Rahaa

Yleinen keskustelu Farming Simulator 15 PS3, PS4, Xbox 360 ja Xbox One versioista.
Kylmakalle
Viestit: 1
Liittynyt: 31.12.2015 12:15
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Rahaa

Viesti Kirjoittaja Kylmakalle »

Moi!

PS3, miten saa huijattua rahaa nopeesti ja paljon?
Avatar
Mr_Leskelä
Viestit: 1074
Liittynyt: 25.10.2012 20:18
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Leskelä[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Rahaa

Viesti Kirjoittaja Mr_Leskelä »

Laitat tietokoneen usb;lla pleikkariin kiinni, muokkaat paria kansiota ja samalla hidastuu pleikkari helvetisti ja lopulta hajoaa modaamisen ja ylikuormituksen takia ;)
Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa
Ford -Go Further
 Lataa tästä...
Hahmottaja
Viestit: 53
Liittynyt: 18.12.2013 22:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vampula

Re: Rahaa

Viesti Kirjoittaja Hahmottaja »

Ite oon tehny niillä aurinkokennohässäköillä ja tuulimyllyillä alotusmassit jos ei ole jaksanut pelailla rahaa uusiin koneisiin. Tosin kovinkaan nopea se ei periaatteessa ole mutta törkeen helppo keino ja itse ei tarvitse tehdä yhtään mitään!
Eli myyt kaiken pois, sekä pankista maximi laina. Sen jälkeen ostat niitä aurinkokennoja niin monta kuin saa. Tämän jälkeen vaan aika juoksemaan 120x! Sitten jätät vain konsolin päälle ja itse voit mennä tekemään muita hommia! Jokusen tunnin päästä käyt lisäämässä muutaman aurinkokennon lisää ja jätät yöksi konsolin rullaan. Aamulla saakin sitten ostaa pari tuulimyllyä. Ne jätät päiväksi rullaamaan ja sittenkin onkin jo 20-30milj massia!
Pari päivää se vie joo mutta hemmetin helppoa massia!

Toinen nopeahko on myydä kaikki ja maximilaina ja ostaa moto! Sen jälkeen sinne puunmyyntialueen viereen vaan niitä puita ostelee ja motolla leikkelee suoraan myyntialueelle tai lumberyardissa sinne lampeen.
Avatar
osmourho
Viestit: 46
Liittynyt: 28.05.2016 10:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Kaustinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin paska Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: OSMO
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: kaustinen

Re: Rahaa

Viesti Kirjoittaja osmourho »

Tietokoneella mee tiedostot valitte My games valitte se FS johon haluat rahaa valitte se savegame mihi haluat rahaa ja klikkaa toisella hiiren näppäimellä se savegame ja klikkaa avaa sovelluksessa ja muistio siellä näkyy kuinka paljon sulla on viljaa siilo rehua ja kaikkea muuta.sitte paina muokkaa klikkaa etsi ja etsi money niin kauan että löytyy money ja kuinka paljon sulla on rahaa siihen muokkaat sitä lukua niin paljon kun rahaa haluat.ps siihen laitetaan yleensä ihan rutosti ysejä :iso:
Kuva

Fiat ei jää, se on kone kohillaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farming Simulator 15 (PS3, PS4, Xbox 360 ja Xbox One)”