tietysti kustantaa kaiken. Ja pokaali voitettu yhdessä miitissä.
Kuva
Kuva
Kommenttia!. Ehkä kohta taas kuvaa reissulta.
Avatar
VeeKasi
Viestit: 664
Liittynyt: 18.03.2012 16:47
Tämänhetkinen kaupunki:: jossain
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Satakunta

Re: Lupen tarinaa.

Viesti Kirjoittaja VeeKasi »

Vihdoin luettavaa! Hyvän olosta plokia! Tykkään iso peukku sulle 8-)
Scania R580
#Black Smoke
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajopäiväblogi”